eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoćkiModernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Boćkach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Boćkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boćki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Boćki

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857319610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-478397fa-7bfd-4132-91a6-62afe4d70f5d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Boćkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-478397fa-7bfd-4132-91a6-62afe4d70f5d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00374551/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” w Boćkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
1. naprawę nawierzchni boiska:
1) na boisku do piłki nożnej, obejmującą:
a) naprawę nawierzchni trawy syntetycznej (podklejenie odstającej części) - (podklejenie odstającej części), przyjęto ok 5% powierzchni zniszczonej
b) uzupełnienie wypełnienia z gumowego granulatu. Wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd. Kolor czarny
c) szczotkowanie miękkie wyczyszczonego boiska w celu wyrównania na-wierzchni po uzupełnieniu granulatu – ok 1860 m2
d) Demontaż wyposażenia boiska (bramki);
e) Dostawę i montaż bramek do piłki nożnej wraz z siatką, mocowanych na stałe w tulejach – 2 kpl. Wymiary bramki 5x2m wzmocniony żebrowany profil aluminiowy owalny o przekroju 120x100mm; zgodne z normami FIFA; Certy-fikat bezpieczeństwa wydany przez Instytut Sportu łuki bramki połączone z ramą u góry i u dołu za pomocą zawiasów, usztywnione podwójnym zastrza-łem i połączone razem poprzeczką.
2) naprawę elementów boiska wielofunkcyjnego (nawierzchnia poliuretanowa), obejmującą:
a) czyszczenie i impregnacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego środkami przeznaczonymi do tego typu nawierzchni ok 613,11 m2
b) odtworzenie linii na boisku wielofunkcyjnym o wym.28,10x15,10, wraz z domalowaniem linii do tenisa oraz linii pola bramkowego.
c) domalowanie linii do tenisa oraz linii pola bramkowego
d) wymianę koszy do koszykówki – tablice i obręcze z siatką
e) dostawę słupków wraz z siatką do siatkówki (dopasowanie do istniejących otworów)
f) dostawę bramek do piłki ręcznej o wym. 3,00x 2,00 m z certyfikatem Instytutu Sportu oraz gwarancją korozyjną minimum 6 lat – szt. 2
2. Modernizacja ogrodzenia z piłkochwytami:
1) naprawę piłkochwytów, obejmującą:
a) czyszczenie, malowanie podkładem antykorozyjnym i farbą nawierzchniową słupów do piłkochwytów o wys. 6 m o śr. 6cm
b) wymiana piłkochwytów zabramkowych z siatki bezwęzłowej (siatka z polipro-pylenu o oczkach 10 x 10 cm, grubość sznura 4 mm) wys. 6,0 m 2*18,00*6,00 = 216,00 m2
c) wymiana olinowania piłkochwytów z linki stalowej o grubości 5 mm w osło-nie PCV
2) naprawę ogrodzenia całego kompleksu, obejmującą:
a) wymianę uszkodzonych łączników siatki ze słupem oraz uszkodzonej siatki ok 40 szt
b) wstawienie furtki jednoskrzydłowej na słupach stalowych z kształtowników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego o wym. 1,5x2 na słupach stalowych z kształtowników.
c) wypionowanie przechylonych słupów w ogrodzeniu – szt. 12
d) czyszczenie, malowanie podkładem antykorozyjnym i farbą nawierzchniową trzech bram dwuskrzydłowych,
e) wymiana zawiasów (6 szt.) w bramie ogrodzeniowej
3. Modernizacja zaplecza szatniowo – sanitarnego:
remont zaplecza szatniowo – sanitarnego zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną sta-nowiącą załącznik nr 8 do SWZ
Informuje się, że roboty rozbiórkowe z płyt i izolacji ścian wewnętrznych, elewacji ze-wnętrznej oraz podłogi zostały wykonane we własnym zakresie Zamawiającego.
Jeżeli wystąpią rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem robót, na-leży przyjąć za wiążącą dokumentację projektową. Przy pracach instalacyjnych należy za-montować zasuwę z odwodnieniem celem spuszczania wody poza sezonem - zastosować zawór samoodwadniający np. 1 Hawle 2491.
Wszystkie użyte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi do-starczane przez konkretnego wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie mini-malne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmio-tu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały użyte ww. wskazania należy traktować je, jako propozycję projektanta i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Zamawiający do-puszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowa-nych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny speł-niać funkcję, jakiej mają służyć; winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt; nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.5.) Wartość części: 479700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część II
4. Modernizacja oświetlenia: wymiana opraw oświetleniowych
Wymagane jest zastąpienie istniejących naświetlaczy nowymi lampami w technologii LED w takiej samej ilości o parametrach zapewniających właściwe doświetlenie obiektu. Wykonawca przed przy-stąpieniem do prac montażowych zobowiązany jest do przedstawienia symulacji natężenia oświetle-nia w poszczególnych częściach obiektu. Symulacja musi wykazać spełnienie minimalnych wyma-gań dla tego typu obiektów wynikających z przepisów.
Wymagania techniczne dla nowych lamp:
Oprawa i źródło światła powinno posiadać co najmniej 5 letnią gwarancję producenta. Mocowanie opraw oświetleniowych musi zapobiegać olśnieniu zawodników. Lampy powinny spełnić następują-ce wymagania:
- Współczynnik mocy >0,95
- Skuteczność 160 lm/W
- Temperatura barwowa 5700K
- Stopień odwzorowania barw Ra>70
- Kąt świecenia 60 stopni
- Odporność na uderzenia IK08
- Stopień szczelności IP66
- Klasa ochronności I
- Zakres temperatur pracy -30°C ÷ +45°C
- aluminiowa obudowa
- klosz z hartowanego szkła
- uchwyt montażowy z precyzyjną regulacją kąta nachylenia
- matryca LED z wysokosprawnymi diodami SMD
- trwałość powyżej 50 tys. godzin
- zabezpieczenie przeciwprzepięciowe 6kV
- zawór kompensacji ciśnienia wewnątrz obudowy
- wykonanie prób montażowych i pomiarów
- uruchomienie oświetlenia
a. Wymiana opraw oświetleniowych o mocy 200W – 24 szt:
- Napięcie zasilania 100-300V 50/60Hz
- Strumień świetlny 32000 lm
- Skuteczność 160 lm/W
- Wykonanie stosownych obliczeń dla dobranych opraw w zakresie spełnienia trzeciej klasy wg normy PN-EN 12193:2018 i przekazanie ich Zamawiającemu
b. Wymiana opraw oświetleniowych o mocy 300W – 6 szt:
- Napięcie zasilania 100-300V 50/60Hz
- Strumień świetlny 48000 lm
- Skuteczność 160 lm/W
- Wykonanie stosownych obliczeń dla dobranych opraw w zakresie spełnienia trzeciej klasy wg normy PN-EN 12193:2018 i przekazanie ich Zamawiającemu
c. Wymiana opraw oświetleniowych o mocy 50W – 6 szt:
- Napięcie zasilania 120-240V 50/60Hz
- Strumień świetlny 7500 lm
- Skuteczność 150 lm/W
- Każda dioda musi być wyposażona we własny układ optyczny
- Klasa ochronności II
- układ optyczny z odpornego na uderzenia poliwęglanu
- zabezpieczenie przeciwprzepięciowe 4/6kV
- uniwersalny uchwyt montażowy z regulowanym kątem nachylenia
- certyfikat ENEC i deklaracja zgodności UE

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 33702,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKBUD Wiesław Kiśluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 543 20 67 060

7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33702,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33702,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELMAT Krzysztof Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231004321

7.3.4) Miejscowość: Przywózki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33702,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.