eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławDostawa używanego samochodu dostawczego typu BUS blaszak z podnośnikiem koszowym



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu dostawczego typu BUS blaszak z podnośnikiem koszowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650886776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilsona 6a

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni-jaroslaw.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-jaroslaw.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7120b01c-c63d-4093-993e-5ff9a6806473

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego samochodu dostawczego typu BUS blaszak z podnośnikiem koszowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7120b01c-c63d-4093-993e-5ff9a6806473

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, 7.15 Aktywna integracja.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543989

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi: "Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione."
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę, która została odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ponieważ jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-bc73f825-2d43-11ef-86d2-4e696a6d8c25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/2130-14/2260/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 107300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego, bezwypadkowego samochodu dostawczego typu BUS blaszak z podnośnikiem koszowym, zgodnie ze Specyfikacją przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do Zaproszenia do udziału w negocjacjach.
2) Samochód oraz podnośnik koszowy muszą być w pełni sprawne technicznie oraz gotowe do podjęcia natychmiastowej pracy, wolne od wad i usterek uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz bez zastawu i innych obciążeń.
3) Sprzedający powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim.
4) Dostarczony pojazd musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów w prawie krajowym i wspólnotowym, w szczególności odnoszących się do pojazdów samochodowych związanych z dopuszczeniem do ruchu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i norm związanych z zanieczyszczeniem środowiska.
5) Pojazd używany, zarejestrowany w Polsce musi posiadać aktualne badania techniczne pojazdu, aktualne badania techniczne właściwej jednostki dozoru technicznego na podnośnik koszowy i aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC.
6) Wykonawca nie może zaoferować pojazdu, którego zakup był współfinansowany z udziałem środków UE.
7) Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu.
8) Wraz z pojazdem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem dokumenty niezbędne do zarejestrowania i ubezpieczenia pojazdu oraz użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej), pozytywną decyzję i dopuszczenie Urzędu Dozoru Technicznego do eksploatacji, dokumentację techniczno – ruchową i instrukcję obsługi podnośnika w języku polskim.
9) Miejsce dostawy pojazdu: 37-630 Oleszyce, ul. Mickiewicza 12. Dostawa winna być zrealizowana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. od 08:00 do 15:00. Wykonawca zgłosi gotowość odbioru na co najmniej 5 dni przed planowaną dostawą.
10) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na warunkach określonych w Kodeksie cywilnym. Okres rękojmi rozpoczyna się w dniu podpisania przez Strony protokołu odbioru pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115300-9 - Używane pojazdy transportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42415210-3 - Pojazdy techniczne wyposażone w urządzenia podnośnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARINET TIRES sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6192039572

7.3.3) Ulica: Warszawska 54

7.3.4) Miejscowość: Chojęcin Szum

7.3.5) Kod pocztowy: 63-640

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.