eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówZakup pojazdu na potrzeby przewozu dzieci z gminy Sulechów (dla CUW w Sulechowie)



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pojazdu na potrzeby przewozu dzieci z gminy Sulechów (dla CUW w Sulechowie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Sulechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385836935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Licealna 18a

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuwsulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuw.bip.sulechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ec2f3d5-28b1-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pojazdu na potrzeby przewozu dzieci z gminy Sulechów (dla CUW w Sulechowie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ec2f3d5-28b1-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.200.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 424104,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego minimum 20-sto osobowego samochodu (autobusu) na potrzeby przewozu dzieci z gminy Sulechów (dla CUW w Sulechowie) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia/Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1a do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
2. Wymagania ogólne dla pojazdu:
a) samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2024), nieużywany, nie rejestrowany, bezwypadkowy, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, pochodzący z autoryzowanego punktu sprzedaży
b) typ pojazdu: autobus
c) wymagane uprawnienia do kierowania pojazdem – prawo jazdy kat. B
d) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t
e) ilość miejsc – przystosowany do przewozu minimum 20 osób – 1 kierowca + 19 pasażerów
f) spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym:
• ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.)
• rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 - z późniejszymi zmianami).
• Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6) oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w zakresie emisji spalin
3. Wykonawca powinien posiadać i przekazać Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację pojazdu.
4. Odbiór samochodu nastąpi według ustalenia – w siedzibie Zamawiającego lub w punkcie sprzedaży dostawcy.
5. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (podział) danego parametru.
6. Szczegółowe parametry techniczne, minimalne okresy gwarancji przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1a „Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna” do SWZ.
7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) opis przedmiotu zamówienia/specyfikacja techniczna, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424104,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424104,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424107,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 701-10-20-346

7.3.3) Ulica: Żurawia

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424104,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.