eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚliwiceDostawa węgla ekogroszku na sezon grzewczy 2024/2025 do Szkoły Podstawowej w Śliwicach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla ekogroszku na sezon grzewczy 2024/2025 do Szkoły Podstawowej w Śliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KS. PRAŁATA ERHARDA STANISZEWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 9

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 40 026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsliwice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp-sliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23c6ff57-7b77-42b2-8fcd-e558b7a75a51

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa węgla ekogroszku na sezon grzewczy 2024/2025 do Szkoły Podstawowej w Śliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23c6ff57-7b77-42b2-8fcd-e558b7a75a51

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00521925/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 SP.1.2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywne w miarę potrzeb dostawy węgla ekogroszku typ 31.2 w ilości 150 ton do Szkoły Podstawowej w Śliwicach. Dostawy będą następować w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilościach niezbędnych do ogrzewania budynku. Przedstawiona ilość węgla jest maksymalną ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub na adres e-mail Wykonawcy. Dostawy będą się odbywały do Szkoły Podstawowej w Śliwicach w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. od 7.00 do 14.00 przez cały okres trwania zamówienia. W przypadku gdy termin dostawy upływa w piątek, sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, wówczas dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach. Dostawy następować będą środkami transportu Wykonawcy, w partiach po ok. 30 ton. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania ciągłości dostaw gwarantujących nieprzerwalną pracę kotłowni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia badań dostarczonego węgla ekogroszku pod względem kaloryczności i jakości. Jeżeli dostarczona partia nie będzie spełniała wymogów zawartych w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów badania.

2. Dostawy węgla ekogroszku będą następowały w zależności od potrzeb Zamawiającego i spełniały niżej wymienione parametry:
- wartość opałowa w stanie roboczym min. 27 MJ/kg
- zawartość popiołu - nie więcej niż 7%
- wilgotność - nie więcej niż 10%
- zawartość siarki - nie więcej niż 0,6%
- granulacja - 6-25 mm

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157747,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175275,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157747,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Węglopasz" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-18-98-441

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157747,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.