eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoZakup sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i instrumentów muzycznych dla Centrum Kultury "Scena to dziwna" w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i instrumentów muzycznych dla Centrum Kultury „Scena to dziwna” w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Scena to dziwna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301161888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franklina Roosevelta 42

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckestede@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: scenatodziwna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5def3e2c-6f77-4d7c-861a-5f0217fe4758

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i instrumentów muzycznych dla Centrum Kultury „Scena to dziwna” w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5def3e2c-6f77-4d7c-861a-5f0217fe4758

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00522617/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i instrumentów muzycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CK.213.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup nagłośnienia i infrastruktury akustycznej w ramach projektu „Scena to różnorodna”. Modernizacja sal prób i Sali widowiskowej w CK”eSTeDe” szansą dla kultury Powiatu Gnieźnieńskiego współfinansowanego ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach Programu Rządowego "Infrastruktura domów kultury".

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część I –
Zakup nagłośnienia i infrastruktury akustycznej

Zakres zamówienia dla Części I:
L.p. OPIS Ilość (szt.)
1A Głośniki wysokotonowe 6
1B Głośniki niskotonowe 4
1C Monitory sceniczne 4
1D Procesor dźwięku DSP 1
1E Wzmacniacz dwukanałowy do głośników wysokotonowych (HF) 1
1F Wzmacniacz dwukanałowy do głośników wysokotonowych (L/MF) 1
1G Wzmacniacz dwukanałowy do głośników niskotonowych 1
1H Wzmacniacz czterokanałowy do monitorów scenicznych 1
1I Okablowanie zestawu nagłośnieniowego zestaw
2A Mikser cyfrowy 1
2B Stage box 1
3A Mikrofon do werbla 1
3B Mikrofon do bębna centralnego 1
3C Mikrofony do tom tomów 4
3D Mikrofony do talerzy 3
4A System bezprzewodowego monitoringu dousznego 4 zestawy
4B Przewodowy system monitoringu dousznego 5
5A Head gitarowy 2
5B Kolumna gitarowa 2
5C Head basowy 1
5D Kolumna basowa 1
6A Przewód CAT6-E 1
6B Przewody 2x XLR 4
6C Przewody 2x jack 6.3 mm 3
6D Przewody 2x jack do wzmacniaczy 3
6E Kabel wielożyłowy z boxem 2
7A Panele akustyczne 60 m2
7B Klej montażowy 20

Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:
a) formularz cenowy - załącznik nr 4A do SWZ,
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2A, do SWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry jakościowe i techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.
c) Wymagania związane z realizacją zamówienia i gwarancją określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Zamawiający zastrzega, że oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
2) Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany najpóźniej 48 miesięcy przed datą złożenia oferty, być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim lub języku angielskim.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przez Wykonawcę przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, kompletny i nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych. Musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie normy określone w obowiązujących przepisach prawa.
4) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem wyposażenia do Zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego.
5) Wszystkie urządzenia muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji.
6) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na co najmniej 24 miesiące.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w części I . Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
7) Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SWZ podać w Formularzu cenowym - kolumnie nr 4 dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, typ i/lub model oraz numer katalogowy).
W przypadku braku numeru katalogowego należy wpisać „nie dotyczy”.
8) Brak nazwy producenta, typu/modelu (niewypełnienie kolumny nr 4 w Formularzu cenowym), skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SWZ.
8. Rozwiązania równoważne:
1) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32343000-9 - Wzmacniacze

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 193054,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup infrastruktury oświetleniowej w ramach projektu „Scena to różnorodna”. Modernizacja sal prób i Sali widowiskowej w CK”eSTeDe” szansą dla kultury Powiatu Gnieźnieńskiego współfinansowanego ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach Programu Rządowego "Infrastruktura domów kultury".

Zakres zamówienia dla Części II:

L.p. OPIS Ilość (szt.)
1A Reflektory profilowe 2
2A Sterownik DMX 1

Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:
a) formularz cenowy - załącznik nr 4B do SWZ,
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2B do SWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry jakościowe i techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.
c) Wymagania związane z realizacją zamówienia i gwarancją określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Zamawiający zastrzega, że oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
2) Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany najpóźniej 48 miesięcy przed datą złożenia oferty, być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim lub języku angielskim.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przez Wykonawcę przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, kompletny i nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych. Musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie normy określone w obowiązujących przepisach prawa.
4) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem wyposażenia do Zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego.
5) Wszystkie urządzenia muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji.
6) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na co najmniej 24 miesiące.
7) Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SWZ podać w Formularzu cenowym - kolumnie nr 4 dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, typ i/lub model oraz numer katalogowy).
W przypadku braku numeru katalogowego należy wpisać „nie dotyczy”.
8) Brak nazwy producenta, typu/modelu (niewypełnienie kolumny nr 4 w Formularzu cenowym), skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SWZ.

Rozwiązania równoważne:
1) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27429,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup instrumentów muzycznych i akcesoriów w ramach projektu „Scena to różnorodna”. Modernizacja sal prób i Sali widowiskowej w CK”eSTeDe” szansą dla kultury Powiatu Gnieźnieńskiego współfinansowanego ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach Programu Rządowego "Infrastruktura domów kultury".

Zakres zamówienia dla Części III:

L.p. OPIS Ilość (szt.)
1A Komplet bębnów akustycznych 1
1B Werbel 1
1C Talerze perkusyjne Zestaw
1D Talerze perkusyjne II Zestaw
1E Podwójna stopa perkusyjna 1
1F Podwójna stopa perkusyjna II 1
1G Statywy łamane 6
1H Ramię na talerz 1
1I Statywy pod werbel 2
1J Statywy hi-hat 2
1K Stołki perkusyjne 2
1L Zestaw naciągów uderzanych do tomów I 1
1MZestaw naciągów uderzanych do tomów II 1
1N Naciąg uderzany do bębna centralnego 1
1O Naciąg uderzany do werbla 1
1P Żelki perkusyjne Zestaw
2A Syntezatorowa stacja robocza 1
2B Statyw pod syntezator 1
2C Pianino cyfrowe 1
3A Pulpit do nut 2
3B Statyw mikrofonowy 4

Szczegółowy opis oraz zestawienia asortymentowo-ilościowe przedmiotu zamówienia określają:
a) formularz cenowy - załącznik nr 4C do SWZ,
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2C do SWZ, w którym określono minimalne wymagane parametry jakościowe i techniczne/funkcjonalne, jakie musi spełnić dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.
c) Wymagania związane z realizacją zamówienia i gwarancją określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Zamawiający zastrzega, że oferowany sprzęt musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucji.
2) Cały asortyment składający się na przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany najpóźniej 48 miesięcy przed datą złożenia oferty, być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim lub języku angielskim.
3) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przez Wykonawcę przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, kompletny i nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych. Musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie normy określone w obowiązujących przepisach prawa.
4) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem wyposażenia do Zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego.
5) Wszystkie urządzenia muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji.
6) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na co najmniej 24 miesiące.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w części III. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
7) Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest w celu identyfikacji zaoferowanego przedmiotu zamówienia (spośród wielu dostępnych na rynku) oraz oceny jego zgodności z zapisami określonymi w SWZ podać w Formularzu cenowym - kolumnie nr 4 dane pozwalające jednoznacznie zidentyfikować produkt (producenta, typ i/lub model oraz numer katalogowy).
W przypadku braku numeru katalogowego należy wpisać „nie dotyczy”.
8) Brak nazwy producenta, typu/modelu (niewypełnienie kolumny nr 4 w Formularzu cenowym), skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z SWZ.

Rozwiązania równoważne:
1) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne, itp. (jeśli takie się pojawiły) – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia.
2) Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, uwzględnia się w kolejności:
- Polskie Normy,
- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213);
- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw;
- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 35377,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216810 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265759,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216810 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W.AUDIO-SERWIS Janusz Jóźwiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7841012689

7.3.3) Ulica: ul. Kalinowa 3

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216810 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124506,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34743,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WISE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9452217458

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 111

7.3.4) Miejscowość: Bibice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-087

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34743,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na to , że wszystkie złożone oferty w tej części postępowania podlegały odrzuceniu. Dwie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz jedna oferta na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny. W związku z tym zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) ustawy obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39181,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195922,99 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.