Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497626/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00510877/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wygrodzenie placu zabaw oraz budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym - w ramach zadania Bajkowy ogród - plac zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 3 w Piekarach Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole nr 3 w Piekarach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272002123
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M.J. Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp3@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole3bajka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f0162eb-fa1f-42b7-a2b1-738692bfec351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wygrodzenie placu zabaw oraz budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym - w ramach zadania Bajkowy ogród - plac zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 3 w Piekarach Śląskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f0162eb-fa1f-42b7-a2b1-738692bfec35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038793/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wygrodzenie placu zabaw oraz budowa obiektów małej architektury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 264038,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zostaną wykonane następujące roboty:1) roboty obejmują rozbiórkę istniejącego ogrodzenia oraz wstawienie w tym ciągu odgrodzenia systemowego panelowego o długości 180,8 mb. Istniejące ogrodzenie stanowi siatka stalowa ocynkowania zamocowana do słupków betonowych wprowadzonych w grunt na fundamencie betonowym. Wymiar słupków żelbetonowych - 20x25 cm – ( fot. 1 ) , wysokość 1,5 m. Ilość do
demontażu – 77 szt. Całość materiałów rozbiórkowych do utylizacji;
2) W ciągu ogrodzenie nie przewiduje się bram ani furtek . Montaż ogrodzenia będzie wymagał usunięcia krzewów niskich, samosiejek zalegających na trasie ogrodzenia;
3) dokonanie robót pomiarowych z wytyczeniem osi ogrodzenia, miejsc ustawień słupków ogrodzeniowych przelotowych na odcinku 180,8m dokonanie pomiarów wysokościowych terenu;
4) wykonanie wykopów fundamentów słupków oraz zasypka, z zagęszczeniem gruntu, miejsc po wyłamanych słupkach nie wykorzystujemy do ustawiania nowych;
5) ustawienie słupków ogrodzenia w linii prostej na długości 180,8m , wypoziomowanie i pionowanie, zabetonowanie, montaż elementów ogrodzenia;
6) wykonanie cokołu (podmurówki) prefabrykowanego o długości 180,8m. Wysokość prefabrykatu minimum 20 cm, mocowanie do słupków stalowym wspornikiem;
7) montaż paneli ogrodzeniowych do słupków na obejmy z złączkami nierozbieralnymi;
8) montaż elementów przęsłowych;
9) usunięcie nawierzchni asfaltowej istniejącej ścieżki ( fot. 2) szerokości 1,2m . Ilość nawierzchni do usunięcia – 159,4 m2. Po zerwanie nawierzchni należy uzupełnić ( zniwelować teren ) ziemią urodzajną i obsianie trawą;
10) wykonanie wszystkich niezbędnych, koniecznych ze względów technicznych, do zakończenia robót i czynności związanych z wykonaniem wymiany ogrodzenia zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami, wymogami kart technicznych, instrukcji montażu, zaleceń
Producenta i wymogami Zamawiającego;
11) uzupełnienie gruntem terenu wzdłuż linii ogrodzenia po wykonaniu całości robót związanych z wymianą ogrodzenia , z ewentualnym dowozem brakującego gruntu, dowozem i uzupełnieniem ziemi żyznej, wyrównaniem, nawożeniem i obsianiem trawą, teren przylegający do ogrodzenia należy uzupełnić co najmniej do 5,00 cm powyżej poziomu podstawy ogrodzenia;
12) splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem;
13) przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: 7 do 10 SWZ.
GWARANCJA – minimum 5 lat dla robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 66188,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie placu zabaw zawierającego następujące roboty i urządzenia zabawowe:1) Demontaż i utylizacja nawierzchni asfaltowej z ułożeniem chumusu i posianiem trawy – 295m2
2) Dostawa i montaż zestawu „Kuchnia błotna” – 1 szt.
3) Dostawa i montaż zestawu lokomotywa i wagonik – 1 kpl.
4) Dostawa i montaż zestawu dużego – 1 kpl.
5) Dostawa i montaż zestawu małego – 1 kpl.
6) Dostawa i montaż piaskownica 1 szt.
7) Dostawa i montaż – altana – 1 szt.
8) Dostawa i montaż ścieżki sensorycznej – 1 szt.
9) Dostawa i montaż ławka – 4 szt.
10) Dostawa i montaż huśtawki sprężynowej – 2 szt.
11) Dostawa tunel sensoryczny, domki interaktywne – 2 szt., waga mobilna - 1 szt., biblioteka pod chmurką – sz.1, stoliki pvc – 4 szt.
12) demontaż starych urządzeń – 1 kpl.
13) Dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej typu mata przerostowa 100x150
14) Prace geodezyjne – wytyczenie i dokumentacja powykonawcza – 1 kpl.
15) Projekt i nadzór – 1 kpl.
16) Prace zagospodarowania zieleni – 1 kpl.
Urządzenia zabawowe muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające ich dopuszczenie do użytku na placach zabaw zgodne z aktualnymi normami .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: od 11 do 13 SWZ.
GWARANCJA - minimum 3 lata gwarancji na urządzenia zabawowe zgodnie z wytycznymi MEN,
- minimum 5 lat dla robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 160853,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59413,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97907,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59413,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6530004144
7.3.3) Ulica: Franciszka Kotuchy 3
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59413,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280047,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa EPX Paweł Matera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722171519
7.3.3) Ulica: Pustków 288
7.3.4) Miejscowość: Pustków
7.3.5) Kod pocztowy: 39-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Przebudowa klatek schodowych w budynkach przy ul. Bytomskiej 72, ul. Damrota 19, ul. Sienkiewicza 1a i ul. Roździeńskiego 73 wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami - IV części.
- Przebudowa (modernizacja) i remont wewnętrznych instalacji wodno - ściekowych w budynkach gminnych - IV części
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
- Wykonanie robót zabezpieczających Pałac Kotarskich w Brzyskach przed dalszą degradacją - etap II
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku oddziału C w Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.