eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poręba"Remont siłowni w Zespole Szkół w Porębie" - powtórzony



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont siłowni w Zespole Szkół w Porębie" - powtórzony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Porębie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSPoreba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000032425

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakładowa, 1

1.5.2.) Miejscowość: Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsporeba.zawiercie.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsporeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/990880

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont siłowni w Zespole Szkół w Porębie" - powtórzony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8da8c7f-d3fe-4775-be82-4d94e9d703fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063308/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Położenie na lastriko wykładziny do siłowni oraz remont pomieszczenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527236

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0056/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia pod nazwą: „Remont siłowni w Zespole Szkół w Porębie”-powtórzony.
2.W ramach zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlane obejmujące w szczególności:
1/rozebranie istniejących posadzek z tworzyw sztucznych,
2/wykonanie posadzek z paneli podłogowych wraz z listwami przyściennymi,
3/gruntowanie ścian i sufitu,
4/dwukrotne malowanie ścian i sufitu.
3.Wykonawca będzie zobowiązany do:
1/urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp;
2/wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z prawidłową technologią wykonywania robót;
3/wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót;
4/zgłaszania Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego robót ulegających zakryciu lub zanikających;
5/zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
6/usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
7/uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego;
8/przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia);
9/przetransportowania i utylizacji materiałów, które nie nadają się do ponownego użytku;
10/zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu w przypadku gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie;
11/niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na jakość oraz termin zakończenia robót, pod rygorem uznania, że okoliczności te nie mają znaczenia dla niedotrzymania terminu;
12/poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej.
4.Szczegółowy rodzaj, zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych został określony w Przedmiarze robót (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz w Projekcie Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12572,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23302,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12572,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELMUR" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351556111

7.3.3) Ulica: Dolna 9A

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-195

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12572,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.