Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00567861/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana wodomierzy lokalowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu wraz z odczytem przez okres 5 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rawicz - Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384637174
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Winiary, 4b
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zukrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukrawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10071961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wodomierzy lokalowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu wraz z odczytem przez okres 5 lat2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51f39929-ce3f-4070-b481-d5f45bc51498
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043753/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i wymiana wodomierzy lokalowych w budynkach wspólnot administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych wraz z odczytem radiowym wodomierzy przez okres 5 lat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOP.361-22/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166012,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia wymiana wodomierzy w lokalowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu wraz z odczytem radiowym przez okres 5 lat.
2. Montaż wodomierza do zimnej wody w ilości 847 szt. o następujących parametrach:
- wodomierz jednostrumieniowy suchobieżny z wbudowanym modułem radiowym bez nakładek
- jednostrumieniowy, suchobieżny o średnicy ½ cala
- korpus mosiężny
- przepływ nominalny 1,6 m3/h
- klasa dokładności wg. MID minimum R50-V, R80-H
- komunikacja radiowa jednokierunkowa z możliwością odczytu w dowolnej chwili
- pamięć co najmniej 12 miesięcznych historycznych odczytów
- sygnalizacja działania magnesem
- atest higieniczny
- certyfikat badania typu MID
- 5 lat gwarancji
3. Montowany wodomierz musi być fabrycznie nowy, na co musi wskazywać jego oznakowanie zgodnie z MID ( nie regenerowany.
4. Wykonawca montuje wodomierze oraz dokonuje ich oplombowania.
5. Jednocześnie sporządza się kartę odczyt-montaż wg. wzoru będącego załącznikiem do SWZ.
6. Po zrealizowaniu wymiany wodomierzy wykonawca będzie dokonywał ich odczytów drogą radiową przez okres 5 lat i przekazywał stan zużycia wody z zamontowanych wodomierzy do zleceniodawcy,
7. Termin odczytu wodomierzy 2 razy w roku z terminem zapamiętania na 31 maja i 30 listopada (począwszy od 2025 roku).
8. Wymagania dotyczące oprogramowania wodomierza i sposobu przekazywania danych odczytowych:
Dane przekazywane Zamawiającemu muszą zawierać minimum:
-numer seryjny wodomierza
-wskazanie wodomierza na koniec danego miesiąca wraz z datą
-adres budynku; budynek; numer; klatka; nr mieszkania
-typ wodomierza /zw,cw/
-sygnalizacja przepływu wstecznego i działania magnesem
Odczyty wskazań zużycia wody muszą być dostarczone do Zamawiającego w formie elektronicznej
w formacie pliku tekstowego zgodnego z użytkowanym programem do rozliczania wody.
Wykonawca podając w ofercie wartość montażu nowych wodomierzy zobowiązany jest do uwzględnienia w ich cenie wartości wodomierzy do zdemontowania, które po demontażu staną się własnością Wykonawcy.
Ilość wodomierzy do demontażu: 847 sztuk.
Zakres czynności przy wymianie wodomierzy w lokalach wymienionych wyżej obejmuje:
uzgodnienie z użytkownikiem lokalu terminu realizacji robót,
demontaż zużytego licznika,
montaż wodomierza zgodnie warunkami montażu wodomierza określonymi przez producenta i sztuką budowlaną,
montaż uszczelek fibrowych,
montaż plomb zatrzaskowych numerowanych,
inne konieczne prace do prawidłowego montażu wodomierza ( przez prace konieczne należy rozumieć wymianę w miarę potrzeby zaworu przed wodomierzem)
zdemontowany wodomierz Wykonawca odkupi od Zamawiającego na podstawie warunków zawartych w umowie
wypełnienie karty odczyt-montaż: między innymi wpisanie numerów wodomierzy i plomb, stanów poszczególnych wodomierzy oraz uzupełnienie pozostałych rubryk wraz z kartą gwarancyjną wodomierza Wykonawca przekaże do Zakładu Usług Komunalnych,
9. Wymagania dotyczące wodomierzy:
- Wodomierze muszą mieć możliwość zabudowy w instalacjach mieszkaniowych w przewodach poziomych i pionowych.
- Wodomierz musi być zbudowany z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą pitną.
- Wodomierz musi posiadać ważną decyzję zatwierdzenia typu wodomierza, atest higieniczny i deklaracje zgodności producenta.
- Korpus wodomierza nie może być wykonany z tworzywa sztucznego.
- Każdy dostarczony wodomierz musi być fabrycznie nowy i posiadać cechę legalizacji z 2024 roku.
- Wodomierze powinny posiadać gwarancję min. 5 lat.
- Wszystkie wodomierze muszą być wyprodukowane przez jednego producenta.
10. Wymagania dotyczące odczytu:
- Termin odczytu wodomierzy 2 razy w roku z terminem zapamiętania na dzień 31 maja i 30 listopada danego roku.
- Wyniki odczytu – w pliku tekstowym.
- Termin przekazania danych odczytowych: 7 dni kalendarzowych od daty zapamiętanego odczytu.
- Termin płatności: 14 – 30 dni od daty otrzymania faktury ( w zależności od złożonej oferty).
11 Informacje dodatkowe.
- wykaz wspólnot wraz z ilością wodomierzy w każdej wspólnocie stanowi załącznik do SWZ.
- W wypadku problemów z dostaniem się do mieszkania celem montażu wodomierzy (tj. bezowocny kontakt po trzykrotnej próbie umawiania się z użytkownikiem lokalu) wymagany jest kontakt z ZUK Rawicz, celem nawiązania kontaktu z użytkownikiem lokalu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian ilościowych usług w zależności od wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy takiej potrzeby. Zlecenie mniejszej ilości usług nie stanowi ze strony Zamawiającego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego a Wykonawcy nie przysługuje możliwość dochodzenia żadnych roszczeń z tego tytułu. Zamawiający w razie wystąpienia takiej potrzeby będzie zlecał wykonanie koniecznych czynności.
12. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia z zastosowaniem opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Opcją jest możliwość skorzystania ze zwiększenia ilości zamawianych wodomierzy do 15% łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym na warunkach określonych w zawartej umowie dla zamówienia podstawowego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia zapotrzebowania na wodomierze w związku wystąpieniem okoliczności
w trakcie realizacji zamówienia skutkujących zwiększeniem ilości wodomierzy, np. wystąpienia dodatkowego nie opomiarowania w lokalu.
Do rozliczenia zamówienia w ramach opcji będą stosowane ceny wynikające z kalkulacji zawartej w ofercie wykonawcy do zamówienia podstawowego. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
13. Przez inne konieczne prace do prawidłowego montażu wodomierza należy rozumieć wymianę w miarę potrzeby zaworu przed wodomierzem. Koszty zakup i dostarczenia zaworu Wykonawcy ponosi Zamawiający.
14. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu cotygodniowych harmonogramów prac zawierających adresy i terminy montażu.
15. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania mieszkańców w formie pisemnej ( informacja wewnątrz budynku) o terminie montażu co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem.
16. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- montaż i demontaż wodomierzy
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy
17. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
38421100-3 - Wodomierze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166012,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166012,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych "INWESTOR" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000131404
7.3.3) Ulica: Stawna 4f
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
80% HYDRO-KLIM Rafał Rugała ul. H.V. Żelaznego 5/9, 67-200 Gogów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181919,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-13 do 2029-12-31INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r. - Warzywa i owoce.
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu i I Liceum Ogólnokształcącego w Rawiczu"
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rawicz" w ramach realizacji projektu p.n. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- "Dostawa wodomierzy ultradźwiękowych na wodociągi gminne"
- "Budowa oraz przebudowa sieci wodociągowej w gminie Stawiski wraz z wymianą wodomierzy".
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hańsk.
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj - etap II
więcej: Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.