eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TłuchowoOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tłuchowo w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tłuchowo w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tłuchowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierpecka 20

1.5.2.) Miejscowość: Tłuchowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-605

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542876260

1.5.8.) Numer faksu: 542876204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugtluchowo@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluchowo.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tluchowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tłuchowo w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9bb666e-560b-4ab8-abe0-cce00e9103b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010730/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tłuchowo w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554860

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 912691,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania i zagospodarowania wszystkich odpadów komunalnych zmieszanych oraz gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Tłuchowo oraz odbierania i zagospodarowania wszystkich odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Tłuchowie przy ul. Leśnej, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2024, poz. 399, z późn. zm.), ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2023, poz. 1587 z późn. zm.), zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Tłuchowo załączonym do niniejszej SIWZ, Uchwałą Nr XXXII/545/17 Sejmiku Województwa Kujawsko–Pomorskiego z 29 maja 2017 r. w sprawie uchwalenia „Planu gospodarki odpadami województwa Kujawsko–Pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028”, Uchwałą Nr XXXII/546/17 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania „Planu gospodarki odpadami województwa Kujawsko–Pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028” (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. z 2017 r., poz. 2403) oraz Uchwałą Nr III/79/2019 Sejmiku Województwa Kujawsko – Pomorskiego z 18 lutego 2019 r. aktualizacji „Planu gospodarki odpadami województwa Kujawsko–Pomorskiego na lata 2016 – 2022 z perspektywą na lata 2023 – 2028” . Gmina Tłuchowo położona jest we wschodniej części województwa kujawsko – pomorskiego. Wchodzi w skład powiatu lipnowskiego, należy do gmin średniej wielkości i graniczy z następującymi gminami:
- od północy z Gminą Skępe,- od zachodu z Gminą Wielgie,- od południa z Gminą Dobrzyń nad Wisłą i leżącą w powiecie płockim Gminą Brudzeń Duży,
- od wschodu z Gminą Mochowo (powiat sierpecki).Gmina Tłuchowo podzielona jest na 21 następujących sołectw: Borowo, Jasień, Julkowo, Kamień Kmiecy, Kamień Kotowy, Kłobukowo, Kłobukowo-Michałkowo, Koziróg Leśny, Koziróg Rzeczny, Małomin, Marianki, Mysłakówko, Rumunki Jasieńskie, Suminek, Tłuchowo, Tłuchówek, Trzcianka, Turza Nowa, Turza Wilcza, Wyczałkowo, Źródła. Gmina Tłuchowo zajmuje powierzchnię 98,67 km2. Szacunkowa liczba mieszkańców na terenie gminy Tłuchowo wynosi 3 746 osoby, w tym 86 osób w 3 budynkach wielolokalowych powyżej 10 lokali, 82 osoby w 5 budynkach wielolokalowych powyżej 3 lokali oraz 3 578 osób w 1 212 budynkach jednorodzinnych. Zamawiający posiada PSZOK wyposażony w kontenery/pojemniki, pojemniki do zbiórki popiołu, które Wykonawca zobowiązany będzie rozstawić we wskazanych punktach na terenie gminy Tłuchowo. Ponadto wszystkie nieruchomości zamieszkałe są wyposażone w pojemniki do zbiórki odpadów zmieszanych. Każda nieruchomość zamieszkała jest wyposażona w pojemnik do zbiórki odpadów niesegregowanych. Wykonawca zapewni bez wnoszenia dodatkowych opłat worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Na terenie gminy Tłuchowo obowiązuje ulga za posiadanie kompostownika i kompostowanie w nim bioodpadów. Zgodnie ze złożonymi deklaracjami wszyscy mieszkańcy korzystają z ulgi i nie będą przekazywać bioodpadów do odbioru. W związku z powyższym nie ma potrzeby dostarczenia worków na bioodpady. W sytuacji powstania nowych nieruchomości, jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie worki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie worków na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonych pojemników na swój koszt. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego w dniu podpisania umowy szczegółowy wykaz nieruchomości, z których odbierane będą odpady komunalne . Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości nie później niż 5 dnia przed terminem pierwszej zbiórki odpadów w 2025 roku. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną z nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i sporządzania stosownego dokumentu potwierdzającego tę czynność . Zamawiający posiada PSZOK wyposażony w kontenery/pojemniki (KP 18, KP 7 i 1100 l) do zbiórki następujących frakcji odpadów komunalnych: a) papier, b) metal, c) tworzywa sztuczne, d)opakowania wielomateriałowe, e) szkło, f) bioodpady, g) odpady niebezpieczne, h) przeterminowane leki i chemikalia, i) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym, w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, j) zużyte baterie i akumulatory, k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, l) meble i inne odpady wielkogabarytowe, m) odpady budowlane i rozbiórkowe, n) zużyte opony, o) tekstylia i odzież, p) popiół. PSZOK jest zlokalizowany w miejscowości Tłuchowo, przy ul. Leśnej, działka nr 399/2. PSZOK będzie prowadzony przez Zamawiającego. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania z PSZOK-u następujących frakcji odpadów komunalnych: a) papier, b) metal, c) tworzywa sztuczne, d) opakowania wielomateriałowe, e) szkło, f) bioodpady, g) odpady niebezpieczne, h) przeterminowane leki i chemikalia, i) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym, w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, j) zużyte baterie i akumulatory, k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, l) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
m) odpady budowlane i rozbiórkowe, n) zużyte opony, o) tekstylia i odzież,
p) popiół. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania wszystkich odpadów komunalnych, wytworzonych na terenie nieruchomości zamieszkałych zgromadzonych w pojemnikach na terenie Gminy Tłuchowo, jak również odpadów segregowanych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz popiołu z kontenerów rozstawionych na terenie gminy zgodnie z pkt 5 ppkt 6) opisu. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie także do zabierania odpadów leżących obok pojemników jeśli będzie to wynikiem jego działania. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości dodatkowych ilości odpadów, które powinny trafić do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Za transport tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. W ostatnim dniu realizacji zadania Wykonawca odbierze z posesji zamieszkałych z terenu gminy worki wraz ze znajdującymi się w nich odpadami oraz opróżni pojemniki. Ustala się następującą częstotliwość zbierania odpadów komunalnych : 1) budynki jednorodzinne : a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne:
- w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia – raz na dwa tygodnie,
- w okresie od 1 września do 31 maja – raz na miesiąc, b) papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i szkło – raz na miesiąc, c) bioodpady: - w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia – raz na dwa tygodnie,
- w okresie od 1 września do 31 maja – raz miesiąc, 2) budynki wielolokalowe a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: - w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia – raz na tydzień,- w okresie od 1 września do 31 maja – raz na miesiąc, b) papier, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i szkło – raz na miesiąc, c) bioodpady:- w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia – raz na tydzień,- w okresie od 1 września do 31 maja – raz na miesiąc, 3) popiół zgromadzony w kontenerach na popiół – każdorazowo w przypadku zapełnienia, niezwłocznie – do 48 godzin od momentu zgłoszenia, po otrzymaniu informacji od pracownika obsługującego ten punkt lub pracownika urzędu o konieczności zrealizowania wywozu 4) odpady zgromadzone na PSZOK – każdorazowo w przypadku zapełnienia, niezwłocznie – do 48 godzin od momentu zgłoszenia, po otrzymaniu informacji od pracownika obsługującego ten punkt lub pracownika urzędu o konieczności zrealizowania wywozu. Wykonawca odpowiada za porządek w obrębie 1 metra wokół dzwonów. Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1042309,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1123805,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1042309,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "EMPEGEK" Sp. zo.o.. 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760000593

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 48

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1042309,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.