eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³yZakup energii elektrycznej - Grupa zakupowa



Og³oszenie z dnia 2024-11-14

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej – Grupa zakupowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZAMOTULSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiat-szamotuly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631277227

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. B. Chrobrego 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 3

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: I Liceum Ogólnokszta³c±ce im. ks. Piotra Skargi w Szamotu³ach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302245564

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 4

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ nr 2 im. Stanis³awa Staszica w Szamotu³ach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000100078

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szczuczyñska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 5

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ nr 3 im. Hugona Ko³³±taja w Szamotu³ach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000688019

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 6

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ nr 1 im. Powstañców Wielkopolskich we Wronkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000767428

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Le¶na 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 7

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Chojnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631282406

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Chojno Wie¶ 41a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chojno Wie¶

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 8

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Nowej Wsi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000294912

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szamotulska 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Wie¶

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 9

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Zespó³ Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych w Szamotu³ach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301189154

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. B. Chrobrego 8b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 10

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Zamek – Górków w Szamotu³ach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630669600

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wroniecka 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 11

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowa Biblioteka Publiczna w Szamotu³ach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634215505

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wroniecka 30

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

Zamawiaj±cy 12

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szamotu³ach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631282406

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61292 8700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Zgodnie z porozumieniem grupy zakupowej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej – Grupa zakupowa

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-365ed3b1-73bd-47f2-a565-86b2cc4dead7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00595873

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00038022/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup energii elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-365ed3b1-73bd-47f2-a565-86b2cc4dead7

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty email
starostwo@szamotuly.com.pl lub platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl;
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
3) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: S³awomir Mas³owski –
Sekretarz Powiatu Szamotulskiego, telefon: +48 612928700;
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”
Szczegó³owe informacje w SWZ - brak miejsca w og³oszeniu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawcy sk³adaj± dokumenty i o¶wiadczenia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, zgodnie
z ustaw± – Pzp oraz aktami wykonawczymi do uPzp, w szczególno¶ci zgodnie z zapisami Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415, z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452)

Kwalifikowany podpis elektroniczny to podpis elektroniczny wystawiony przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne, spe³niaj±cy wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (forma elektroniczna).

Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczno¶æ integralno¶æ s± zapewniane przy u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji, zawieraj±cy dane identyfikuj±ce osobê tj. imiê (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na podstawie ¶rodka identyfikacji elektronicznej, identyfikator ¶rodka identyfikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zosta³ z³o¿ony, czas jego z³o¿enia (postaæ elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym).

Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty
to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej
i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego (postaæ elektroniczna opatrzona podpisem osobistym).

UWAGA
§ 7 ust. 3 i 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych, które ka¿dego z nich dotycz±;
2) pe³nomocnictwa – mocodawca.

Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ
z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza (je¿eli dotyczy). Zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, elektroniczne po¶wiadczenie zgodno¶ci odpisu, wyci±gu lub kopii
z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wzory dokumentów i o¶wiadczeñ stanowi± za³±czniki do SWZ i s± dostêpne na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
Szczegó³owe informacje w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych w Starostwie Powiatowym
w Szamotu³ach jest Starosta Szamotulski, adres: ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotu³y. Starosta Szamotulski odpowiada za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny i zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami.
 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Szamotulskim, ul. Wojska Polskiego 4 jest Pani Renata Promis, e-mail: iod@szamotuly.com.pl, tel: 695222665
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie pn.: „Zakup energii elektrycznej – Grupa zakupowa”, Nr sprawy: OR.272.07.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora;
4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO;
6) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³
i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
7) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku
z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w Formularzu ofertowym;
Klauzule informacyjne RODO s± dostêpne pod adresem: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/rodo
Szczegó³owe informacje w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
Klauzule informacyjne RODO s± dostêpne pod adresem: https://bip.powiat-szamotuly.pl/artykul/rodo
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.272.07.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 737118 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: Zakup energii elektrycznej – Grupa zakupowa.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o ³±cznym wolumenie
1.056.800,00 kWh, w tym:

Za³.
2-1 Za³.
2-2 Za³.
2-3 Za³.
2-4 Za³.
2-5 Za³.
2-6 Za³.
2-7 Za³.
2-8 Za³.
2-9 Za³.
2-10 Za³. 2-11 Za³.
2-12 RAZEM:
C11 1630 800 2300 21500 7800 281 27883 62194
C12A 90084 41000 15000 33800 78870 1400 46212 2100 308466
C21 26862 100000 122000 248862
C110 400 400
G11 60000 31000 55178 91500 141000 4800 383478
C22A 50000 3400 53400
RAZEM 118576 42200 177300 86300 172000 134048 91500 144400 9200 46493 2100 32683 1056800

Dostawy energii elektrycznej odbywaæ siê bêd± dla potrzeb PPE - szczegó³owy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - lokali i obiektów stanowi± Za³±czniki nr od 2-1 do 2-12 do SWZ.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zwiera tak¿e – za³. Nr 3 do SWZ – istotne postanowienia umowy.
Zamawiaj±cy, jak i poszczególne Jednostki przewiduj± mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ww. ilo¶ci podstawowej kWh do 30% – zakup mo¿liwy na zasadzie prawa opcji (o¶wiadczenie
o skorzystaniu z prawa opcji). Zwiêkszenie wolumenu odbywa siê na zasadach prawa opcji – po cenach wskazanych w ofercie Wykonawcy - nie wymaga zmiany umowy w formie pisemnego aneksu.
2. Powy¿sze dane maj± charakter orientacyjny. Nie mog± stanowiæ roszczenia
o wykorzystanie wskazanej ilo¶ci w ca³o¶ci, lub jakiekolwiek inne roszczenie Wykonawcy (minimalny poziom: 70%).
3. Dostawy energii elektrycznej bêd± realizowane na podstawie umów sprzeda¿y zawartych pomiêdzy Wykonawc± oraz poszczególnymi Jednostkami oraz rozliczane i fakturowane
z poszczególnymi jednostkami osobno. P³atno¶ci bêd± dokonywaæ poszczególne Jednostki.
4. Przedmiotem zamówienia nie s± us³ugi dystrybucji energii elektrycznej.
5. Umowy o us³ugi dystrybucyjne s± zawarte samodzielnie przez poszczególne Jednostki,
na podstawie odrêbnych umów zawartych pomiêdzy ww. Jednostkami oraz operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). Umowy dystrybucji obowi±zuj± na czas nieokre¶lony. Jednostki dopuszczaj± mo¿liwo¶æ udzielenia Wykonawcy odpowiedniego upowa¿nienia do zawarcia i ich imieniu i na ich rzecz umowy dystrybucyjnej z OSD.
6. Termin realizacji: 12 miesiêcy. Planuje siê obowi±zywanie umowy od 1.01.2025 r.
do 31.12.2025 r., przy czym, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, warunkiem rozpoczêcia dostaw do poszczególnych punktów poboru jest pozytywnie przeprowadzona, bez zw³oki, procedura zmiany sprzedawcy, w tym procedury rozwi±zania umów kompleksowych
za wypowiedzeniem, je¿eli zmiana sprzedawcy bêdzie siê wi±za³a z wypowiedzeniem. Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa zostanie udzielone stosowne upowa¿nienie.
7. Jednostki zapewniaj± dostosowanie uk³adu pomiarowo – rozliczeniowego do wymogów Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej lub innych obowi±zuj±cych przepisów
w terminach umo¿liwiaj±cych wykonanie nin. umowy.
8. Dostarczana energia elektryczna musi spe³niaæ standardy techniczne zgodnie
z zapisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2024, poz. 266, z pó¼n. zm.) oraz aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
9. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ uzupe³niaj±cych z art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp.
12. Zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego odczyty uk³adów pomiarowo-rozliczeniowych s± dokonywane przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, który nastêpnie przekazuje je Sprzedawcy. W zwi±zku z powy¿szym Sprzedawca mo¿e wiêc wystawiæ faktury na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych od OSD, albo na podstawie szacunków.
13. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wystawiania faktur szacunkowych, w celu zapewnienia ci±g³o¶ci przekazywania przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej i unikniêcia skumulowania siê znacznej kwoty za energiê elektryczn± na rzecz Sprzedawcy.
14. Wszelkie zobowi±zania Operatora Systemu Dystrybucyjnego wobec Wykonawcy,
w tym szczegó³y terminów oraz sposób przekazywania danych pomiarowo-rozliczeniowych dla poszczególnych punktów poboru energii znajduj± siê w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej znajduj±cej siê na stronach internetowych OSD wskazanych w Za³. Nr od 2-1 do 2-12 do SWZ.
15. Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE objêtych postêpowaniem przetargowym wynosi 1 miesi±c.
16. Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE jest zgodny z miesi±cem kalendarzowym.
17. Zamawiaj±cy, ani ¿adna z jednostek nie posiada statusu wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych ¼ród³ach energii (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1361).
18. Zamawiaj±cy, ani ¿adna z jednostek nie posiada statusu prosumenta energii odnawialnej,
o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych ¼ród³ach energii (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1361), z wyj±tkiem:

UWAGA:
1) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie:
a) jeden lokal nie jest u¿ytkowany st±d prognozowane zu¿ycie przy nim 0,
b) lokale obecnie na umowie z ENEA S.A. a PPE na Wojska Polskiego na umowie kompleksowej oraz fotowoltaika na punkcie – skan dokumentów jest dostêpny
na stronie internetowej niniejszego postêpowania;
2) Powiat Szamotulski - Starostwo – fotowoltaika (umowa na dystrybucjê OZE i umowa sprzeda¿y na rzecz dostawcy – skan dokumentów jest dostêpny na stronie internetowej niniejszego postêpowania;
3) Zarz±d Dróg Powiatowych – fotowoltaika (umowa na dystrybucjê OZE i umowa sprzeda¿y na rzecz dostawcy w za³±czeniu) – skan dokumentów jest dostêpny na stronie internetowej niniejszego postêpowania,
4) Zespó³ Szkó³ Nr 1 we Wronkach (Umowa na dystrybucjê OZE potwierdzona pismem z Enei
w za³±czeniu)
19. I liceum Ogólnokszta³c±ce w Szamotu³ach na PPE na Al. Jana Paw³a II ma zawart± umowê kompleksow± – skan dokumentów jest dostêpny na stronie internetowej niniejszego postêpowania.
20. Zamawiaj±cy, jako odbiorca uprawniony, o¶wiadcza, ¿e aktualnie jest objêty cenami dotycz±cymi odbiorcy uprawnionego zgodnie z ustaw± z dnia 27 pa¼dziernika 2022 roku
o ¶rodkach nadzwyczajnych maj±cych na celu ograniczenie wysoko¶ci cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku oraz w 2024 roku (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 190, pó¼n. zm.) O¶wiadczenie w tej sprawie zosta³o z³o¿one sprzedawcy - zgodnie z wymogami ustawy.
21. Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na realizacjê zamówienia kwotê 181896,22 z³ brutto.
22. Kod CPV:
09300000-2 Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa, 09310000-5 Elektryczno¶æ
Uwaga dotycz±ca grupy taryfowej i mocy umownej:
W wykazach stanowi±cych za³±czniki do SWZ informacyjnie wskazano planowane parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które ró¿niæ siê mog± od aktualnie obowi±zuj±cych, o ile podlegaæ bêd± zmianie na etapie zawierania przez poszczególne Jednostki z OSD nowych umów na us³ugi dystrybucyjne lub w trakcie ich trwania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Do 30%. Zamawiaj±cy, jak i poszczególne Jednostki przewiduj± mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ww. ilo¶ci podstawowej kWh do 30% – zakup mo¿liwy na zasadzie prawa opcji (o¶wiadczenie
o skorzystaniu z prawa opcji). Zwiêkszenie wolumenu odbywa siê na zasadach prawa opcji – po cenach wskazanych w ofercie Wykonawcy - nie wymaga zmiany umowy w formie pisemnego aneksu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, odpowiadaj±ca wszystkim warunkom okre¶lonym
w dokumentach zamówienia, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów.
Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a stanowiæ bêdzie ³±cznie sumê punktacji, liczonej wg. wzoru: O (ocena) = C + T
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjêtych kryteriów, a tym samym otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów, zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.

UWAGA !

1) Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
2) Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±.
3) Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
4) Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada wa¿n± i aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydan±, przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia
w ofercie dokumentu koncesji. Wystarczaj±cym bêdzie z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 uPzp.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.

Odno¶nie do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± oni polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku pos³ugiwania siê przez wykonawcê cudzym potencja³em, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Formularz ofertowy, Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy), Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z dowodami potwierdzaj±cymi
równowa¿no¶æ (je¿eli dotyczy), Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy), O¶wiadczenie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby oraz zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów (je¿eli dotyczy), O¶wiadczenie wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy)
Szczegó³owe informacje w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
• je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Szczegó³owe informacje w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 3 do SWZ - dostêpne na stronie internetowej prowadzonego postêpowania (art. 455, waloryzacja, zmiany) - prosimy o zapoznanie siê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-22 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Szczegó³owe informacje w SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.