eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoRozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Nisku, ul. 3-go Maja 22, 37-400 Nisko



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Nisku, ul. 3-go Maja 22, 37-400 Nisko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2130fb5a-9b75-41e3-9d59-4c49c86b1a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Nisku, ul. 3-go Maja 22, 37-400 Nisko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2130fb5a-9b75-41e3-9d59-4c49c86b1a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064188/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Nisku, ul. 3 Maja 22, 37-400 Nisko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu z "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472791

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, iż zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu z "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: „Rozbudowa budynku Żłobka Miejskiego w Nisku, ul. 3-go Maja 22, 37-400 Nisko”. Zakres przedmiotu zamówienia, obejmuje:
Kompleksową rozbudowę, przebudowę i rozbiórkę budynku Żłobka Miejskiego w Nisku w raz z niebiedna infrastrukturą w oparciu o Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany oraz Projekty Techniczne branżowe. W ramach zamówienia, realizowane będą takie roboty obejmujące wykonanie:
a) Robót rozbiórkowych
b) Robót ziemnych
c) Fundamentów
d) Ścian wewnętrznych i zewnętrznych
e) Stropów żelbetowych i dachu
f) Stolarki i ślusarki
g) Elewacji
h) dostawa i montaż windy osobowej
i) robót wykończeniowych
 wykonanie tynków, gładzi i malowania ścian i sufitów,
 wykonanie okładzin na ścianach
 wykonanie sufitów podwieszanych
 wykonanie posadzek,
 Wykonanie oznaczeń dla osób z niepełnosprawnościami
j) zagospodarowania terenu wraz z nasadzeniami,
k) Remont pomieszczeń w piwnicy przygotowanie pomieszczenia węzła cieplnego
l) Instalacje elektryczne
 Wyniesienie układu pomiarowego
 Instalacja oświetlenia podstawowego
 Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
 Instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia 230V
 -instalacja oświetlenia zewnętrznego
 Obwody siłowe do zasilania
 Pętle indukcyjna dla osób słabosłyszących
 Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii i kompensacją
m) Instalacje słaboprądowe
 Instalacja oddymiania
 Instalacje monitoringu wizyjnego
 Instalacje teletechniczne
n) Instalacje ochronne
 Instalacja ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych
 Instalacja ochrony przepięciowej
 Instalacja odgromowa
o) Instalacje sanitarne
 instalacja p.poż
 instalacja c.o. i c.t
 instalacja wod-kan
 instalacja c.w.u i cyrkulacji
 instalacja wentylacji mechanicznej
 instalacja klimatyzacji
 zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej
 przyłącza kanalizacji sanitarnej
 zbiornik na wody opadowe
p) Przebudowa sieci będących w kolizji z realizowaną inwestycją
 Przebudowa sieci wodociągowej fi 200 będącej w kolizji z projektowaną inwestycją
 Przebudowa sieci elektrycznej SN
 Przebudowa sieci teletechnicznej
q) Zakup i dostawa i montaż wyposażenia żłobka
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Etapy robót. Etapy robót jak i terminy pośrednie realizacji etapów robót określa „Harmonogram rzeczowo – finansowy” stanowiący Załącznik nr 1A do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45313100-5 - Instalowanie wind

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8367235,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10924860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8367235,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLKAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147365029

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 12

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8367235,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.