eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzPrzeglądy roczne stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 13. Wojskowego Oddział Gospodarczego- 90/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy roczne stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 13. Wojskowego Oddział Gospodarczego- 90/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1000866

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy roczne stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 13. Wojskowego Oddział Gospodarczego- 90/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39412c94-7b7d-480a-af0c-558d3ef03d69

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00229299/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Wykonanie rocznej oceny stanu technicznego budynków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 90/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli jednorocznej stanu technicznego i sprawdzenia przydatności do użytkowania budynków, budowli, stałych urządzeń technicznych, kominów oraz obiektów szkoleniowych.
zadanie nr 1: Przeglądy roczne stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 13. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu - kompleksy wojskowe Garnizonu Grudziądz.
Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, dwóch lub trzech części zamówienia.
Na zadanie (część) można złożyć jedną ofertę.
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć ofertę Wykonawca.
W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania oceny okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z opracowaniem dokumentacji z przeprowadzonej kontroli.
• Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli jednorocznej stanu technicznego
i sprawdzenia przydatności do użytkowania budynków, budowli, stałych urządzeń technicznych oraz obiektów szkoleniowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Budowlane, w zakresie obiektów oraz wykonanie przeglądu drzwi przeciwpożarowych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w zakresie wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia.
Liczba obiektów poddana kontroli i ocenie:
zadanie nr 1: 501
Podstawa prawna kontroli stanu technicznego:
Art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) § 3 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
• Dokumentacja z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego musi być wykonana w czytelnej technice graficznej w 1 kompletnym egzemplarzu.
• Przeglądy muszą być zakończone oddzielnym protokołem dla:
‒ oceny stanu technicznego budynków,
‒ oceny stanu technicznego instalacji gazowej,
‒ drzwi przeciwpożarowych,
‒ oceny stanu technicznego przewodów kominowych.
• Do dokumentacji Wykonawca dołączy pliki elektroniczne zapisane w formacie PDF wraz z ich wersją edytowalną na nośnikach CD.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconej usługi z zachowaniem należytej staranności i profesjonalizmu oraz aktualnej wiedzy technicznej.
Wykonawca oświadcza, że usługa wykonywana będzie przez osoby uprawnione i posiadające wiedzę budowlaną, techniczną wymaganą przy realizacji umowy w myśl art. 62 ust. 4 i 5, w związku z art. 13 ust. 4 oraz art. 15a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725).
Osoby przeprowadzające przeglądy powinny przed jej rozpoczęciem zapoznać się w siedzibie Zamawiającego z protokołami poprzednich kontroli, zakresem robót remontowych wykonanych w okresie od poprzedniej kontroli, sprawozdaniami z ewentualnych ocen rzeczoznawców oraz ujawnionych wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów obiektów budowlanych, a także protokołów z kontroli i badań instalacji, przewodów lub urządzeń, protokołów p.poż. i decyzji administracyjnych.
Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdego protokołu z przeglądu budynku / obiektu budowlanego kopię uprawnień lub kwalifikacji, o których mowa w art. 62 ust. 4 i 5 z art. 13 ust. 4 oraz art. 15a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 144440,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli jednorocznej stanu technicznego i sprawdzenia przydatności do użytkowania budynków, budowli, stałych urządzeń technicznych, kominów oraz obiektów szkoleniowych.
zadanie nr 2: Przeglądy roczne stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 13. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu - kompleksy wojskowe Garnizonu Brodnica.
Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, dwóch lub trzech części zamówienia.
Na zadanie (część) można złożyć jedną ofertę.
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć ofertę Wykonawca.
W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania oceny okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z opracowaniem dokumentacji z przeprowadzonej kontroli.
• Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli jednorocznej stanu technicznego i sprawdzenia przydatności do użytkowania budynków, budowli, stałych urządzeń technicznych oraz obiektów szkoleniowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Budowlane, w zakresie obiektów wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ oraz wykonanie przeglądu drzwi przeciwpożarowych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w zakresie wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia.
Liczba obiektów poddana kontroli i ocenie:
zadanie nr 2: 65
Podstawa prawna kontroli stanu technicznego:
Art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) § 3 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
• Dokumentacja z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego musi być wykonana w czytelnej technice graficznej w 1 kompletnym egzemplarzu.
• Przeglądy muszą być zakończone oddzielnym protokołem dla:
‒ oceny stanu technicznego budynków,
‒ oceny stanu technicznego instalacji gazowej,
‒ drzwi przeciwpożarowych,
‒ oceny stanu technicznego przewodów kominowych.
• Do dokumentacji Wykonawca dołączy pliki elektroniczne zapisane w formacie PDF wraz z ich wersją edytowalną na nośnikach CD.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconej usługi z zachowaniem należytej staranności i profesjonalizmu oraz aktualnej wiedzy technicznej.
Wykonawca oświadcza, że usługa wykonywana będzie przez osoby uprawnione i posiadające wiedzę budowlaną, techniczną wymaganą przy realizacji umowy w myśl art. 62 ust. 4 i 5, w związku z art. 13 ust. 4 oraz art. 15a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725).
Osoby przeprowadzające przeglądy powinny przed jej rozpoczęciem zapoznać się w siedzibie Zamawiającego z protokołami poprzednich kontroli, zakresem robót remontowych wykonanych w okresie od poprzedniej kontroli, sprawozdaniami z ewentualnych ocen rzeczoznawców oraz ujawnionych wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów obiektów budowlanych, a także protokołów z kontroli i badań instalacji, przewodów lub urządzeń, protokołów p.poż. i decyzji administracyjnych.
Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdego protokołu z przeglądu budynku / obiektu budowlanego kopię uprawnień lub kwalifikacji, o których mowa w art. 62 ust. 4 i 5 z art. 13 ust. 4 oraz art. 15a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 18236,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli jednorocznej stanu technicznego i sprawdzenia przydatności do użytkowania budynków, budowli, stałych urządzeń technicznych, kominów oraz obiektów szkoleniowych.
zadanie nr 3: Przeglądy roczne stanu technicznego obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 13. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu - kompleksy wojskowe Garnizonu Chełmno.
Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, dwóch lub trzech części zamówienia.
Na zadanie (część) można złożyć jedną ofertę.
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które może złożyć ofertę Wykonawca.
W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania oceny okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych wraz z opracowaniem dokumentacji z przeprowadzonej kontroli.
• Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli jednorocznej stanu technicznego
i sprawdzenia przydatności do użytkowania budynków, budowli, stałych urządzeń technicznych oraz obiektów szkoleniowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Budowlane, w zakresie obiektów wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SWZ oraz wykonanie przeglądu drzwi przeciwpożarowych, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, w zakresie wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia.
Liczba obiektów poddana kontroli i ocenie:
zadanie nr 3: 117
Podstawa prawna kontroli stanu technicznego:
Art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) § 3 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
• Dokumentacja z przeprowadzonej kontroli stanu technicznego musi być wykonana w czytelnej technice graficznej w 1 kompletnym egzemplarzu.
• Przeglądy muszą być zakończone oddzielnym protokołem dla:
‒ oceny stanu technicznego budynków,
‒ oceny stanu technicznego instalacji gazowej,
‒ drzwi przeciwpożarowych,
‒ oceny stanu technicznego przewodów kominowych.
• Do dokumentacji Wykonawca dołączy pliki elektroniczne zapisane w formacie PDF wraz z ich wersją edytowalną na nośnikach CD.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconej usługi z zachowaniem należytej staranności
i profesjonalizmu oraz aktualnej wiedzy technicznej.
Wykonawca oświadcza, że usługa wykonywana będzie przez osoby uprawnione i posiadające wiedzę budowlaną, techniczną wymaganą przy realizacji umowy w myśl art. 62 ust. 4 i 5, w związku z art. 13 ust. 4 oraz art. 15a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725).
Osoby przeprowadzające przeglądy powinny przed jej rozpoczęciem zapoznać się w siedzibie Zamawiającego z protokołami poprzednich kontroli, zakresem robót remontowych wykonanych w okresie od poprzedniej kontroli, sprawozdaniami z ewentualnych ocen rzeczoznawców oraz ujawnionych wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów obiektów budowlanych, a także protokołów z kontroli i badań instalacji, przewodów lub urządzeń, protokołów p.poż. i decyzji administracyjnych.
Wykonawca zobowiązuje się dołączyć do każdego protokołu z przeglądu budynku / obiektu budowlanego kopię uprawnień lub kwalifikacji, o których mowa w art. 62 ust. 4 i 5 z art. 13 ust. 4 oraz art. 15a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 31578,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp z uwagi na fakt, że wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp z uwagi na fakt, że wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp z uwagi na fakt, że wszystkie złożone w niniejszym postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.