Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527236/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont siłowni w Zespole Szkół w Porębie" - powtórzony
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Porębie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSPoreba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000032425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakładowa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Poręba
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsporeba.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsporeba.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9908801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont siłowni w Zespole Szkół w Porębie" - powtórzony2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8da8c7f-d3fe-4775-be82-4d94e9d703fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063308/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Położenie na lastriko wykładziny do siłowni oraz remont pomieszczenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0056/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zamówienia pod nazwą: „Remont siłowni w Zespole Szkół w Porębie”-powtórzony.
2.W ramach zamówienia Wykonawca wykona roboty budowlane obejmujące w szczególności:
1/rozebranie istniejących posadzek z tworzyw sztucznych,
2/wykonanie posadzek z paneli podłogowych wraz z listwami przyściennymi,
3/gruntowanie ścian i sufitu,
4/dwukrotne malowanie ścian i sufitu.
3.Wykonawca będzie zobowiązany do:
1/urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp;
2/wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z prawidłową technologią wykonywania robót;
3/wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót;
4/zgłaszania Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego robót ulegających zakryciu lub zanikających;
5/zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
6/usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
7/uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego;
8/przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia);
9/przetransportowania i utylizacji materiałów, które nie nadają się do ponownego użytku;
10/zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu w przypadku gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie;
11/niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na jakość oraz termin zakończenia robót, pod rygorem uznania, że okoliczności te nie mają znaczenia dla niedotrzymania terminu;
12/poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej.
4.Szczegółowy rodzaj, zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych został określony w Przedmiarze robót (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz w Projekcie Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12572,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23302,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12572,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELMUR" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351556111
7.3.3) Ulica: Dolna 9A
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-195
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12572,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
- Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 1 w Nysie
- 82/PA/2024 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.