eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówZimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 54

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@st.augustow.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-pzd-staugustow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdcbeb61-9c3d-43da-a04f-d5cf7d6db201

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pełnienie obowiązków zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu ustawy o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdcbeb61-9c3d-43da-a04f-d5cf7d6db201

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047762/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529333

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NR_P.N./7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie ulic powiatowych wraz z parkingami na terenie miasta Lipsk”.
Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, wykazie ulic do niniejszego zadania częściowego i odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 178097,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Augustowskiego”.
Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, wykazie dróg do niniejszego zadania częściowego i odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 74777,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego
gm. Bargłów Kościelny wykonywane równiarkami samojezdnymi, ciągnikami lub samochodami ciężarowymi z pługami”.
Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, wykazie dróg do niniejszego zadania częściowego i odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 195447 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego
gm. Nowinka wykonywane równiarkami samojezdnymi, ciągnikami lub samochodami ciężarowymi z pługami”. Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, wykazie dróg do niniejszego zadania częściowego i odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 171016,125 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego
gm. Augustów wykonywane równiarkami samojezdnymi, ciągnikami lub samochodami ciężarowymi z pługami”. Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, wykazie dróg do niniejszego zadania częściowego i odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 136812,9 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego
gm. Lipsk wykonywane równiarkami samojezdnymi, ciągnikami lub samochodami ciężarowymi z pługami”. Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, wykazie dróg do niniejszego zadania częściowego i odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 136812,9 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego
gm. Sztabin wykonywane równiarkami samojezdnymi, ciągnikami lub samochodami ciężarowymi z pługami”. Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, wykazie dróg do niniejszego zadania częściowego i odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 195447 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego
cz. gm. Płaska wykonywane równiarkami samojezdnymi, ciągnikami lub samochodami ciężarowymi z pługami”. Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, wykazie dróg do niniejszego zadania częściowego i odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 43975,575 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9. „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego wykonywane ciągnikami kołowymi”. Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, wykazie dróg do niniejszego zadania częściowego i odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 33825 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10. „Zimowe utrzymanie chodników przy ulicach powiatowych na terenie miasta Lipsk”. Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 54243 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11. „Zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Bargłowa Kościelnego”.
Zakresy, ilości oraz szczegółowe wytyczne i wymagania dotyczące realizacji zamówienia opisane są w załączonych do specyfikacji: „Projektowanych postanowieniach umowy”, „Szczegółowym opisie tematu zamówienia”, „Standardach zimowego utrzymania”, odpowiadającemu „Formularzowi cenowemu”

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 32472 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157788,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157788,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157788,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DROGMET Wnukowski Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200459784

7.3.3) Ulica: ul. Żłobikowskiego 3A

7.3.4) Miejscowość: Lipsk

7.3.5) Kod pocztowy: 16-315

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157788 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DROGMET Wnukowski Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200459784

7.3.3) Ulica: ul. Żłobikowskiego 3A

7.3.4) Miejscowość: Lipsk

7.3.5) Kod pocztowy: 16-315

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164160 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Transport Ciężarowy Waldemar Klebanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790214195

7.3.4) Miejscowość: Bargłów Kościelny

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164160 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185220 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185220 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „MARKOSS” Mariusz Kossakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200205196

7.3.4) Miejscowość: Nowinka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-01

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOKOP Mariusz Łapiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200403364

7.3.3) Ulica: Pruska Wielka 25a

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Handel Wnukowski Tadeusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790279792

7.3.3) Ulica: Kościelna 7

7.3.4) Miejscowość: Lipsk

7.3.5) Kod pocztowy: 16-315

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEED – TRANS Rafał Wyszyński, Hruskie 6, 16-310 Sztabin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200814564

7.3.4) Miejscowość: Hruskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Leśne Marek Skowroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790111791

7.3.4) Miejscowość: Płaska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na to zadania częściowe

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na to zadania częściowe

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na to zadania częściowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.