Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00472791/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00474300/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00492407/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00504458/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00508805/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00513417/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00519412/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00521836/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00526250/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Nisku, ul. 3-go Maja 22, 37-400 Nisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2130fb5a-9b75-41e3-9d59-4c49c86b1a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Nisku, ul. 3-go Maja 22, 37-400 Nisko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2130fb5a-9b75-41e3-9d59-4c49c86b1a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064188/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Nisku, ul. 3 Maja 22, 37-400 Nisko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu z "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472791
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, iż zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu z "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: „Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Nisku, ul. 3-go Maja 22, 37-400 Nisko”. Zakres przedmiotu zamówienia, obejmuje:
Kompleksową rozbudowę, przebudowę i rozbiórkę budynku Żłobka Miejskiego w Nisku w raz z niebiedna infrastrukturą w oparciu o Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany oraz Projekty Techniczne branżowe. W ramach zamówienia, realizowane będą takie roboty obejmujące wykonanie:
a) Robót rozbiórkowych
b) Robót ziemnych
c) Fundamentów
d) Ścian wewnętrznych i zewnętrznych
e) Stropów żelbetowych i dachu
f) Stolarki i ślusarki
g) Elewacji
h) dostawa i montaż windy osobowej
i) robót wykończeniowych
wykonanie tynków, gładzi i malowania ścian i sufitów,
wykonanie okładzin na ścianach
wykonanie sufitów podwieszanych
wykonanie posadzek,
Wykonanie oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami
j) zagospodarowania terenu wraz z nasadzeniami,
k) Remont pomieszczeń w piwnicy przygotowanie pomieszczenia węzła cieplnego
l) Instalacje elektryczne
Wyniesienie układu pomiarowego
Instalacja oświetlenia podstawowego
Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
Instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia 230V
-instalacja oświetlenia zewnętrznego
Obwody siłowe do zasilania
Pętle indukcyjna dla osób słabosłyszących
Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii i kompensacją
m) Instalacje słaboprądowe
Instalacja oddymiania
Instalacje monitoringu wizyjnego
Instalacje teletechniczne
n) Instalacje ochronne
Instalacja ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych
Instalacja ochrony przepięciowej
Instalacja odgromowa
o) Instalacje sanitarne
instalacja p.poż
instalacja c.o. i c.t
instalacja wod-kan
instalacja c.w.u i cyrkulacji
instalacja wentylacji mechanicznej
instalacja klimatyzacji
zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej
przyłącza kanalizacji sanitarnej
zbiornik na wody opadowe
p) Przebudowa sieci będących w kolizji z realizowaną inwestycją
Przebudowa sieci wodociągowej fi 200 będącej w kolizji z projektowaną inwestycją
Przebudowa sieci elektrycznej SN
Przebudowa sieci teletechnicznej
q) Zakup i dostawa i montaż wyposażenia żłobka
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Etapy robót. Etapy robót jak i terminy pośrednie realizacji etapów robót określa „Harmonogram rzeczowo – finansowy” stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45313100-5 - Instalowanie wind
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45000000-7 - Roboty budowlane
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8367235,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10924860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8367235,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLKAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147365029
7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 12
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-211
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8367235,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wzmocnienie potencjału kształcenia ogólnego w Powiecie Niżańskim
- Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.