Og³oszenie z dnia 2024-11-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00608451/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00617042/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
- 2025/BZP 00006671/01 - Wynik z dnia 2025-01-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ZP/63/2024 - Us³ugi z zakresu medycyny pracy w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Po³czyñska 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/63/2024 - Us³ugi z zakresu medycyny pracy w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b251494d-add8-4600-9352-b29691c895f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00594938
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00208438/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/21blot.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Kontakt pomiêdzy Wykonawc±, a Zamawiaj±cym odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem dedykowanej Platformy Zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot.
2. Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie Zakupowej (zwanej dalej „Platform±”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy nie przewiduje innego sposobu komunikowania siê z Wykonawcami ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne okre¶lone zosta³y w rozdziale 10 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje na³o¿ony na administratora obowi±zek informacyjny wobec osób fizycznych, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Obowi±zek informacyjny zawarty jest w rozdziale 24 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/63/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Medycyna pracy ¦widwin. Przedmiotem zadania jest wykonanie badañ i konsultacji lekarskich ¿o³nierzy, kandydatów na ¿o³nierzy oraz pracowników RON zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badañ lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeñ lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 607), o których mowa art. 229 § 4a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Badaniami i konsultacjami lekarskimi objêci s± ¿o³nierze, kandydaci na ¿o³nierzy i pracownicy cywilni 1. SLT, 21. BLT, 1.GPR, JW.-AVIA ¦widwin, ¯W ¦widwin, RCI Bydgoszcz.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opcja ma charakter kwotowy i jej maksymalna warto¶æ stanowi 80% ca³kowitej warto¶ci przedmiotu zamówienia wyra¿onej kwotowo w Formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy. Zamawiaj±cy gwarantuje zatem realizacjê zamówienia w wysoko¶ci 20% ca³kowitej warto¶ci przedmiotu zamówienia wyra¿onej kwotowo we wspomnianym Formularzu cenowym Wykonawcy.Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e czê¶æ zamówienia okre¶lana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie ani¿eli okre¶lony powy¿ej natomiast Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej warto¶ci, wskazanej w pkt. 5. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykonania czê¶ci zamówienia nie objêtej opcj±. Korzystanie z prawa opcji nie wymaga dokonywania zmian umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez jej podpisanie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najni¿sza
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty
3. Oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomno¿ona przez wagê tego kryterium, tj. 100. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty bêd± oceniane odrêbnie w ka¿dym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach.
6. Zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a) Oferta, co do tre¶ci, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±,
b) Oferta zosta³a z³o¿ona w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie,
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Przedmiotem zadania jest wykonanie zdjêæ RTG klatki piersiowej wraz z ich opisem sporz±dzonym przez lekarza radiologa, zleconych przez lekarza medycyny pracy Ambulatorium 21. BLT.
Przedmiotem niniejszej umowy objêci s± ¿o³nierze, kandydaci na ¿o³nierzy i pracownicy cywilni s³u¿±cy i pracuj±cy w 1. SLT w ¦widwinie, 21. BLT w ¦widwinie, 1. Grupie Poszukiwawczo-Ratowniczej, JW. 3775 AVIA ¦WIDIWN, ¯W w ¦widwinie, RCI Bydgoszcz, DZSW oraz ZZM.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opcja ma charakter kwotowy i jej maksymalna warto¶æ stanowi 80% ca³kowitej warto¶ci przedmiotu zamówienia wyra¿onej kwotowo w Formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy. Zamawiaj±cy gwarantuje zatem realizacjê zamówienia w wysoko¶ci 20% ca³kowitej warto¶ci przedmiotu zamówienia wyra¿onej kwotowo we wspomnianym Formularzu cenowym Wykonawcy.Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e czê¶æ zamówienia okre¶lana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie ani¿eli okre¶lony powy¿ej natomiast Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej warto¶ci, wskazanej w pkt. 5. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykonania czê¶ci zamówienia nie objêtej opcj±. Korzystanie z prawa opcji nie wymaga dokonywania zmian umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez jej podpisanie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najni¿sza
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty
3. Oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomno¿ona przez wagê tego kryterium, tj. 100. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty bêd± oceniane odrêbnie w ka¿dym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach.
6. Zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a) Oferta, co do tre¶ci, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±,
b) Oferta zosta³a z³o¿ona w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie,
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Medycyna pracy Mrze¿yno, Trzebiatów. Przedmiotem zadania jest wykonanie badañ i konsultacji lekarskich oraz RTG ¿o³nierzy, kandydatów na ¿o³nierzy oraz pracowników RON zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badañ lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeñ lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 607), o których mowa art. 229 § 4a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Badaniami i konsultacjami lekarskimi objêcia s±: ¿o³nierze, kandydaci na ¿o³nierzy i pracownicy cywilni 14 ZBOT, 3937 Mrze¿yno, 2641 RCI GDYNIA (Wêze³ Teleinf. Mrze¿yno, Trzebiatów, Punkt Obserwacji Niechorze), 3411 CRiWWRE GRÓJEC, 3775 34BRT CHOJNICE, Gryfice, RCI BYDGOSZCZ Pruszcz Gryficki, 8508 ¯W TRZEBIATÓW,1872 Trzebiatów, DZSW, ZZ Trzebiatów, ZZ Mrze¿yno.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opcja ma charakter kwotowy i jej maksymalna warto¶æ stanowi 80% ca³kowitej warto¶ci przedmiotu zamówienia wyra¿onej kwotowo w Formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy. Zamawiaj±cy gwarantuje zatem realizacjê zamówienia w wysoko¶ci 20% ca³kowitej warto¶ci przedmiotu zamówienia wyra¿onej kwotowo we wspomnianym Formularzu cenowym Wykonawcy.Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e czê¶æ zamówienia okre¶lana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie ani¿eli okre¶lony powy¿ej natomiast Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej warto¶ci, wskazanej w pkt. 5. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykonania czê¶ci zamówienia nie objêtej opcj±. Korzystanie z prawa opcji nie wymaga dokonywania zmian umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez jej podpisanie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najni¿sza
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty
3. Oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomno¿ona przez wagê tego kryterium, tj. 100. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty bêd± oceniane odrêbnie w ka¿dym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach.
6. Zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a) Oferta, co do tre¶ci, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±,
b) Oferta zosta³a z³o¿ona w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie,
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Medycyna pracy Miros³awiec. Przedmiotem zadania jest wykonanie badañ i konsultacji lekarskich oraz RTG ¿o³nierzy, kandydatów na ¿o³nierzy oraz pracowników RON zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Spo³ecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badañ lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeñ lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 607), o których mowa art. 229 § 4a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Badaniami i konsultacjami lekarskimi oraz RTG objêci s± ¿o³nierze, kandydaci na ¿o³nierzy oraz pracownicy 12. BBSP, DZW RCI BYDGOSZCZ, JW. 3775 AVIA Miros³awiec, ZZ Miros³awiec.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Opcja ma charakter kwotowy i jej maksymalna warto¶æ stanowi 80% ca³kowitej warto¶ci przedmiotu zamówienia wyra¿onej kwotowo w Formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy. Zamawiaj±cy gwarantuje zatem realizacjê zamówienia w wysoko¶ci 20% ca³kowitej warto¶ci przedmiotu zamówienia wyra¿onej kwotowo we wspomnianym Formularzu cenowym Wykonawcy.Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e czê¶æ zamówienia okre¶lana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z prawa opcji, skorzystaæ z niego w mniejszym zakresie ani¿eli okre¶lony powy¿ej natomiast Wykonawcy nie przys³uguj± z tego tytu³u ¿adne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniaj±cych siê potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej warto¶ci, wskazanej w pkt. 5. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez z³o¿enie Wykonawcy przez Zamawiaj±cego stosownego zawiadomienia, za po¶rednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpó¼niej w dniu wykonania czê¶ci zamówienia nie objêtej opcj±. Korzystanie z prawa opcji nie wymaga dokonywania zmian umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawca jest zobowi±zany do jego realizacji, na warunkach okre¶lonych w umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez jej podpisanie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100 pkt.
Cena najni¿sza
Cena = ------------------------------- x 100 (pkt)
Cena badanej oferty
3. Oferty zostan± przeliczone wed³ug powy¿szego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomno¿ona przez wagê tego kryterium, tj. 100. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty bêd± oceniane odrêbnie w ka¿dym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana w poszczególnych kryteriach.
6. Zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a) Oferta, co do tre¶ci, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±,
b) Oferta zosta³a z³o¿ona w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie,
c) Oferta nie podlega odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:1. 1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1. 2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Opis spe³nienia warunku:
a) Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do w³a¶ciwego rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej.
W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczenie do dzia³alno¶ci w zakresie dzia³alno¶ci leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ z kraju Wykonawcy (zadanie nr 1, 2, 3, 4),
b) Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, okre¶lone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia
27 czerwca 1997 roku o s³u¿bie medycyny pracy (zadanie nr 1, 3, 4).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadaæ uprawnienia, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2 lit. a-b i zrealizowaæ us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodne z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ.
1. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1. 4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) Aktualne za¶wiadczenie lub potwierdzenie wpisu do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± zgodnie z tre¶ci± art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej. W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczenie do dzia³alno¶ci w zakresie dzia³alno¶ci leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ z kraju Wykonawcy - dla zadania nr 1, 2, 3, 4;
b) Aktualne uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, okre¶lone
w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o s³u¿bie medycyny pracy - dla zadania nr 1, 3, 4.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówieniaW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadaæ uprawnienia i zrealizowaæ us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane, tj.:
- aktualny wpis do w³a¶ciwego rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz±, zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej. W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczenie do dzia³alno¶ci w zakresie dzia³alno¶ci leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ z kraju Wykonawcy (zadanie nr 1, 2, 3, 4),
- uprawnienia podstawowej jednostki medycyny pracy, okre¶lone w art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o s³u¿bie medycyny pracy (zadanie nr 1, 3, 4).
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielnie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – zgodne z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ.
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kierowaæ bêdzie
do wskazanego pe³nomocnika.
Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty sk³adane przez cz³onków konsorcjum czy wspólników spó³ki cywilnej, w tym o¶wiadczenia musz± byæ podpisane przez wyznaczonego pe³nomocnika lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania danego podmiotu. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 3 niniejszego rozdzia³u.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci
i rêkojmi.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zosta³y szczegó³owo okre¶lone w paragrafie 9 projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-26 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê, za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/21blot,.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zgodnie z ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego w przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt 2 lit. a –c SWZ, Zamawiaj±cy odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub ofertê takiego Wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim Wykonawc± negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.2. Zgodnie z ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie pkt 2 lit. a –c SWZ, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegaj± karze pieniê¿nej.
3. Zgodnie z ustaw± z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, karê pieniê¿n±, o której mowa w pkt. 4 SWZ nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- Budowa ulicy Lipowej w ¦widwinie
- ZP/27/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie II
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw miêsnych II
- ZP/24/2025 - Dostawa sprzêtu medycznego, produktów leczniczych i materia³ów opatrunkowych
- ZP/31/2025 Wymiana, naprawa pow³oki antykorozyjnej oraz poddanie badaniom dora¼nym eksploatacyjnym 10 zbiorników ZSP-25 II
- ZP/22/2025 Dostawa ¶rodków czysto¶ci
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policjê" - KPP Racibórz
- "¦wiadczenie us³ug lekarskich na rzecz osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policjê" - KMP Rybnik
- Badania lekarskie stra¿aków ratowników ochotniczych stra¿y po¿arnych oraz badania lekarskie kandydatów na stra¿aków ratowników ochotniczych stra¿y po¿arnych z terenu Miasta Rybnika
- US£UGA ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO DZIA£ALNO¦CI SZKOLENIOWEJ
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy oraz us³ug prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników O¶rodka Studiów Wschodnich im. Marka Karpia i cz³onków ich rodzin.
- ¦wiadczenie us³ug medycznych dla studentów Politechniki Gdañskiej
wiêcej: Us³ugi medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.