eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiŚwiadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Rodzina daje moc"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą
„Rodzina daje moc”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej im. Ireny Sendlerowej w Aleksandrowie Łódzkim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 4/6

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427121611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsal.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/988815

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


opieka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą
„Rodzina daje moc”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10ab7641-771d-489b-9c70-b1efe3924998

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07.00, Działanie FELD.07.12, nr naboru FELD.07.12-IP.01-002/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 502880 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Poradnictwo specjalistyczne – Psycholog
Liczba godzin: łącznie 276 godzin średnio 12 godzin w miesiącu, przez 23 m-ce w okresie od 01.11.2024 r. do 30.09.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.1 oraz 9.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 49680 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Poradnictwo specjalistyczne –Terapeuta uzależnień behawioralnych
Liczba godzin: łącznie 184 godzin, w maksymalnym wymiarze 8 h/1 m-c przez 23 m-ce w okresie od 01.11.2024 r. do 30.09.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.2 oraz 9.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 36800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Streetworking – 3 streetworkerów
Liczba godzin: łącznie 2.760 godzin, średnio przez 120 godzin w miesiącu przez 23 m-ce
w okresie 01.11.2024 – 30.09.2026. Zamawiający zakłada pracę maksimum 3 streetworkerów, którzy będą pracować niezależnie to znaczy 1 streetworker poprowadzi 1 grupę uczestników projektu (dalej: UP) liczącą maksymalnie 4 osoby w 1 edycji przez 7 - 8 miesięcy. Wsparcie realizowane bez przerw wakacyjnych i feryjnych. Streetworking realizowany będzie od poniedziałku do niedzieli i trwać będą od 2 do kilku godzin na rzecz 36 dzieci w wieku 7-18 lat i dla około ich 36 rodziców – wszystko w ramach 3 edycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.3 oraz 9.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 358800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
Coaching
Liczba godzin: łącznie 120 godzin średnio przez 6 godzin przez 20 m-cy, w miesiącu w okresie 01.11.2024 r. – 30.06.2026 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.4 oraz 9.4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
Mediator rodzin
Liczba godzin: łącznie 120 godzin średnio przez 6 godzin przez 20 m-cy, w miesiącu w okresie 01.11.2024 r. – 30.06.2026 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.5 oraz 9.5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6
Program Wzmacniania Rodziny - 3 edukatorów Programu Wzmacniania Rodziny
Liczba godzin: łącznie 216 godzin/3 edukatorów w okresie 01.11.2024 r. – 31.07.2025 r. przez 9 m-cy, średnio przez 6 godzin w miesiącu.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia Programu Wzmacniania Rodziny w 4 edycjach:
- jedna edycja w 2024 r.,
- trzy edycje w 2025 r.
przez 3 trenerów jednocześnie. Każdy z trenerów edukatorów zrealizuje 72 h/4 edycje. W jednej edycji uczestniczyć będzie maksymalnie 5 rodzin. W Programie weźmie udział maksymalnie 20 rodzin uczestniczących w projekcie, przy czym 20 dzieci i młodzieży w wieku 10-14 lat oraz co najmniej 20 rodziców/opiekunów. Każda edycja nie może trwać dłużej niż 18 godzin i niż 2 m-ce z uwzględnieniem przerw na naukę w szkole w okresie zimowym i letnim - co wynika z założeń programu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1.6 oraz 9.6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35604 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52164 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42504 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Psychocenter

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 302316710

7.3.3) Ulica: Adres: ul. Zacisze 3, 62

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42504 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438840 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrian Jackowski Kreatywne Pomaganie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 524885228

7.3.3) Ulica: Michała Wołodyjowskiego 15 A

7.3.4) Miejscowość: Aleksandró Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-070

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 8.10.2024 r. o godz. 13:00 Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania przekazał informację, iż przeznaczył na realizację zamówienia w części 4 – Coaching kwotę 18.000,00 zł. brutto. Cena oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia o 2.280,00 zł., a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20280 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 PZP zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W terminie składania ofert, tj. do dnia 8.10.2024 r. do godz. 13:00 na realizację zamówienia pn. świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą „Rodzina daje moc” realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 2027,Priorytet FELD.07.00, Działanie FELD.07.12, nr naboru FELD.07.12 IP.01 002/23, nr umowy FELD.07.12 IP.01 0 057/23 00 z dnia 5 sierpnia 2024 r. Część 5 zamówienia: Mediator rodzin została złożona tylko jedna oferta – nr 3 Wykonawcy Beata Marszałek Łódź. Oferta ta została odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 266 ustawy PZP zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W pkt XX.2.2.2 SWZ Kryteria oceny ofert Zamawiający omyłkowo nie dokonał prawidłowej dywersyfikacji kryterium, dla uzyskania 20 i 40 pkt w kryterium pozacenowym – Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Zgodnie z zapisami SWZ
„Dla części 6 zamówienia Program Wzmacniania Rodziny – 3 edukatorów Programu Wzmacniania Rodziny:
2.2.2. Doświadczenie osoby skierowanych do realizacji zamówienia poparte praktyką w realizacji działań na rzecz dzieci i młodzieży poprzez pracę z rodziną do 40% (do 40 pkt.). Wartość punktowa w kryterium „doświadczenie” przyznawana będzie według zasady:
2.2.2.1. (20 pkt.) – otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w pkt VII.1.6 SWZ tj. legitymujące się zrealizowaniem min. 5 do max. 8 edycji Programu Wzmacniania Rodziny w okresie ostatnich 36 m-cy;
2.2.2.2. (40 pkt) – otrzyma Wykonawca, który wykaże się dysponowaniem na potrzeby realizacji zamówienia osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie określonym w pkt VII.1.6 SWZ tj. legitymujące się zrealizowaniem min. 5 do max. 8 edycji Programu Wzmacniania Rodziny w okresie ostatnich 36 m-cy;”
Powyższa pomyłka spowodowała, że kryteria oceny ofert i ich opis umożliwiły weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach. Niemożliwe stało się określenie czy Wykonawca, który dysponuje osobami legitymującymi się zrealizowaniem min. 5 do max. 8 edycji Programu Wzmacniania Rodziny w okresie ostatnich 36 m-cy otrzyma w kryterium pozacenowym 20 czy 40 pkt. Tym samym niemożliwa stała się ocena ofert w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej.
Na aktualnym etapie postępowania, po upływie terminu składania ofert, błąd w sformułowaniu kryteriów oceny ofert ma charakter nieusuwalny.
Ponadto brak jednoznaczności opisu kryteriów oceny ofert mógł wpłynąć na krąg Wykonawców potencjalnie zainteresowanych udzieleniem zamówienia i naruszać zasadę przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zapewniający równe traktowanie wykonawców oraz zachowanie uczciwej konkurencji.
Mając na uwadze fakt, że postępowanie w zakresie części 6 zamówienia pn.: Program Wzmacniania Rodziny jest dotknięte niemożliwą do usunięcia, na obecnym etapie postępowania, wadą, uniemożliwiającą dokonanie oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, co w efekcie uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający unieważnił postępowanie

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21600 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.