Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00426424/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00446113/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Iława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Wł. Andersa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wgamrat-antoniuk@gmina-ilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-ilawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-ilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Iława2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1421940b-91f2-412b-be43-599e05aaec6a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039988/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Iława
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Operacja typu: Zarządzanie zasobami wodnymi w ramach poddziałania Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIZ.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości PikusPrace do wykonania: Wykop mechaniczny ziemnego stawu w miejscu istniejącego nieużytku,
nadanie kształtu wielokąta wraz z nadaniem odpowiedniego nachylenia skarp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 362761,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Mątyki:Prace do wykonania: Wykop mechaniczny ziemnego stawu w miejscu istniejącego nieużytku,
nadanie kształtu wielokąta wraz z nadaniem odpowiedniego nachylenia skarp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 404782,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Ławice:Prace do wykonania: Wykop mechaniczny ziemnego stawu w miejscu istniejącego nieużytku,
nadanie kształtu wielokąta wraz z nadaniem odpowiedniego nachylenia skarp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 405834,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Szymbark:Prace do wykonania: Wykop mechaniczny ziemnego stawu w miejscu istniejącego nieużytku,
nadanie kształtu wielokąta wraz z nadaniem odpowiedniego nachylenia skarp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.5.) Wartość części: 406108,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363930,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488431,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363930,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721333038
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363930,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283608,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497255,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283608,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ Budownictwo Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721333038
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283608,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277440,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659959,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277440,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Dawid Szeluga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441812162
7.3.4) Miejscowość: Jakubiowo Kisielickie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277440,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385793,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537927,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sółdzielnia Rolniczo - Usługowo - Handlowa w Iławie z/s w Rudzienicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7440004595
7.3.4) Miejscowość: Rudzienice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-15INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze ( 3 /2025 )
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia
- Mięso i wędliny ( 1 /2025 )
- Tłuszcze ( 2 /2025 )
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrożnienie koryta rzeki wraz z zasypem wyrw brzegowych na rzece Dunajec w km 199+400 -199+700 w m. Nowy Targ, gm. Miasto Nowy Targ, pow. nowotarski, woj. małopolskie.
- "Budowa i renowacja zbiorników służących małej retencji, w obrębie Trzcinica na dz. o nr ewid. 1811/2"
- Wykonanie prace budowlanych modernizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni Lewińskiej Strugi"
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Budowa stawów pełniących funkcję zbiorników retencyjnych w miejscowości Świętosław (w podziale na części w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.