Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabezpieczenie konserwatorskie i modernizacja celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania fortu nr 48a „Mistrzejowice” os. Piastów 56E, 31-625 Kraków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie konserwatorskie i modernizacja celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania fortu nr 48a „Mistrzejowice” os. Piastów 56E, 31-625 Kraków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8b38380-80e0-403f-888b-9677d412563d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne:
Z uwagi na charakter i zakres opisanych robót, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej oraz ze względu na wartość zamówienia w wysokości 304 855,16 zł ( netto) koniecznym staje się udzielenie zamówienia zgodnie z przesłaniem art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z którego jednoznacznie wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Dalsza część w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 124/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304855,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie konserwatorskie i modernizacja celem zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania fortu nr 48a „Mistrzejowice” os. Piastów 56E w Krakowie. Roboty budowlane obejmują wykonanie podobnych robót w zakresie odtworzenia zdewastowanych przez wandali elementów kominów, czapek kominowych i wywiewek, wykonanie i dostawę elementów zabezpieczających krat i koszy do studzienek, wykonanie opasek drenażowych przy murach kamiennych, wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej, dostawę i montaż małej architektury.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Ze względu na specyfikę i obszar prac objętych zakresem zamówienia, jak również konieczność zsynchronizowania prac na jednym obiekcie według ustalonego harmonogramu, nie ma możliwości powierzenia ich wykonania więcej niż jednemu wykonawcy.
Główny kod CPV: 45000000-7– Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają:
– Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
– Przedmiar robót,
- Dokumentacja projektowa,
- Decyzja 223/23 MKZ, Decyzja 53/24 MKZ,
- Decyzja 431/6740, 1/2024 WAiU UMK Pozwolenie na budowę
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Budmex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341002400
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "BUDMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384268,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne:
Z uwagi na charakter i zakres opisanych robót, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do umowy podstawowej oraz ze względu na wartość zamówienia w wysokości 304 855,16 zł ( netto) koniecznym staje się udzielenie zamówienia zgodnie z przesłaniem art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z którego jednoznacznie wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Mając na uwadze powyższe, znajduje uzasadnienie udzielenie zamówienia w tym trybie i wobec spełnienia wymagań ustawy warunkujących możliwość skorzystania z art. 214 ust. 1 pkt 7 do udzielenia zamówień podobnych, tj.:
1) możliwość udzielenia takiego zamówienia, została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 35/2022
2) w ogłoszeniu o zamówieniu został określony przedmiot przewidywanych zamówień podobnych (zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego), ich zakres (do wartości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego), oraz zostały określone warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne.
3) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy tj.: PPH BUDMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu ul. Magazynowa 2 zarejestrowanej w rejestrze przedsiębiorców pod nr KRS 0000168057
4) zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego –
umowa podstawowa została zawarta dnia 09.05.2022 r.
Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, zamówienia
podobne nie mogą przekroczyć 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła - 1.978.703,63 zł, a 50% z tej wartości stanowi kwota 989.351,815 zł netto, tj. 1.216.902,73 zł brutto.
a/ Zamawiający dotychczas udzielił zamówienia na podobne roboty budowlane o wartości wynoszącej 44.640,50 zł ( netto) , co stanowi 2,26 % wartości zamówienia podstawowego,
b/ Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podobne roboty budowlane o wartości wynoszącej 304 855,16 zł ( netto) , co stanowi 15,40 % wartości zamówienia podstawowego,
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie robót budowlanych części pomieszczeń Apteki szpitalnej - ZP-11/25
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)
- dostawa proszków specjalnych dla WIMiC - DE-dzp.272-237/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW Z PROGRAMÓW LEKOWYCH WG 2 PAKIETÓW
- Sukcesywna dostawa leków
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.