Og³oszenie z dnia 2024-11-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00665840/01 - Wynik z dnia 2024-12-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWYM PRZY UL. Z. AUGUSTA 16 ORAZ UL. J. S£OWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza S³owackiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 525835400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWYM PRZY UL. Z. AUGUSTA 16 ORAZ UL. J. S£OWACKIEGO 3 W BYDGOSZCZY W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4aca50e1-6997-4d9a-b702-515f9c373567
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00595032
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00037528/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy - budynki przy ul. Zygmunta Augusta 16 i przy ul. J. S³owackiego 3
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10095233.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009523
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, maj± byæ przekazywane za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@powiat.bydgoski.pl
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej stanowi±cej za³±cznik do SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest Starosta Bydgoski z siedzib± w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, ul. Juliusza S³owackiego 3,
85-008 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 422, e–mail: info@powiat.bydgoski.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy jest Pani Barbara Kaliñska, tel. 52 58 35 451, e-mail: iodo@powiat.bydgoski.pl
3) Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony osób i mienia w budynku administracyjno-biurowym mieszcz±cym siê przy ul. Zygmunta Augusta 16 w Bydgoszczy oraz w budynku administracyjno-biurowym mieszcz±cym siê przy ul. Juliusza S³owackiego 3 w Bydgoszczy w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.” o sygnaturze OR-VII.272.3.12.2024, prowadzonym w trybie podstawowym wariant bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ust. 1 oraz art. 18 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana/Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada/j± Pani/Pan/Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w formularzu Oferty.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu/Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób (sta³a, ca³odobowa, codzienna) realizowana w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w budynkach administracyjno-biurowych Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy przy ul. Zygmunta Augusta 16 oraz ul. Juliusza S³owackiego 3 w Bydgoszczy.
2) Opis pomieszczeñ budynków:
a) Budynek przy ul. Zygmunta Augusta 16 jest w ca³o¶ci podpiwniczony posiada 6 kondygnacji naziemnych o powierzchni u¿ytkowej 2180,29 m2. Komunikacja w budynku odbywa siê za pomoc± klatki schodowej i d¼wigu osobowego.
b) Budynek przy ul. Juliusza S³owackiego 3 jest w ca³o¶ci podpiwniczony, posiada 5 kondygnacji naziemnych. Powierzchnia ca³kowita 1477,63 m2. Komunikacja w budynku odbywa siê za pomoc± klatki schodowej i d¼wigu osobowego.
3) Realizacja przedmiotu zamówienia bazowaæ bêdzie na zasadach ujêtych m.in. w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U. z 2021 poz. 1995 ze zm.)
4) Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w celu realizacji przedmiotu umowy odpowiedniej liczby pracowników posiadaj±cych odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne niezbêdne do wykonywania czynno¶ci ochrony osób i mienia.
5) W szczególno¶ci w zakres us³ugi ca³odobowej sta³ej ochrony osób i mienia wchodzi:
a) patrolowanie obiektu wewn±trz i na zewn±trz w celu wykrycia ewentualnych zagro¿eñ, w tym kontrola zamkniêcia wszystkich drzwi i okien oraz zabezpieczenia instalacji sanitarnych,
b) korzystanie z systemu monitoringu wizyjnego umo¿liwiaj±cego monitorowanie w czasie rzeczywistym zdarzeñ wystêpuj±cych w wyznaczonych obszarach budynku i na terenie stanowi±cym jego bezpo¶rednie otoczenie,
c) reagowanie na wszelkie podejrzane zachowania i naruszenie prawa (np. zak³ócanie porz±dku) przez osoby przebywaj±ce na terenie budynku,
d) pilnowanie, aby na terenie budynku nie przebywa³y osoby, których zachowanie w sposób widoczny nie wskazuje na uzasadniony pobyt (np. osoby pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych, osoby bezdomne),
e) niezw³oczne powiadamianie w³a¶ciwych s³u¿b oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego o próbach w³amania, kradzie¿y, wandalizmu oraz innych zagro¿eniach dla bezpieczeñstwa budynku i osób w nim przebywaj±cych,
f) obs³uga systemów alarmowych(w tym ppo¿) zainstalowanych w budynku oraz podejmowanie natychmiastowych dzia³añ w przypadku ich uaktywnienia,
g) wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy od pomieszczeñ oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie ewidencji,
h) informowanie interesantów o podmiotach dzia³aj±cych na terenie budynku kompetentnych do za³atwienia wnoszonej sprawy,
i) obs³uga oraz udzielanie pomocy osobom niepe³nosprawnym, ze szczególnym uwzglêdnieniem wymogów okre¶lonych w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 ze zm.),
j) wykonywanie czynno¶ci zwi±zanych z utrzymywaniem zewnêtrznych traktów komunikacyjnych w okresie zimowym, polegaj±cych na od¶nie¿aniu i posypywaniu piaskiem chodnika wzd³u¿ budynku, schodów wej¶ciowych oraz podjazdu dla osób niepe³nosprawnych – wy³±cznie poza godzinami pracy urzêdu oraz w dni ustawowo wolne,
k) znajomo¶æ lokalizacji i obs³ugi podrêcznego sprzêtu ga¶niczego, g³ównego wy³±cznika pr±du oraz g³ównego zaworu wody,
l) prowadzenie „Ksi±¿ki s³u¿by” dokumentuj±cej ca³okszta³t przebiegu s³u¿by oraz podjête interwencje („Ksi±¿kê s³u¿by” zapewnia Wykonawca w ramach ¶wiadczonej us³ugi),
m) utrzymanie porz±dku i czysto¶ci w pomieszczeniu wykorzystywanym na portierniê,
n) przestrzeganie instrukcji Zamawiaj±cego w zakresie bezpieczeñstwa, w tym przeciwpo¿arowego,
o) kierowanie ruchem interesantów wchodz±cych do budynku w zwi±zku z ewentualnymi, wprowadzonymi okresowo ograniczeniami/zmianami
6) Wszystkie osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu przedmiotu zamówienia:
a) nie mog± figurowaæ w Krajowym Rejestrze Karnym.
b) musz± pos³ugiwaæ siê j. polskim w taki sposób, by móc wywi±zywaæ siê ze swoich obowi±zków,
c) musz± znaæ swoje obowi±zki i zadania wynikaj±ce z zawartej umowy i przepisów prawa oraz ustalone lub/i zaakceptowane przez Zamawiaj±cego procedury.
d) musz± byæ jednakowo umundurowane i posiadaæ imienne identyfikatory,
e) musz± posiadaæ co najmniej 6 miesiêczne do¶wiadczenie w wykonywaniu zadañ zwi±zanych z ochron± budynków u¿yteczno¶ci publicznej.
f) musz± posiadaæ aktualne badania lekarskie, niezbêdne do wykonania powierzonych im obowi±zków.
7) Wykonawca zobowi±zuje siê przeszkoliæ pracowników ochrony w zakresie przepisów bhp i ppo¿. przed dopuszczeniem ich do pracy oraz przed podpisaniem umowy z³o¿yæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu przepisów bhp i ppo¿. oraz nie posiadaj± przeciwwskazañ do wykonywania zadañ ochrony obiektu. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie.
8) Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy codzienn± bezpo¶redni± ochronê osób i mienia, bezwzglêdnie musz± byæ przeszkoleni z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca przed podpisaniem umowy z³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, i¿ osoby te posiadaj± wiedzê z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Ka¿dorazowo w przypadku zmiany pracowników Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu ww. o¶wiadczenie.
9) W przypadku nieobecno¶ci pracownika ochrony w pracy lub jego przybycie do pracy w stanie uniemo¿liwiaj±cym mu wykonywanie obowi±zków ochrony, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ innego pracownika ochrony lub w inny sposób nale¿ycie zabezpieczyæ obiekt.
10) Co najmniej po³owa pracowników Wykonawcy wykonuj±ca codzienn± bezpo¶redni± ochronê osób i mienia winna byæ zatrudniona przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê.
11) Wykonawca jest zobowi±zany oddelegowaæ do ka¿dej placówki po 3 pracowników ochrony. W sumie wymaganych jest 6 pracowników ochrony.
12) Wykonawca zapewni ci±g³o¶æ ¶wiadczenia us³ugi ochrony przez pracowników, którzy s± zobowi±zani do nie opuszczania powierzonego posterunku dopóki nie zostan± zmienieni przez nastêpn± zmianê.
13) Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcê, wykonuj±ce czynno¶ci ochrony mienia i osób w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, obowi±zuje zakaz:
a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiaj±cego,
b) korzystania ze sprzêtu biurowego Zamawiaj±cego,
c) przegl±dania, kopiowania, fotografowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiaj±cego,
d) picia alkoholu, spo¿ywania narkotyków i innych ¶rodków odurzaj±cych na terenie budynków i posesji Zamawiaj±cego,
e) stawienia siê do miejsca ¶wiadczenia us³ug ochrony w stanie po spo¿yciu alkoholu, narkotyków lub innych ¶rodków odurzaj±cych,
f) wprowadzania zwierz±t w godzinach pracy urzêdu,
g) samodzielnego dorabiania kluczy do pomieszczeñ.
14) Po zawarciu umowy, Zamawiaj±cy poinformuje wybranego Wykonawcê, aby w wyznaczonym dniu stawi³ siê w miejscu realizacji zamówienia w celu zapoznania siê ze stanowiskiem pracy. Protokolarne przekazanie miejsca realizacji zamówienia nast±pi 31.12.2024 r. Realizacja umowy nast±pi zgodnie z terminem okre¶lonym w SWZ w Rozdz. III ust. 4.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
98341120-2 - Us³ugi portierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryterium Cena, waga kryterium 100 %
2. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej. Przy czym 1% = 1 pkt
3. Oferty ocenione zostan± wg wzoru: C = (Cmin : Cof. ocen ) x 100
gdzie:
Cmin - najni¿sza warto¶æ w kryterium cena spo¶ród z³o¿onych ofert
Cof. ocen. – warto¶æ obliczanej oferty w kryterium cena
C - ilo¶æ punktów w kryterium „cena” przyznanych ofercie ocenianej (w zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku).
4. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki
5. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w przyjêtym kryterium cena.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli przedstawi, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1995 ze zm.). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli, wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi trwaj±ce minimum 12 miesiêcy obejmuj±ce swym zakresem ¶wiadczenie us³ugi ochrony budynku u¿yteczno¶ci publicznej, znajduj±cego siê w nim mienia i osób, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³ ka¿da, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy;
w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - wykaz us³ug – nale¿y wype³niæ zgodnie z za³±czonym wzorem.
Pod pojêciem budynku u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek, który w pierwszej kolejno¶ci zaspokaja zbiorowe i powszechne potrzeby spo³eczne, budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny, (podstawa: Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225 ze zm.)).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 1995 z pó¼n. zm.). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
2) wykaz us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ co najmniej 2 us³ugi trwaj±ce minimum 12 miesiêcy, obejmuj±ce swym zakresem ¶wiadczenie us³ugi ochrony budynku u¿yteczno¶ci publicznej, znajduj±cego siê w nim mienia i osób, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³. ka¿da, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 3 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenia – Za³±cznik nr 2 , o których mowa w Rozdziale IV SWZ;2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 8 pkt. 4) SWZ wraz z o¶wiadczeniem – Za³±cznik nr 2 (je¿eli dotyczy);
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 2);
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy (je¿eli dotyczy);
5) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia (zgodnie z zapisem art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty / us³ugi / dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej Umowy, tak w zakresie terminu realizacji, jak równie¿ wynagrodzenia, w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia poni¿ej okre¶lonych okoliczno¶ci:1) Zmiany Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powo³a³ siê w ofercie w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu. Do zmiany takiej mo¿e doj¶æ na pro¶bê Wykonawcy wy³±cznie w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem wskazania przez niego innego Podwykonawcy, spe³niaj±cego warunek udzia³u w postêpowaniu do spe³nienia którego, wskazany by³ w ofercie Podwykonawca – zmiana nie bêdzie podstaw± do wyd³u¿enia terminu realizacji zamówienia,
2) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia,
3) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) oraz zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa
4) nadzwyczajnej zmiany okoliczno¶ci, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbêdnym do usuniêcia ra¿±cej straty Wykonawcy,
5) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia jednej lub obu Stron;
6) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron, losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci ( np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, stany nadzwyczajne, zamieszki, epidemie).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-22 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009523
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 507 z pó¼n. zm.), wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia:a) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy;
c) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 i rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych powy¿ej. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodo³y - owczarni, po³o¿onej na dz. nr 152/17 w miejscowo¶ci K³ódka Szlachecka, gmina Rogó¼no, powiat grudzi±dzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilaj±cej kot³y
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posi³ków ca³odziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sêpólnie Krajeñskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 d³. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - S³awkowo od km 0+000 do km 3+200 d³. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materia³ów biurowych, urz±dzeñ wielofunkcyjnych i papieru ksero
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia na rzecz S±du Rejonowego w Krasnymstawie.
- ¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wo³ominie sp. z o.o. wraz z niezbêdn± rozbudow± istniej±cej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej sta³ej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wroc³aw Pó³maratonu
- ¦wiadczenie us³ug ochrony obiektów i ¶wiadczenie us³ug sprz±tania terenów zewnêtrznych Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w Kro¶nie przy ul. Tysi±clecia 7
- Us³uga ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddzia³ w Poznaniu
- US£UGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROC£AWIU
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.