eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaDoposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f47466b-8576-40af-9de0-09fbd1fedc49

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f47466b-8576-40af-9de0-09fbd1fedc49

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562980

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.26.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na doposażeniu placu zabaw zlokalizowanego na części działki nr ewidencyjny 4559/16 w miejscowości Jelna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: F. Sołecki Jelna. Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki".

Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie boiska do siatkówki plażowej:
- wybranie ziemi na teren boiska o powierzchni 180 m2,
- wykonanie warstwy z piasku o grubości po zagęszczeniu 30 cm,
- zakup i osadzenie tulei potrzebnych do zamontowania słupków do siatkówki;
2) montaż urządzeń zabawowych:
- transport z magazynu ZGK Nowa Sarzyna Sp. z o.o. i montaż huśtawki 2-stanowiskowej,
- zakup, transport i montaż urządzenia zabawowego złożonego z jednej wieży o wysokości ok. 2 m wyposażonej w ślizg metalowy;
3) roboty ziemne:
- wyrównanie terenu placu zabaw o pow. 552 m2,
- przywiezienie i rozścielanie warstwy 5 cm ziemi urodzajnej,
- zasianie trawy.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji oraz w przedmiarze robót.

2. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

3. Zakres zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) zabezpieczenie terenu budowy,
3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
4) uporządkowanie terenu budowy.

4. Przedmiot zamówienia musi:
1) spełniać wymagania i być zgodny z:
- Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane, warunkami techniczno-budowlanymi, przepisami bhp i p.poż.,
- obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Prawo budowlane” oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) zwanej dalej „ustawa o wyrobach budowlanych”,
- przepisami wykonawczymi do w/w ustaw,
- postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
- deklaracją zgodności CE (Conformité Europénne),
- wiedzą techniczną i sztuką budowlaną;
2) być wykonany z użyciem materiałów i urządzeń spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne określone w SWZ.

5. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy
Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także:
1) obsługa geodezyjna,
2) zabezpieczenie własnym kosztem i staraniem, mediów niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót,
4) utylizacja odpadów,
5) zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru robót zanikających (jeżeli wystąpią),
6) oznakowanie prowadzonych robót,
7) opracowanie kosztorysu powykonawczego,
8) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.
W/w opracowania należy doliczyć do kosztów zadania.

6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarach robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. Wszystkie wartości (z wyjątkiem obmiarów) powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

8. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części:
Zamawiający postanowił nie dokonywać podziału przedmiotowego postępowania na części, ponieważ obejmuje ono ten sam zakres, który był przedmiotem unieważnionej części 2 postępowania opublikowanego 1 października 2024 r. pn.: „Doposażenie placów zabaw w sołectwach Łętownia-Gościniec oraz Jelna”.

Ponadto podział zamówienia na części nie jest uzasadniony ze względu na niewielki zakres prac. Ustawodawca wprowadził podział zamówienia na części w celu zwiększenia udziału małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych oraz zwiększenia konkurencyjności. Jednak zakres niniejszego zamówienia został już dostosowany do potrzeb sektora MŚP, co sprawia, że dalszy podział nie jest konieczny.

W dodatku zbyt duże rozdrobnienie zamówienia mogłoby prowadzić do odmiennych od zamierzonych przez ustawodawcę skutków, w tym obniżenia atrakcyjności postępowania dla MŚP, co stoi w sprzeczności z intencjami ustawodawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Na realizację w/w zamówienia wpłynęły następujące oferty:
1) Oferta nr 1 - REST Adam Marquardt, ul. Władysława Jagiełły 4a/15, 44-194 Knurów. Cena oferty brutto: 230 000,00 zł. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy;
2) Oferta nr 2 - Active Line Marcin Taczalski, ul. Wojciechowska 7F, 20-704 Lublin. Cena oferty brutto: 75 030,00 zł. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy;
3) Oferta nr 3 - SIMBA GROUP Sp. z o. o., ul. Zimna 15, 20-204 Lublin. Cena oferty brutto: 77 000,26 zł. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy;
4) Oferta nr 4 - Grupa EPX Paweł Matera, Pustków 288, 39-205 Pustków. Cena oferty brutto: 83 664,00 zł. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy;
5) Oferta nr 5 - Usługi Koparko-Ładowarką Łukasz Szarek, Jelna 178, 37-310 Jelna. Cena oferty brutto: 23 000,00 zł. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy;
6) Oferta nr 6 - GOCiN Sp. z o. o., ul. Borki 10, 37-300 Leżajsk. Cena oferty brutto: 48 147,12 zł. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 60 miesięcy.

Zamawiający odrzucił ofertę następującego Wykonawcy:
1) Usługi Koparko-Ładowarką Łukasz Szarek, Jelna 178, 37-310 Jelna
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, Zamawiający nie zamieszcza w niniejszym ogłoszeniu informacji dotyczących uzasadnienia odrzucenia Wykonawców.

Zamawiający przed otwarciem ofert opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 23 000,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną – złożona przez firmę GOCiN Sp. z o. o. na kwotę: 48 147,12 zł – przewyższa tę kwotę, a jej zwiększenie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do oferty z najniższą ceną w związku z tym postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.