eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoRemont budynków gospodarczych Nadleśnictwa Olecko położonych przy ul. Kościuszki 32, 19-400 Olecko o nr inw. 104/358 oraz 108/357



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków gospodarczych Nadleśnictwa Olecko położonych przy ul. Kościuszki 32, 19-400 Olecko o nr inw. 104/358 oraz 108/357

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Olecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48875234261

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olecko@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olecko.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olecko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynków gospodarczych Nadleśnictwa Olecko położonych przy ul. Kościuszki 32, 19-400 Olecko o nr inw. 104/358 oraz 108/357

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9eb0e70-0920-4829-a706-c0f566a82f7c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00342301/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dwóch budynków gospodarczych znajdujących się przy siedzibie Nadleśnictwa Olecko, ul. Kościuszki 32 w Olecku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186959,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Remont budynków gospodarczych Nadleśnictwa Olecko położonych przy ul. Kościuszki 32, 19-400 Olecko o nr inw. 104/358 oraz 108/357“.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Remont budynku gospodarczego o nr. inw. 104/358- magazyn:
• demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z ościeżnicami i parapetami,
• rozebranie istniejącego pokrycia dachu wraz z obróbkami, orynnowaniem oraz rurami spustowymi,
• rozebranie ścianki z luksferów,
• rozebranie opaski betonowej,
• zamurowanie otworu po luksferach,
• wywóz i utylizacja gruzu oraz odpadów z terenu budowy,
• montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
• wykonanie nowego pokrycia dachu z papy wraz z obróbkami blacharskimi oraz kompletnym orynnowaniem ,
• docieplenie ścian podłużnych budynku oraz szczytu poza istniejącym muralem,
• wykonanie nowej opaski wokół budynku wypełnionej kruszywem płukanym,
b) Wymiana stolarki okiennej w budynku warsztatowym o nr. inw. 108/357:
• demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z ościeżnicami i parapetami,
• montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
• montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245954,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296221,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245954,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OKEY 2 Paweł Słyszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471304790

7.3.3) Ulica: Słowackiego 1

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245954,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.