Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544337/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzionkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273752731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kużaja
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.radzionkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76f87ebb-105f-433a-ab8a-9254608140381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76f87ebb-105f-433a-ab8a-925460814038
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054727/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”,
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"CIDER-CLUBS" - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS-DAK.261.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYDARZENIA KULTURALNEPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 12 wydarzeń o charakterze kulturalnym (imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych).
Zakłada się realizację po 2 wydarzenia w każdym z 3 Klubów Międzypokoleniowej Transformacji oraz dla 2 edycji projektu (2 wydarzenia x 3 Kluby x 2 edycje = 12 wydarzeń).
Jedno wydarzenie obejmie ok. 60 osób (ok. 30 uczestników projektu oraz ok. 30 osób z otoczenia).
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 maja 2026 r.
Ramy czasowe wydarzeń kulturalnych, imprez i spotkań:
• Spotkania muszą odbywać się w przedziale godzinowym 9.00-19.00, od poniedziałku do niedzieli (z wyłączeniem dni świątecznych);
• Każde wydarzenie musi trwać min. 4 h zegarowe;
• Zamawiający na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, dopuszcza możliwość zmiany godzin i dni celem dostosowania ich do potrzeb uczestników projektu.
Zamawiający przedstawia cztery wydarzenia kulturalne, z których Wykonawca wybierze (po konsultacjach z Zamawiającym) dwa wydarzenia do zrealizowania we wszystkich trzech Klubach dla danej edycji projektu oraz kolejne dwa dla trzech Klubów w kolejnej edycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92300000-4 - Usługi rozrywkowe
92340000-6 - Usługi taneczne oraz przedstawienia artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYDARZENIA SPORTOWEPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 12 wydarzeń o charakterze sportowym (imprez, spotkań oraz wydarzeń sportowych).
Zakłada się realizację po 2 wydarzenia w każdym z 3 Klubów Międzypokoleniowej Transformacji oraz dla 2 edycji projektu (2 wydarzenia x 3 Kluby x 2 edycje = 12 wydarzeń).
Jedno wydarzenie obejmie ok. 60 osób (ok.30 uczestników projektu oraz ok. 30 osób z otoczenia).
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 maja 2026r.
Ramy czasowe wydarzeń sportowych, imprez i spotkań:
• Spotkania muszą odbywać się w przedziale godzinowym 9.00-19.00, od poniedziałku do niedzieli (z wyłączeniem dni świątecznych);
• Każde wydarzenie musi trwać min. 4 h zegarowe;
• Zamawiający na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, dopuszcza możliwość zmiany godzin i dni celem dostosowania ich do potrzeb uczestników projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92622000-7 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92600000-7 - Usługi sportowe
92340000-6 - Usługi taneczne oraz przedstawienia artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp w brzmieniu:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę
kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp w brzmieniu:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę
kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z RADZIONKOWA
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Radzionków na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Radzionkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Organizacja imprezy o charakterze kulturalno-rozrywkowym dla emerytów i rencistów Uniwersytetu Rzeszowskiego
- DZP.261.37.2024 - świadczenie usługi organizacji sportu i rekreacji dla pracowników Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji i ich rodzin.
- Dostawa karnetów uprawniających pracowników i emerytów MOPS do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
- Zakup karnetów dla pracowników, emerytów i rencistów UM w Lublinie uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.