Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539948/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kolorowa droga dzieci z domu do szkoły. Mikrobus dziewięcioosobowy do przewozu osób niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZYCH W GOŁDAPI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281523480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 65 11 60
1.5.8.) Numer faksu: 876154933
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpew@zpewgoldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpewgoldap.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34c8185f-0d3e-4ba9-9c34-499464ed9bd71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kolorowa droga dzieci z domu do szkoły. Mikrobus dziewięcioosobowy do przewozu osób niepełnosprawnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34c8185f-0d3e-4ba9-9c34-499464ed9bd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017172/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Kolorowa droga dzieci z domu do szkoły. Mikrobus dziewięcioosobowy do przewozu osób niepełnosprawnych:
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPEW.272.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, fabrycznie nowego, samochodu osobowego ,,mikrobusa",
przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochód wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r.
2. Samochód 9 osobowy, przystosowany do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim.
3. Samochód winien być wyposażony w przenośne, aluminiowe najazdy z bieżnią antypoślizgową, służące do wjazdu
wózków inwalidzkich.
4. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji, jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób
niepełnosprawnych oraz osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
5. Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi
na terenie Polski.
Pełen opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku A do SWZ. Dodatkowe informacje znajdują się w
załączniku B do SWZ - projektowane postanowienia umowne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230457,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230457,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230457,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITS System Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021801198
7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Siechnice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-011
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230457,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- "Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia"
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury uzdrowiskowej Uzdrowiska Gołdap
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
- Zakup 3 samochodów osobowych kombi segmentu C z napędem hybrydowym oraz samochodu osobowego sedan segmentu D z napędem hybrydowym
- "Zakup samochodu osobowego (mikrobus 9-osobowy) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Wolbromiu"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem 4x4 do Urzędu Gminy w Bukowinie Tatrzańskiej
- dostawa pojazdu strażackiego o masie do 3,5 t
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białymstoku
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.