eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówZakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu „SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim” z podziałem na cztery części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 746450397

1.5.8.) Numer faksu: +48746415530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu „SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim” z podziałem na cztery części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c67d6242-79d7-4bee-9bc6-adffd14f95d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016735/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu „SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim” - zamówienie podzielone na 4 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Europejski Fundusz Społeczny PLUS, Priorytet 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie 8.1 Dostęp do edukacji.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.99.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania specjalistycznego w ramach realizacji projektu pn.: „SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Europejski Fundusz Społeczny PLUS, Priorytet 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie 8.1 Dostęp do edukacji.
1.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., dostarczony w oryginalnym opakowaniu, opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadający wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz niewymagający żadnych dodatkowych nakładów, gotowy do pracy.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oprogramowanie wraz z licencjami, jak również wszelkie prawa na dostarczone programy i systemy operacyjne, wystawione na rzecz Zamawiającego.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry oraz ilości i ceny jednostkowe zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ.
1.5. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z autoryzowanych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Ponadto sprzęt musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie.
1.6. Dostarczony sprzęt musi zawierać komplet dokumentacji technicznej (koniecznie deklarację zgodności CE z odpowiednią dyrektywą, pod którą sprzęt podlega).
1.7. Miejscami realizacji dostaw przedmiotu zamówienia są:
1) Przedszkole Publiczne nr 1 im. Jana Brzechwy, ul. Batalionów Chłopskich 20, 58-200 Dzierżoniów; tel. 74 831-32-35, e-mail: pp1dzow@gmail.com,
2) Przedszkole Publiczne nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałem Specjalnym,
ul. Miernicza 2, 58-200 Dzierżoniów, tel. 780-051-223, e-mail: pp2dzierzoniow@wp.pl,
3) Przedszkole Publiczne nr 3, os. Błękitne 26, 58-200 Dzierżoniów; tel. 74 831-53-93, e-mail: pp3dzierzoniow@gmail.com,
4) Przedszkole Publiczne nr 7, os. Tęczowe 3, 58-200 Dzierżoniów., tel. 74 646-46-24, e-mail: pp7dzierzoniow@gmail.com.
1.8. Dostarczenie sprzętu może odbyć się jedynie w godzinach pracy przedszkoli tj. od poniedziałku do piątku w godz. między 6.30 a 16.30. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z dyrektorem danego przedszkola (lub osobą przez dyrektora przedszkola wyznaczoną).
1.9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu wraz:
1) ze wszystkimi akcesoriami stanowiącymi komplet sprzedażowy;
2) kartami gwarancyjnymi;
3) instrukcjami obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim oraz innymi dokumentami niezbędnymi do przejęcia sprzętu do używania,
4) dokumentami określającymi zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis
w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

33121100-5 - Elektroencefalografy

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego

4.5.5.) Wartość części: 83306,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.10. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Zamawiającego projektu pn.: „SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Europejski Fundusz Społeczny PLUS, Priorytet 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie 8.1 Dostęp do edukacji.
1.11. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego wyposażenia sal przedszkolnych w sprzęt elektroniczny.
1.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry oraz ilości i ceny jednostkowe zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
1.13. Towar stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, oraz winien spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
1.14. Wymaga się, aby dostarczone produkty posiadały aktualne atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE oraz inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach opiekuńczo-wychowawczych (przedszkolach).
1.15. Miejscami realizacji dostaw przedmiotu zamówienia są:
1) Przedszkole Publiczne nr 1 im. Jana Brzechwy, ul. Batalionów Chłopskich 20, 58-200 Dzierżoniów; tel. 74 831-32-35, e-mail: pp1dzow@gmail.com,
2) Przedszkole Publiczne nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałem Specjalnym,
ul. Miernicza 2, 58-200 Dzierżoniów, tel. 780-051-223, e-mail: pp2dzierzoniow@wp.pl,
3) Przedszkole Publiczne nr 3, os. Błękitne 26, 58-200 Dzierżoniów; tel. 74 831-53-93, e-mail: pp3dzierzoniow@gmail.com,
4) Przedszkole Publiczne nr 7, os. Tęczowe 3, 58-200 Dzierżoniów., tel. 74 646-46-24, e-mail: pp7dzierzoniow@gmail.com.
1.16. Dostarczenie sprzętu może odbyć się jedynie w godzinach pracy przedszkoli tj. od poniedziałku do piątku w godz. między 6.30 a 16.30. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z dyrektorem danego przedszkola (lub osobą przez dyrektora przedszkola wyznaczoną).
1.17. Wraz z przedmiotem zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu folderu/materiałów producenta zawierających parametry i funkcjonalność oferowanego urządzenia, instrukcji użytkowania i obsługi/opisu lub ulotki w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 63346,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.18. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Zamawiającego projektu pn.: „SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Europejski Fundusz Społeczny PLUS, Priorytet 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie 8.1 Dostęp do edukacji.
1.19. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego wyposażenia sal przedszkolnych.
1.20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry oraz ilości i ceny jednostkowe zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ.
1.21. Towar stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, oraz winien spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
1.22. Wymaga się, aby dostarczone produkty posiadały aktualne atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE oraz inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach opiekuńczo-wychowawczych (przedszkolach).
1.23. Miejscami realizacji dostaw przedmiotu zamówienia są:
1) Przedszkole Publiczne nr 1 im. Jana Brzechwy, ul. Batalionów Chłopskich 20, 58-200 Dzierżoniów; tel. 74 831-32-35, e-mail: pp1dzow@gmail.com,
2) Przedszkole Publiczne nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałem Specjalnym,
ul. Miernicza 2, 58-200 Dzierżoniów, tel. 780-051-223, e-mail: pp2dzierzoniow@wp.pl,
3) Przedszkole Publiczne nr 3, os. Błękitne 26, 58-200 Dzierżoniów; tel. 74 831-53-93, e-mail: pp3dzierzoniow@gmail.com,
4) Przedszkole Publiczne nr 7, os. Tęczowe 3, 58-200 Dzierżoniów., tel. 74 646-46-24, e-mail: pp7dzierzoniow@gmail.com.
1.24. Dostarczenie sprzętu może odbyć się jedynie w godzinach pracy przedszkoli tj. od poniedziałku do piątku w godz. między 6.30 a 16.30. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z dyrektorem danego przedszkola (lub osobą przez dyrektora przedszkola wyznaczoną).
1.25. Wraz z przedmiotem zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu folderu/materiałów producenta zawierających parametry i funkcjonalność oferowanego urządzenia, instrukcji użytkowania i obsługi/opisu lub ulotki w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 63457,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.26. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Zamawiającego projektu pn.: „SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Europejski Fundusz Społeczny PLUS, Priorytet 8 Fundusze Europejskie dla edukacji na Dolnym Śląsku, Działanie 8.1 Dostęp do edukacji.
1.27. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego wyposażenia sal przedszkolnych w sprzęt terapeutyczny.
1.28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry oraz ilości i ceny jednostkowe zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ.
1.29. Towar stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, oraz winien spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
1.30. Wymaga się, aby dostarczone produkty posiadały aktualne atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE oraz inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach opiekuńczo-wychowawczych (przedszkolach).
1.31. Miejscami realizacji dostaw przedmiotu zamówienia są:
1) Przedszkole Publiczne nr 1 im. Jana Brzechwy, ul. Batalionów Chłopskich 20, 58-200 Dzierżoniów; tel. 74 831-32-35, e-mail: pp1dzow@gmail.com,
2) Przedszkole Publiczne nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałem Specjalnym,
ul. Miernicza 2, 58-200 Dzierżoniów, tel. 780-051-223, e-mail: pp2dzierzoniow@wp.pl,
3) Przedszkole Publiczne nr 3, os. Błękitne 26, 58-200 Dzierżoniów; tel. 74 831-53-93, e-mail: pp3dzierzoniow@gmail.com,
4) Przedszkole Publiczne nr 7, os. Tęczowe 3, 58-200 Dzierżoniów., tel. 74 646-46-24, e-mail: pp7dzierzoniow@gmail.com.
1.32. Dostarczenie sprzętu może odbyć się jedynie w godzinach pracy przedszkoli tj. od poniedziałku do piątku w godz. między 6.30 a 16.30. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z dyrektorem danego przedszkola (lub osobą przez dyrektora przedszkola wyznaczoną).
1.33. Wraz z przedmiotem zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu folderu/materiałów producenta zawierających parametry i funkcjonalność oferowanego urządzenia, instrukcji użytkowania i obsługi/opisu lub ulotki w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 12851,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp , gdyż postępowanie obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu w na cały asortyment we wszystkich częściach zamówienia wskazano stawkę podatku Vat w wysokości 23 % . Po analizie Zamawiającego wynikło, iż są różne stawki Vat w zamawianym przez Zamawiającego asortymencie. Z uwagi na fakt, iż w stosowanej do przeprowadzenia niniejszego zamówienia platformie zakupowej nie ma możliwości zmiany w ww. zakresie dot. wysokości stawki Vat Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Zasady sporządzenia oferty określone przez Zamawiającego w dokumentacji wprowadzały w błąd Wykonawców i mogły spowodować złożenie przez nich nieporównywalnych ofert. Mogło dojść do dużych rozbieżności w wycenach przedmiotu zamówienia. Powyższe wskazane wady mają charakter nieusuwalny.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp , gdyż postępowanie obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu w na cały asortyment we wszystkich częściach zamówienia wskazano stawkę podatku Vat w wysokości 23 % . Po analizie Zamawiającego wynikło, iż są różne stawki Vat w zamawianym przez Zamawiającego asortymencie. Z uwagi na fakt, iż w stosowanej do przeprowadzenia niniejszego zamówienia platformie zakupowej nie ma możliwości zmiany w ww. zakresie dot. wysokości stawki Vat Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Zasady sporządzenia oferty określone przez Zamawiającego w dokumentacji wprowadzały w błąd Wykonawców i mogły spowodować złożenie przez nich nieporównywalnych ofert. Mogło dojść do dużych rozbieżności w wycenach przedmiotu zamówienia. Powyższe wskazane wady mają charakter nieusuwalny.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp , gdyż postępowanie obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu w na cały asortyment we wszystkich częściach zamówienia wskazano stawkę podatku Vat w wysokości 23 % . Po analizie Zamawiającego wynikło, iż są różne stawki Vat w zamawianym przez Zamawiającego asortymencie. Z uwagi na fakt, iż w stosowanej do przeprowadzenia niniejszego zamówienia platformie zakupowej nie ma możliwości zmiany w ww. zakresie dot. wysokości stawki Vat Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Zasady sporządzenia oferty określone przez Zamawiającego w dokumentacji wprowadzały w błąd Wykonawców i mogły spowodować złożenie przez nich nieporównywalnych ofert. Mogło dojść do dużych rozbieżności w wycenach przedmiotu zamówienia. Powyższe wskazane wady mają charakter nieusuwalny.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp , gdyż postępowanie obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu w na cały asortyment we wszystkich częściach zamówienia wskazano stawkę podatku Vat w wysokości 23 % . Po analizie Zamawiającego wynikło, iż są różne stawki Vat w zamawianym przez Zamawiającego asortymencie. Z uwagi na fakt, iż w stosowanej do przeprowadzenia niniejszego zamówienia platformie zakupowej nie ma możliwości zmiany w ww. zakresie dot. wysokości stawki Vat Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.
Zasady sporządzenia oferty określone przez Zamawiającego w dokumentacji wprowadzały w błąd Wykonawców i mogły spowodować złożenie przez nich nieporównywalnych ofert. Mogło dojść do dużych rozbieżności w wycenach przedmiotu zamówienia. Powyższe wskazane wady mają charakter nieusuwalny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.