eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" Etap 1B



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy” Etap 1B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384999612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mennica 10

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-112

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlynyrothera.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mlynyrothera.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy” Etap 1B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e09714d-5ca3-4f26-a900-a57976cb7c57

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00238711/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna Etap 1B

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MR.260.3.2024.WW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy” z przeznaczeniem na zakup i montaż wyposażenia meblowego, sprzętowego i aranżacyjnego przestrzeni Spichrza Mącznego i Młyna – Etap 1B /Meble i wyposażenie typowe budynku Młyna.



Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załącznikach: Opis Przedmiotu Zamówienia oraz na rysunkach, stanowiących załączniki do OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113100-8 - Fotele

39153000-9 - Meble konferencyjne

39112000-0 - Krzesła

39121200-8 - Stoły

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39516100-3 - Meble tapicerowane

39143113-1 - Specjalne meble tapicerowane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada ma charakter nieusuwalny na etapie postępowania po upływie terminu składania ofert, bowiem dotyczy wymagań zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
W punkcie C Opisu Przedmiotu Zamówienia Zamawiający wymagał aby wraz z ofertą Wykonawcy złożyli karty produktu wskazanego przez Zamawiającego asortymentu.
Karty produktu załączone do oferty powinny zawierać informacje potwierdzające zgodność dostaw z OPZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. W postępowaniu złożono 7 ofert ale żaden z Wykonawców nie złożył powyższego dokumentu wraz z ofertą.
Z uwagi na fakt, iż w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nie zawarto zapisów
o wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych jak i możliwości ich uzupełnienia Zamawiający na obecnym etapie nie może wezwać żadnego
z Wykonawców do uzupełnienia dokumentów wymaganych w OPZ i dokonać weryfikacji oferowanego asortymentu.
Wobec powyższego dalsze prowadzenie postępowania na obecnym etapie, wybór oferty byłoby sprzeczne z zasadą przejrzystości i zasadą warunkującą możliwość udzielenia zamówienia Wykonawcy wybranemu zgodnie z uPzp. Zawarta w powyższym zakresie umowa podlegałaby unieważnieniu na podstawie art. 457 ust 1 uPzp.
Zgodnie z dyspozycją art. 262 uPzp Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania w oparciu o zmodyfikowany Opis Przedmiotu Zamówienia oraz SWZ.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440419,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833910,48 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.