eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączŚwiadczenie usług pocztowych dla PUP PN w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla PUP PN w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120241736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nawojowska 118

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 08 08

1.5.8.) Numer faksu: 18 440 08 08 wew. 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ko@pup.powiat-ns.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a6b293f-5a68-400b-b531-5536e85190bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych dla PUP PN w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a6b293f-5a68-400b-b531-5536e85190bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001916/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych dla PUP PN w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek, zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOR.2710.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 279883,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek zgodnie z ustawą Prawo pocztowe, zwrotu przesyłek niedoręczonych oraz świadczenie usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego ”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacane w formie opłaty z dołu.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze standardami ustanowionymi przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
1) ustawy dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 ze zmianami) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie,
2) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. 2024 poz. 572) regulującej tryb doręczenia pism nadawanych w postępowaniu administracyjnym,
3) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 1550 ze zmianami),
4) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. 2023 poz. 2383 ze zmianami),
5) ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami),
6) ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. – Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 935 ze zmianami),
7) regulaminów wykonawcy dot. świadczenia usług objętych niniejszym przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem, że w przypadku jakichkolwiek sprzeczności pomiędzy regulaminem usług pocztowych wykonawcy, a opisem przedmiotu zamówienia i umową zawartą w wyniku przedmiotowego postępowania, bezwzględne pierwszeństwo mają postanowienia opisu przedmiotu zamówienia i umowy, które wyłączają postanowienia regulaminu usług pocztowych w tym zakresie. Postanowienia regulaminu nie będą miały zastosowania w zakresie jakim utrudniają lub uniemożliwiają realizację postanowień opisu przedmiotu zamówienia i umowy.
Ze względu na specyfikę przesyłek rejestrowanych Zamawiający wymaga przestrzegania przez Wykonawcę niżej wymienionych wymogów ustawowych w odniesieniu do dokumentów urzędowych w zakresie:
skutków nadania pisma (moc doręczenia) – m.in. zobacz:
• art. 57 § 5 pkt 2 ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego – „Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało: (…) 2) nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe albo placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej albo państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;”
- art. 165 § 2 Kodeks Postępowania Cywilnego – „Oddanie pisma procesowego w polskiej placówce operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej albo w zagranicznej placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne na terytorium innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest równoznaczne z wniesieniem tego pisma do sądu.”
- art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacja Podatkowa – „Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało: (…) 2) nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640) lub w placówce pocztowej operatora świadczącego pocztowe usługi powszechne w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub otrzymane przez polską placówkę pocztową operatora wyznaczonego po nadaniu w państwie spoza Unii Europejskiej albo złożone w polskim urzędzie konsularnym.”
- art. 580 ust. 2 zdanie drugie ustawy Prawo Zamówień Publicznych – „(…) Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe albo wysłanie na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jest równoznaczne z jej wniesieniem.”
- skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki oraz przekazu pocztowego (moc dokumentu urzędowego) – zob. art. 17 ustawy – Prawo pocztowe potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę operatora wyznaczonego.
Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usług.
1) Ilość przesyłek i paczek jest szacunkowa i służy jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 50% wartości określonej w §5 ust.1 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ (ceny brutto oferty). Zlecenie realizacji zamówienia powyżej gwarantowanej kwoty nie stanowi zobowiązania Zamawiającego, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
2) Rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu oferty. Wykonawca wyraża zgodę na ewentualne zmiany i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
W przypadku nadania przez zamawiającego innej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza oferty. Zmiany ilościowe i rodzajowe przesyłek nie wymagają podpisania aneksu do umowy.
3) W przypadku świadczenia usług nieujętych w przedmiocie zamówienia będą one wyceniane dodatkowo zgodnie z cennikiem opłat wykonawcy obowiązującym w dacie przyjęcia przesyłek.
4) Zamawiający informuje, że część przesyłek będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie nadawana z zastosowaniem trybów określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego, Kodeksie postępowania cywilnego oraz Ordynacji Podatkowej. W przypadku takiej konieczności Zamawiający przed zawarciem umowy z Wykonawcom uzgodni z nim szczegółowe zasady postępowania z tego typu przesyłkami, w szczególności metodę wyodrębnienia tej grupy przesyłek spośród innych przesyłek w sposób dogodny dla Wykonawcy.
5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu bezpłatne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) oraz wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych. Wykonawca dopuszcza stosowanie przez Zamawiającego własnych druków zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO), pod warunkiem, iż będą one spełniać powszechnie obowiązujące wymagania techniczne i prawne, zgodne ze standardami pocztowymi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281274,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281274,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281274,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281274,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.