eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockZakup autobusu miejskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu miejskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu miejskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10bf1af3-9bc2-4620-83f6-1e431aac0e57

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577688

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.50.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Wykaz parametrów technicznych pojazdu wymaganych przez Zamawiającego
1. Rok produkcji i przebieg Od 2012 roku, przebieg nie wyższy niż 850 000 km
2. Rodzaj silnika - Spalinowy Diesel – min. 5,0 l poj.
Moc minimalna- 200 KM
- Hybrydowy – min. 5,0 l poj.
(połączenie różnych źródeł zasilania
z napędem elektrycznym w układ hybrydowy)
Moc minimalna- 200 KM
3. Preferowani producenci jednostki napędowej
(przykład, nie stanowi wymogu będącego częścią OPZ) Cummins, Mercedes-Benz, MAN
4. Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna
5. Preferowana producenci skrzyni biegów
(przykład, nie stanowi wymogu będącego częścią OPZ) Voith, ZF, BAE, EATON
6. System smarowania Automatyczny centralny układ smarowania, ewentualnie centralny punkt smarny do smarowania ręcznego
7. Liczba miejsc Minimalna liczba siedzących miejsc pasażerskich
(wg dowodu rejestracyjnego bez miejsca kierowcy): min. 15

Minimalna liczba wszystkich miejsc pasażerskich
(wg dowodu rejestracyjnego, bez miejsca kierowcy): min. 45

Liczba miejsc wyznaczonych na wózek inwalidzki: min. 1
8. Całkowita długość pojazdu (mm) 8 800 ÷ 10 800
9. Minimalna liczba drzwi 1 jednoskrzydłowe - otwierane do środka
1 para dwuskrzydłowe - otwierane do środka
10. Warunki dotyczące podłogi pojazdów autobus niskopodłogowy – w tym:
brak stopni pośrednich na podłodze w przejściu środkowym
brak stopni w drzwiach,
11. Układ hamulcowy hamulce tarczowe, ABS.
12. Układ kierowniczy Przekładnia z wspomaganiem hydraulicznym.
13. Serwis Serwis oddalony od siedziby Zamawiającego do 150 km
14. Wymagania w zakresie ekologii Norma emisji spalin:
minimum EURO V.
15. Wymagania w zakresie komfortu Klimatyzacja i ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej zapewniające równomierną temperaturę przestrzeni pasażerskiej.
16. Wyposażenie Fotel kierowcy z regulacją.
Nagłośnienie wnętrza.
Oświetlenie wewnętrzne LED.
Gaśnica, apteczka (typ autobusowy), apteczka pierwszej pomocy,) trójkąt ostrzegawczy umieszczone w oznaczonym, dostępnym miejscu.
Młotki do wybijania szyb.

Uchwyt i platforma przy drzwiach ułatwiający wsiadanie i wysiadanie osobom niepełnosprawnym.
Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową.
Wewnętrzna wysokość części pasażerskiej – min. 1900 mm.
Liczba osi – 2.
Fotele wewnętrzne sztywne bez rozsuwania na boki.

System Informacji Pasażerskiej LED czołowy i boczny ze sprawnym sterownikiem
Brak w wyposażeniu kasowników i innych urządzeń systemu sprzedaży
i kontroli biletów


3. Pojazd musi posiadać dokument dopuszczający do poruszania się i rejestracji pojazdu na terenie RP, komplet oryginalnej dokumentacji, w tym kartę pojazdu, instrukcje obsługi i konserwacji, książkę gwarancyjną, serwisową i wykaz autoryzowanych stacji obsługi, historie serwisową.
4. Pojazd musi spełniać warunki zawarte w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1251 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
(t.j. Dz. U. 2024 poz. 502 ze zm.).
5. Pojazd musi posiadać pozytywnie zatwierdzony przegląd techniczny oraz wymienione filtry, oleje
i płyny eksploatacyjne niezbędne do bezpiecznego użytkowania pojazdu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia oznak korozji i ubytków karoserii.
6. Gwarancja zawarta będzie umownie na okres 30 dni od momentu odbioru pojazdu, obejmując:
- układ napędowy,
- układ hamulcowy,
- skrzynię biegów,
- układ klimatyzacji,
- silnik.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.