Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00559768/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Na wyk. dok. geodezyjnej, na podst. której nastąpi dost. bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów
prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na wyk. dok. geodezyjnej, na podst. której nastąpi dost. bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisówprawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7493574a-42b4-4969-b8fa-a807d264e2f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054519/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wyk. dok. geodezyjnej na podst. której nastapi dostos. bazy danych ewid. gruntów i budynków do obowiąz. przepisów w zakres. powierz. działek ewidencyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00559768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji geodezyjnej, na podstawie której nastąpi dostosowanie bazy
danych ewidencji gruntów i budynków do obowiązujących przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych
dla powiatu krotoszyńskiego.
2. W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji geodezyjnej, na podstawie której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiązujących
przepisów prawa w zakresie powierzchni działek ewidencyjnych w postaci:
1) Zbiorów nowych, zmodyfikowanych lub zweryfikowanych danych, które należą do zakresu informacyjnego bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
2) Dokumentów wymaganych przepisami prawa wydanymi na podstawie art. 19 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace i wykonane materiały wynosi 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
Jednym z kryteriów oceny ofert jest okres na jaki Wykonawca wydłuży gwarancję. Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny, oraz wydłużenia
gwarancji.okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt i ryzyko zobowiązany będzie do
1) Nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad i usterek powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca,
2) Nieodpłatnego usunięcia wszystkich wad i usterek wskazanych przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać usunięcia wad i usterek przy zachowaniu wytycznych wynikających z niniejszej umowy oraz SWZ wraz z załącznikami z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach prawa.
5. W razie stwierdzenia w czasie odbioru lub w okresie gwarancji wad, powstałych z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, nie nadających się do usunięcia, a wady te uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem - Zamawiający może odstąpić od umowy, lub żądać wykonania umowy po raz drugi na koszt wykonawcy, a Wykonawca naprawi na koszt własny szkody poniesione przez Zamawiającego.
6. W celu wypełnienia obowiązków wynikających z ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych Wykonawca zobowiązuje się zapewnić udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem
ziemnym we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu zamówienia w wysokości wynikającej z art. 68 ust. 3 w związku z art. 36 a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych i ewentualnych jej zmianach. W przypadku zmiany ustawy w zakresie terminu zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, wymagania w zakresie elektromobilności określone w umowie stosuje się z uwzględnieniem zmian ustawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gis-Ekspert Rafał Siwka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841178993
7.3.3) Ulica: Os. Słoneczne 7
7.3.4) Miejscowość: Wełnica
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- "Transport i zagospodarowanie odpadów o kodach 15 01 02, 16 01 03, 17 09 04, 20 03 07 z Punktu Przeładunku przy ul. Ceglarskiej w Krotoszynie oraz (...)
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Okresowa konserwacja sprzętu medycznego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. I PROJEKTU
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH W RAMACH MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ AKTUALIZACJA BAZY DANYCH O WYNIKI TEJ MODERNIZACJI
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Lipki Małe, Stare Polichno, Nowe Polichno, Ludzisławice, Lipki Wielkie, Mąkoszyce, Baranowice, Jastrzębnik. Powiat: 0801 gorzowski
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Chojnowo, gm. Kuczbork Osada, obrębu Dąbrówki, gm. Bieżuń i obrębu Dziwy, gm. Lubowidz.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 3 części
- Wykonanie zdjęć lotniczych pionowych, ukośnych i skaningu laserowego LIDAR z opracowaniem ortofotomapy, NMT, NMPT, modelu 3D wraz z aktualizacją serwisu do publikacji danych fotogrametrycznych
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Bobrowniki"
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.