Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538263/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób, obiektów użytkowych i mienia Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu oraz ochrona elektroniczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631146962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilczak 53
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f076e2f5-b9b5-4515-b1ec-fcee1b4c339d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wojewódzka samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej osób, obiektów użytkowych i mienia Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu oraz ochrona elektroniczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f076e2f5-b9b5-4515-b1ec-fcee1b4c339d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095821/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ZP 5/ochrona/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP WORD 2/Ochrona/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie czynnej usługi fizycznej ochrony osób, obiektów użytkowych i mienia należących do Zamawiającego znajdujących się przy ul. Wilczak 53 w Poznaniu przez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciw osobom, mieniu, przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczające osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz ochrona elektroniczna.
2. Usługa fizycznej ochrony będzie realizowana od poniedziałku do piątku od godz. 5.00 do 22.00 (17 godz.), oraz we wskazane soboty zgodnie z harmonogramem podanym z odpowiednim wyprzedzeniem przez Zamawiającego w godz. od 5.00 do 16.00 (11 godz.). Szczegółowa liczba godzin będzie wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego i podstaw określonych w umowie. Zgłoszenie zostanie przesłane pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną co najmniej jeden tydzień przed jej rozpoczęciem.
3. Usługa ochrony elektronicznej będzie realizowana w godzinach nieobjętych ochroną fizyczną, w niedziele, święta i soboty nierobocze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432184,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731881,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432184,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Protect sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Makropol sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639836360
7.3.3) Ulica: Wagrowska 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-369
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432184,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - hemostatyki powierzchniowe, klipsy polimerowe, rurki
- Dostawa tabletów oraz routera wi-fi dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Projekt, dostawa, montaż, uruchomienie nowego zasilania rezerwowego w budynkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu przy ulicy Garbary 15
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w latach 2025-2026
- "USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO ORAZ CZYSZCZENIE I DEZYNFEKCJA OBUWIA"
- Kompleksowe ubezpieczenie Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Krośnie w okresie 12 miesięcy od 01.01.2025 r."
- Ochrona i zabezpieczenie obiektu hali sportowej i pływalni OSiR m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18 w Warszawie wraz z przyległymi terenami oraz konwój wartości pieniężnych
- WYKONANIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OSOB I MIENIA ORAZ USŁUG ELEKTRONICZNEJ OCHRONY OBIEKTU FILHARMONII KOSZALIŃSKIEJ.
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.28.2024
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SP ZOZ| w Hajnówce
- Zapewnienie dozoru mienia i usługi parkingowej na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie oraz monitorowanie systemu alarmowego na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.