eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkrwilnoZakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno nr L12160024



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno nr L12160024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO SKRWILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910507861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 5

1.5.2.) Miejscowość: Skrwilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-510

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.skrwilno@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: skrwilno.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_skrwilno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna i pozostała gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno nr L12160024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b0599d-4040-480b-8ab9-519ad8fda8a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004790/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531774

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z jego dostawą do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno.
2. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną przez Zamawiającego
drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych.
Kruszywo nie może zawierać:
• zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp.
• elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.),
• elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.)
14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi
normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne)
Wymagania w zakresie kruszywa określone zostały w pkt. 3.1.5 SWZ.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności z
normami, deklaracje na obecność szkodliwych pierwiastków i świadectwo pochodzenia kruszywa.
Część nr 1 – Dostawa kruszywa - kruszywo łamane 0/31,5
Kruszywo naturalne łamane (przekrusz ze
Skał pochodzenia wulkanicznego, Zamawiający nie dopuszcza skał pochodzenia osadowego) o
uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm do zastosowania
w warstwie nawierzchni z kruszywa
niezwiązanego,
ilość - 490 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 49000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z jego dostawą do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno.
2. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną przez Zamawiającego
drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych.
Kruszywo nie może zawierać:
• zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp.
• elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.),
• elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.)
14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi
normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne)
Wymagania w zakresie kruszywa określone zostały w pkt. 3.1.5 SWZ.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności z
normami, deklaracje na obecność szkodliwych pierwiastków i świadectwo pochodzenia kruszywa.
Część nr 2 – Dostawa kruszywa - kruszywo betonowe.
Kruszywo betonowe łamane o uziarnieniu
ciągłym 0/63 do zastosowania w warstwie
podbudowy zasadniczej - 1 189 ton

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 73575,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa wraz z jego dostawą do budowy drogi w Leśnictwie Kłuśno.
2. Zamówienie polegać będzie na dostarczeniu określonego kruszywa bezpośrednio na wskazaną przez Zamawiającego
drogę leśną przy użyciu samochodów samowyładowczych.
Kruszywo nie może zawierać:
• zanieczyszczeń: organicznych, plastiku itp.
• elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.),
• elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe, szkło itp.)
14. Zamawiający wymaga, aby dostarczane kruszywo było przygotowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi
normami (w tym m.in. PN-EN 13242, lub równoważne)
Wymagania w zakresie kruszywa określone zostały w pkt. 3.1.5 SWZ.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności z
normami, deklaracje na obecność szkodliwych pierwiastków i świadectwo pochodzenia kruszywa.
Część nr 3 – Dostawa kruszywa – kruszywo naturalne 0/31,5
Kruszywo naturalne o uziarnieniu ciągłym
0/31,5 do zastosowania w warstwie
ulepszonego podłoża z kruszywa
niezwiązanego - 1 376 ton

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 46784,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90405 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZHU Iwona Dąbrowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921164025

7.3.4) Miejscowość: Huta Chojno 1

7.3.5) Kod pocztowy: 87-515

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60270 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90409,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146247,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90409,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-POL Marcin Zbigniew Ochoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921027618

7.3.4) Miejscowość: Cetki 5

7.3.5) Kod pocztowy: 87-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90409,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57544,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253872,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57544,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Sadowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Justyna Marczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921483167

7.3.4) Miejscowość: Osiek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-340

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57544,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.