eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaPełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa układu ulic: Dworcowa, Asfaltowa, Droga do Lipin w Rudzie Śląskiej"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania:
„Przebudowa układu ulic: Dworcowa, Asfaltowa, Droga do Lipin w Rudzie Śląskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,169186,3128069dea253522b4949ff6844e386f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania:
„Przebudowa układu ulic: Dworcowa, Asfaltowa, Droga do Lipin w Rudzie Śląskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-823f32c5-cd20-4836-a407-2ef143b9dc26

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031048/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestycyjnego dla zadania: Przebudowa układu ulic Dworcowa, Asfaltowa oraz Droga do Lipin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436219

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.271.59.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 227000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162196,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Przebudowa układu ulic: Dworcowa, Asfaltowa, Droga do Lipin w Rudzie Śląskiej".
 dokumentacja przetargowa, w tym dokumentacja projektowa dla zadania: „Przebudowa układu ulic: Dworcowa, Asfaltowa, Droga do Lipin w Rudzie Śląskiej”
– roboty budowlane – umieszczona jest na stronie internetowej pod następującym linkiem:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,168601,eeee48eeb3cdcb8a048d3e846bcdb361.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IND Inżynier Nadzoru Drogowego Jarosław Matyszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nr NIP: 6491911055

7.3.3) Ulica: Obozowa 5/4

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego robót budowlanych oraz w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji.
Planowany termin realizacji inwestycji:
do 15 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy. Do terminu realizacji umowy (tj. 15 miesięcy) nie wlicza się okresów zimowych (tj. od 15 grudnia do 15 marca). Zamawiający nie wprowadza zakazu kontynuowania robót w okresach zimowych. Roboty prowadzone w okresach zimowych nie mogą spowodować pogorszenia ich jakości, czy niezgodności z technologią, czy warunkami określonymi w STWiORB, normach lub innych przepisach, gdzie wymagane są konkretne warunki atmosferyczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj


INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ

więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »







Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.