eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzRemont nawierzchni wjazdu na teren w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 97/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni wjazdu na teren w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 97/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/995698

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni wjazdu na teren w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 97/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96f08884-3bdc-4b4d-a352-bdbec5bc301a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00539965

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 97/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 244410,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni wjazdu na teren w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji projektowej w tym w przedmiarze robót.

STWiORB – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – należy przez to rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót;
Dokumentacja projektowa - służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, składa się z Przedmiaru robót zawierającego zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych wraz z ich opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych.
Zakres przedmiotu zamówienia:
 Remont nawierzchni drogowych,
dokonanie frezowania istniejącej nawierzchni betonowej, zniszczonej nakładki bitumicznej, ułożenie pakiet warstw asfaltowych kolejno: warstwa podbudowy – mieszanka mineralno-asfaltowa do warstwy asfaltowej AC 22 P dla KR 3-4 o gr. 7cm. warstwa wiążąca - mieszanka mineralno-asfaltowa do warstwy asfaltowej AC 16 W dla KR 3-4 o gr. 5cm, warstwa ścieralna - mieszanka mineralno-asfaltowa do warstwy asfaltowej AC 11 S dla KR 3-4 o gr. 4cm. Do warstw bitumicznych należy użyć asfaltu 50/70. Pomiędzy warstwami wiążącą a ścieralną należy dokonać skropienia emulsją asfaltową kationowa szybkorozpadowa (C 60 B3 ZM). W przypadku nie wystarczającej grubości warstwy betonowej należy wykorytować gruntu pod nowe warstwy konstrukcyjne, należy zagęścić podłoże wykonać podbudowę z kruszywa łamanego C 90/3 0-31,5 o gr. 20 cm oraz zastosować ww. układ warstw mineralno-asfaltowych. Należy załatać dziury, w razie potrzeby dwuwarstwowo ze skropieniem emulsją asfaltową.
 Montaż szlabanów, wykonanie robót rozbiórkowych, dostawa szlabanów, prace elektryczne dotyczyć będą wykonania następujących czynności: zamontowanie na fundamencie betonowym z betonu B-20 dwa szlabany do pracy intensywnej o długości ramienia dopasowanej do szerokości zjazdu (dł. ramienia w przedziale 5,0-5,5m); ułożenie zasilania szlabanów wykorzystując przewód YkY 3x2,5. zasilanie poprowadzić z istniejącej rozdzielni; zamontowanie włączników do szlabanów na danym szlabanie. Kable należy prowadzić w rurach osłonowych AROT o średnicy 75mm. Roboty obejmują również wykonanie szlabanu wjazdowego na kompleks wojskowy przy ul. Dworcowej 6A w Grupie. Robota ta obejmuje rozbiórkę istniejącego fundamentu betonowego. Po drobnych ziemnych robotach ręcznych ułożyć zasilanie i instalację sygnałową (przewód YkY 3x2,5, kabel sygnałowy telefoniczny zelowany 6x0,5). Nowe szlaban zamontować na nowym fundamencie betonowym z betonu B-20. Długość ramienia dobrać w zależności od szerokości zjazdu (5,0 – 5,5m), (dokładne miejsce montażu zostanie wskazane podczas prowadzenia prac).
 Wywóz i utylizacja odpadów.
 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania operatu geodezyjnego zgodnie z treścią warunków umowy.

Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, ogrodzeniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze i zabezpieczenia na terenie robót, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu
i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i w cenie umowy.

Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt);
2) realizacja robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy i bezpieczny dla użytkowników kompleksu wojskowego;
3) umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku
i terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
4) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność
za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
4. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy.
5. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.
6. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej
i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
8. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy
o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r.,
poz. 1587 t.j.) oraz udokumentowania tych czynności.
Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 t.j.).
Gruz i ziemię uzyskaną z prowadzonych robót, należy wywieźć z miejsca budowy i poddać utylizacji lub zagospodarować we własnym zakresie.
Pozostałe odpady budowlane, w tym elementy drewniane, należy wywieźć z miejsca budowy
i obowiązkowo poddać je utylizacji.
Przyjęcie do utylizacji materiały, należy poświadczyć przed Zamawiającym stosownym dokumentem wydanym przez zakład świadczący usługi w zakresie utylizacji lub w przypadku wykorzystania gruzu
w celu późniejszego wykorzystania przez Wykonawcę – zaświadczenie o zagospodarowaniu na potrzeby własne.
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony
w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233140-2 - Roboty drogowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218171,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288845,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218171,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Juliusz Pilarski, Zakład Usług Komunalnych Roman Pilarski, Zakład Usług Komunalnych Olga Pilarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5581823207

7.3.3) Ulica: Młyńska

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218171,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.