Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529280/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce–w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce–w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59997ac4-be91-4a55-b363-33748b5816f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026818/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wykonanie projektu przebudowy, rozbudowy i modernizacja istniejącej pompowni ścieków „Lecznica” w Jabłonce - zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.2.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2764227,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 7 pkt 21 ustawy Pzp polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych (formuła zaprojektuj i wybuduj) w zakresie modernizacji, przebudowy i rozbudowy przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce” - zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1 realizację zadania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” pod nazwą: „Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce”.
Zadanie obejmuje wykonanie kompletnej, zgodnej z obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zapisami załączonego do niniejszego zamówienia Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami, dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem od organu administracyjno-budowlanego decyzji o pozwoleniu na budowę, a także pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych. Dokumentacja projektowa i uzyskane pozwolenie na budowę ma być podstawą formalno-prawną do rozpoczęcia robót i realizacji przedmiotowego zadania.
Zamawiający oczekuje wyżej wymienionego zadania w dwóch następujących etapach:
Etap nr 1: wykonanie kompletnej, zgodnej z obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zapisami załączonego do niniejszego zamówienia Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami, dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem od organu administracyjno-budowlanego decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania pod nazwą: „Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce”.
Etap nr 2: roboty budowlane i realizacja, zgodnie z wykonaną kompletną dokumentacją projektową i uzyskanym pozwoleniem na budowę, całości zadania pod nazwą: „Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce”.
2.2. Zakres przedmiotu zamówienia.
Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym wykonanie robót, a następnie wykonanie na podstawie tej dokumentacji projektowej wszelkich robót.
2.3. Dokumentacja:
a) Projekt budowlany – 3 egz.;
b) Projekt wykonawczy – 3 egz.;
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.;
d) Kosztorys inwestorski – 2 egz.;
e) Przedmiar robót – 2 egz.
f) Wersja elektroniczna na płytce CD/pendrive,
W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:
a) Projekt budowlany zawierający projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny;
b) Projekty wykonawcze;
c) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) Kosztorys inwestorski;
e) Przedmiar robót;
f) Inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.
Dokumentacja powinna posiadać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia takie jak:
a) Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Terenu w zakresie przedmiotu zamówienia;
b) Wniosek i decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana);
c) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę;
d) Inne niezbędne do zrealizowania zamierzenia.
Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt:
a) Aktualną mapę do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf);
b) Wypis i wyrys z rejestru gruntów lub innych dokumentów, wydanych przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalających na ustalenie stron postępowania, zawierające co najmniej numery działek ewidencyjnych oraz, o ile zostały ujawnione: numery ich ksiąg wieczystych, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie;
c) Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci (jeżeli rozwiązania projektowe będą tego wymagały);
d) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia;
e) Wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia.
2.4. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji.
Pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz udzielanie odpowiedzi na pytania kierowane przez Zamawiającego lub Wykonawców robót budowlanych związane
z dokumentacją projektową. Ponadto nadzór autorski obejmuje także:
a) udzielanie informacji telefonicznych i pisemnych oraz wyjaśnianie wątpliwości uczestnikom procesu inwestycyjnego – na wniosek Zamawiającego,
b) uzgadnianie zmian rozwiązań projektowych proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót – na wniosek Zamawiającego,
c) wyjaśnianie szczegółów i wątpliwości na budowie w trakcie realizacji inwestycji, udział w odbiorach technicznych i naradach – na wniosek Zamawiającego,
d) stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji robót z projektem budowlanym,
e) udział i pomoc w czynnościach odbiorowych robót budowlanych,
f) inne czynności uzgodnione przez strony.
2.5. Pozostałe wymagania i informacje.
2.5.1. Projekt ma uwzględniać wykonanie robót w taki sposób i z wykorzystaniem materiałów i technologii, które zapewnią ciągłość działania istniejącego obiektu pompowni ścieków do czasu całkowitego wykonania nowoprojektowanego obiektu.
2.5.2. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z art. 99-101 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie może używać w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
2.5.3. Każdorazowe użycie w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wymaga dopuszczenia rozwiązań równoważnych, pisemnego uzasadnienia ze strony Projektanta (wskazującego na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz opisu kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności. Uzasadnienie oraz opis kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności należy złożyć wraz z dokumentacją projektową pod rygorem nieodebrania dokumentacji.
2.6. Roboty budowlane.
a) Wykonawca wykona roboty budowlane jako Etap nr 2 przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i uzyskanym pozwoleniem na budowę wykonaną jako Etap nr 1 przedmiotu zamówienia.
b) Wszystkie roboty należy wykonać z zachowaniem ciągłości pracy istniejącego obiektu. Należy zachować minimalne okresy wyłączenia z eksploatacji istniejącego obiektu do czasu zastąpienia go nowym układem technologicznym powstałym w ramach realizacji zadania modernizacji, przebudowy i rozbudowy przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce.
c) Wszystkie elementy, urządzenia i instalacje nowego, powstałego w wyniku realizacji zadania pod nazwą: „Modernizacja, przebudowa i rozbudowa przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Sobieskiego 35 A - dz. ew. nr 4111 w Jabłonce” obiektu mają być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
d) Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się z wykorzystaniem oficjalnych kanałów dystrybucyjnych dostawców i producentów, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
e) Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik nr 10 do SWZ Program Funkcjonalno – użytkowy
Załącznik Nr 11 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia
4. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Główny przedmiot:
71320000-7 – Usługi inżynierskie w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45252100-9 - Zakłady oczyszczania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych
5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3314850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3314850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3314850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProjektEko Grzegorz Bobek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122752636
7.3.3) Ulica: Pieniążkowice 90c
7.3.4) Miejscowość: Pieniążkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-408
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProjektEko, projekty, nadzory, usługi. Grzegorz Bobek
jakie przetargi wygrała firma
ProjektEko, projekty, nadzory, usługi. Grzegorz Bobek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3314850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- dostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Jabłonka
- Dostawa piasku.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: pn.: Modernizacja drogi o nr ew. 2106/2 w Orawce
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.