Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00555364/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odnowienie usługi asysty technicznej dla licencji Oracle typu Full Use w ramach posiadanych przez Urząd kontraktów asysty technicznej nr 12635114, 20345195, 20988563 i 20995948.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komunikacji Elektronicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017510794
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Giełdowa 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4fd017d-ddd0-4d9e-b9c0-42ed9a0076b21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Łączność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie usługi asysty technicznej dla licencji Oracle typu Full Use w ramach posiadanych przez Urząd kontraktów asysty technicznej nr 12635114, 20345195, 20988563 i 20995948.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4fd017d-ddd0-4d9e-b9c0-42ed9a0076b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00279448/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Przedłużenie wsparcia dla Oracle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.WZP.26.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie usługi asysty technicznej dla licencji Oracle typu Full Use w ramach posiadanych przez Urząd kontraktów asysty technicznej nr 12635114, 20345195, 20988563 i 20995948.
2. Wykaz posiadanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej produktów (licencji) wraz z wyszczególnieniem okresów zamawianej usługi asysty technicznej zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi Asysty Technicznej (z ang. Software Update License & Support), dostępne poprzez serwis My Oracle Support (za pomocą numeru CSI - Customer Support Identifier) w odniesieniu do programów Oracle wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ w następującym zakresie:
1) dostarczania aktualizacji programów, poprawek, alarmów dotyczących zabezpieczeń i pakietów poprawek krytycznych (CPU);
2) dostarczania aktualizacji związanych z przepisami podatkowymi i zmianami wymagań prawnych;
3) dostarczania skryptów podwyższających wersję;
4) certyfikacji z większością nowych produktów lub wersji produktów innych firm;
5) dostarczania głównych wersji (major releases) produktów i technologii, obejmujących ogólne wersje poprawione (general maintenance releases) oraz wybrane wersje funkcjonalności
i aktualizacji dokumentacji;
6) całodobowej obsługi zgłoszeń serwisowych we wszystkie dni tygodnia;
7) dostępu do serwisów My Oracle Suport i/lub ATG Customer Suport Portal (całodobowych internetowych systemów asysty technicznej, działających we wszystkie dni tygodnia), w tym możliwości rejestrowania zgłoszeń serwisowych przez Internet, o ile nie ustalono inaczej;
8) obsługi w kwestiach pozatechnicznych w zwykłych godzinach pracy.
Szczegółowy zakres i zasady świadczenia usług Asysty Technicznej dostępne są na stronie http://www.oracle.com/pl/support/policies/index.html.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 14 dni po podpisaniu umowy dokument w wersji elektronicznej, wystawiony przez producenta/dystrybutora oprogramowania Oracle, potwierdzający wykupienie na rzecz Zamawiającego usługi asysty technicznej dla licencji wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ. Dostarczenie ww. dokumentu potwierdzone będzie protokołem odbioru (wystawionym i podpisanym przez Strony).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266373,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266373,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RSP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-5213791672
7.3.3) Ulica: Sztormowa 1/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-654
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266373,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-18 do 2025-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
- Świadczenie kompleksowej usługi wsparcia gospodarczo-technicznego na potrzeby Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- Dostawa oprogramowania Oracle lub równoważnego wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.