Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447878/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca eksploatacja i konserwacja systemu
gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 191A
1.5.2.) Miejscowość: Tuczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-523
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminatuczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugtuczna.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a45c287-a456-41ae-94bc-42aef168be231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca eksploatacja i konserwacja systemugospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuczna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a45c287-a456-41ae-94bc-42aef168be23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006048/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Bieżąca eksploatacja i konserwacja systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie: „Bieżącej eksploatacji i konserwacji systemu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuczna”.
Zadania Wykonawcy:
1) Bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej oczyszczalni ścieków, sieci kanalizacyjnej z przepompowniami w miejscowości Tuczna, ujęć wody w miejscowościach Tuczna i Wólka Zabłocka wraz z siecią wodociągową, a w szczególności:
- bezpośrednia obsługa oczyszczalni ścieków i urządzeń kanalizacyjnych (sieci, przepompowni),
- bezpośrednia obsługa ujęć wody i sieci wodociągowej,
- informowanie Zamawiającego o każdej awarii,
- usuwanie awarii (nieobjętych gwarancją wykonawcy robót budowlanych) na sieci kanalizacyjnej polegające na udrożnieniu sieci oraz naprawie i wymianie jej uzbrojenia i przepompowniach - wykonywanie bieżących remontów, napraw i wszystkich innych czynności umożliwiających ich bezawaryjną pracę,
- usuwanie awarii (nieobjętych gwarancją wykonawcy robót budowlanych) na sieci wodociągowej,
- utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym w tym wykaszanie terenów przepompowni, oczyszczalni i ujęć wody,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia w poszczególnych przepompowniach.
2) Obowiązki Wykonawcy w zakresie obsługi administracyjnej:
- prowadzenie pisemnej ewidencji obiektów znajdujących się na terenie gminy Tuczna,
- odczytywanie wskazań urządzeń w studniach pomiarowych (odczyty przepływomierzy) i prowadzenie ewidencji tych odczytów,
- przechowywanie oryginałów dokumentów wytworzonych w trakcie realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (w tym przepisami ustawy o ochronie danych osobowych). Dokumenty w oryginale muszą być przechowywane przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy, a z chwilą jej wygaśnięcia lub rozwiązania przekazane protokolarnie do Zamawiającego,
- w każdym przypadku dewastacji obiektów infrastruktury kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Tuczna - wezwanie służb porządkowych (Policji),
- prowadzenie "Książki zgłoszeń awarii i usterek". Ewidencjonowanie zgłoszeń o wszelkich awariach i usterkach w tej książce, potwierdzanie zasadności tych zgłoszeń,
- kontrola legalności zrzutów ścieków i podłączeń do sieci kanalizacyjnej,
- kontrola legalności podłączeń do sieci wodociągowej,
- udzielanie w porozumieniu z Zamawiającym zgody na podłączenie do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej oraz uzgadnianie projektów budowlanych zgodnie z wydanymi wcześniej warunkami technicznymi. Dokonywanie odbiorów przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych z zapewnieniem w nich udziału osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania wyżej wymienionych odbiorów oraz prowadzenie i przechowywanie pełnej dokumentacji ich dotyczących,
- przygotowywanie oraz przekazywanie Zamawiającemu wszelkich koniecznych danych do sprawozdawczości.
3) Wykonawca niezależnie od innych zobowiązań ma obowiązek w ramach niniejszego zamówienia wykonywania następujących czynności:
- usuwania wszystkich usterek oraz wykonywanie wszystkich wymaganych remontów (nieobjętych gwarancją wykonawcy robót budowlanych) w celu zachowania pełnej sprawności technicznej obiektów, urządzeń i instalacji,
- prowadzenia Pogotowia Technicznego całodobowo, codziennie, przez cały okres trwania umowy, w tym również w dni świąteczne, którego zadaniem będzie niezwłoczne zabezpieczenie awarii i jej usunięcie, (w przypadku, gdy nie jest ona objęta gwarancją wykonawcy robót budowlanych). Jeżeli awaria będzie dotyczyła robót objętych gwarancją wykonawcy robót budowlanych, zadaniem Wykonawcy będzie jedynie niezwłoczne zabezpieczenie awarii,
- zgłaszania wszystkich powstałych uszkodzeń obiektów objętych okresem gwarancyjnym w celu niezwłocznego usunięcia usterek, odbiór przy udziale Zamawiającego zrealizowanych prac,
- przekazywania niezwłocznie na żądanie Zamawiającego wszelkich wyjaśnień i dokumentów dotyczących przedmiotu umowy,
- usuwania awarii na przepompowniach ścieków polegających między innymi na naprawie pomp, pływaków, sond, przekaźników i zasilania energetycznego pomp,
- prowadzenia bieżących remontów na przepompowniach polegających na naprawie i wymianie ich wyposażenia, oprócz wymiany pomp,
- konserwacji polegającej na sprawdzaniu i monitorowaniu pracy pomp w przepompowniach ścieków,
- usuwaniu awarii na oczyszczalni ścieków oraz na ujęciach wody polegających na wykonywaniu napraw urządzeń w zakresie urządzeń mechanicznych i energetycznych,
- konserwacji polegającej na kontroli i monitorowaniu ciągu technologicznego oczyszczalni i ujęć wody,
- prowadzenia książek eksploatacji oczyszczalni ścieków w Tucznej oraz odnotowywania w nich zdarzeń związanych z pracą ww. oczyszczalni,
- prowadzenia książek eksploatacji ujęć wody w Tucznej oraz Wólce Zabłockiej oraz odnotowywania w nich zdarzeń związanych z pracą ww. ujęć wody,
- usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej polegających na naprawie i wymianie rur kanalizacyjnych, studzienek kanalizacyjnych,
- usuwanie awarii na sieci wodociągowej,
- ręcznego odkopywania rur kanalizacyjnych, studni i ręcznego pompowania ścieków w przypadku braku możliwości w danym terenie wykonania tej czynności za pomocą urządzeń,
- ręcznego odkopywania rur wodociągowych w przypadku braku możliwości w danym terenie wykonania tej czynności za pomocą urządzeń,
- usuwania zatorów,
- naprawie dróg i chodników po usuwaniu awarii sieci kanalizacyjnej i wodociągowej,
- utrzymywaniu czystości na terenie oczyszczalni, przepompowni i ujęciach wody,
- wykonywanie odczytów liczników wodomierzowych u mieszkańców gminy Tuczna, co najmniej raz na kwartał.
4) Wymagania ogólne:
- Materiały wbudowane w trakcie remontu powinny być fabrycznie nowe, jakościowo i materiałowo odpowiadające elementom wcześniej uszkodzonym spełniającym wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane a ich pozyskanie i dostawę należy zapewnić w zakresie i terminie gwarantujących wykonanie zadania polegającego na usunięcia awarii,
- Wykonawca zapewnia ochronę mienia i przestrzeganie przepisów BHP, p.poż i sanitarnych oraz nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy. Wykonawca ponosi również pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie prowadzonych prac jak i szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z prowadzonymi pracami,
- Wykonawca w razie potrzeby wynikającej z obowiązujących przepisów prawa bądź też zobowiązania nałożonego przez właściwe organy zapewnia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia zawodowe. Wykonawca traktuje obowiązki ww. kierownika jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa.
- Wszelkie prace przeprowadzane przez Wykonawcę, ingerujące w materię przekazanych obiektów i urządzeń infrastruktury powinny uzyskać, przed ich wykonaniem, akceptację Zamawiającego tak, aby nie naruszyć warunków gwarancji udzielonych przez wykonawcę robót budowlanych.
5) Informacje ogólne dotyczące zakresu rzeczowego objętego zamówieniem:
a) Sieć kanalizacyjna:
- łączna długość 16,4 km,
- liczba przepompowni: 12
- liczba odbiorców: około 918
b) Sieć wodociągowa:
- łączna długość 106,9 km
- Przyłącza wodociągowe: łączna długość: 50,62 km
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "BIO NATURA TUCZNA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523728395
7.3.3) Ulica: 191A
7.3.4) Miejscowość: Tuczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-523
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "BIO NATURA TUCZNA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "BIO NATURA TUCZNA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 48 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach Oddział w Gliwicach.
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym barier ochronnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części.
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- "BIEŻĄCA EKSPLOATACJA I UTRZYMANIE W RUCHU POMPOWNI ŚCIEKÓW ORAZ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ I TŁOCZNEJ WRAZ Z ZAPEWNIENIEM CAŁODOBOWEGO SERWISU AWARYJNEGO NA TERENIE GMINY RUJA"
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodnych na terenie dzielnicy Bielany wraz z usługa dokarmiania ptaków w latach 2025 - 2026
- Usługa konserwacji i nadzoru eksploatacyjnego nad funkcjonowaniem urządzeń transportu bliskiego w obiektach Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.