eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47329af8-fa24-4742-b01e-eac7b6e9edcc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049054/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Wywóz nieczystości z cmentarzy komulanych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 raz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568996

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.41.2024.ZP5

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 w Słupsku polegającej na ustawieniu pojemników i kontenerów, ich opróżnianiu oraz wywozie na wysypisko odpadów komunalnych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie oraz ustawienie niezbędnej liczby pojemników i kontenerów na nieczystości, będących własnością Wykonawcy,
2) cykliczne opróżnianie pojemników i kontenerów oraz wywóz zgromadzonych nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych nie rzadziej niż 4 razy w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego,
3) dezynfekcja pojemników i kontenerów, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi,
4) usunięcie pojemników i kontenerów z terenów cmentarzy komunalnych po zakończeniu realizacji zamówienia.
3. Typ (pojemność) i liczba pojemników na kółkach i kontenerów o konstrukcji otwartej wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1: łącznie 201 sztuk, w tym 168 szt. na odpady zmieszane i 33 szt. na odpady segregowane:
a) kontener o pojemności 6 m3 – 12 szt.
b) pojemnik o pojemności min. 1,1 m3 – 108 szt.
c) pojemnik o pojemności min. 0,24 m3 – 48 szt.
d) ponadto Zamawiający wyznacza miejsca, na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady segregowane: szkło oraz metale i tworzywa sztuczne w ilości:
 na szkło – 12 szt. o pojemności 240 – 360 l,
 na metale i tworzywa sztuczne – 21 szt. o pojemności 1100 l
e) szczegółowe rozmieszczenie pojemników określono na mapie sytuacyjnej, stanowiącej Załącznik nr 9a do SWZ,
2) Pojemniki wyposażone w koła z blokadami i uchwyty ułatwiające przemieszczanie oraz kontenery „otwarte” muszą być estetyczne (nieuszkodzone) i w dobrym stanie technicznym. Pojemniki na odpady, surowce wtórne nieorganiczne muszą mieć wyraźne oznakowanie odpowiednim napisem, określającym ich przeznaczenie np. pojemniki na „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO”.
4) Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania zamówienia, w zależności od potrzeb może zmienić miejsce ustawienia pojemników i kontenerów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 451943,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku polegającej na ustawieniu pojemników i kontenerów, ich opróżnianiu oraz wywozie na wysypisko odpadów komunalnych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostarczenie oraz ustawienie niezbędnej liczby pojemników i kontenerów na nieczystości, będących własnością Wykonawcy,
2) cykliczne opróżnianie pojemników i kontenerów oraz wywóz zgromadzonych nieczystości z terenów cmentarzy komunalnych nie rzadziej niż 4 razy w miesiącu oraz na każde wezwanie Zamawiającego,
3) dezynfekcja pojemników i kontenerów, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi,
4) usunięcie pojemników i kontenerów z terenów cmentarzy komunalnych po zakończeniu realizacji zamówienia.
3. Typ (pojemność) i liczba pojemników na kółkach i kontenerów o konstrukcji otwartej wymagana przez Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 2: łącznie 33 szt., w tym 21 szt. na odpady zmieszane i 12 szt. na odpady segregowane:
a) kontener o pojemności 10 m3 – 1 szt.
b) kontener o pojemności 6 m3 – 6 szt.
c) pojemnik o pojemności min. 1,1 m3 – 14 szt.
d) ponadto Zamawiający wyznacza miejsca, na których Wykonawca musi ustawić pojemniki na odpady segregowane: szkło oraz metale i tworzywa sztuczne w ilości:
 na szkło – 6 szt. o pojemności 240 – 360 l,
 na metale i tworzywa sztuczne – 6 szt. o pojemności 1100 l
e) szczegółowe rozmieszczenie pojemników określono na mapie sytuacyjnej, stanowiącej Załącznik nr 9b do SWZ,
2) Pojemniki wyposażone w koła z blokadami i uchwyty ułatwiające przemieszczanie oraz kontenery „otwarte” muszą być estetyczne (nieuszkodzone) i w dobrym stanie technicznym. Pojemniki na odpady, surowce wtórne nieorganiczne muszą mieć wyraźne oznakowanie odpowiednim napisem, określającym ich przeznaczenie np. pojemniki na „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, „SZKŁO”.
3) Zamawiający zastrzega, że w okresie trwania zamówienia, w zależności od potrzeb może zmienić miejsce ustawienia pojemników i kontenerów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 65871,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 559 239,63 zł brutto, w tym na Zadanie nr 1 – 488 098,74 zł brutto, na Zadanie nr 2 – 71 140,89 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu, ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o., Słupsk:
1) Zadanie nr 1 – Wywóz nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr Maxa Josepha 4 w Słupsku – cena brutto 613 089,60 zł,
2) Zadanie nr 2 – Wywóz nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku – cena brutto 86 495,82 zł

Wobec powyższego, stwierdzono, że oferta z najniższą ceną złożona w zakresie Zadania nr 1 i Zadania nr 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 559 239,63 zł brutto, w tym na Zadanie nr 1 – 488 098,74 zł brutto, na Zadanie nr 2 – 71 140,89 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu, ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o., Słupsk:
1) Zadanie nr 1 – Wywóz nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Rabina dr Maxa Josepha 4 w Słupsku – cena brutto 613 089,60 zł,
2) Zadanie nr 2 – Wywóz nieczystości z cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku – cena brutto 86 495,82 zł

Wobec powyższego, stwierdzono, że oferta z najniższą ceną złożona w zakresie Zadania nr 1 i Zadania nr 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.