eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupinMuzeum Archeologiczne w Biskupinie. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Muzeum Archeologiczne w Biskupinie. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Biskupinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092561385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Biskupin 17

1.5.2.) Miejscowość: Biskupin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 302 50 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biskupin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/994060

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83c3f4b-58a8-403b-8d14-168eaad7ea31

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00259630/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Muzeum Archeologiczne w Biskupinie. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/MAB/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267131,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r. do 9 punktu poboru (PPE) o szacowanym wolumenie – 474,90 MWh; z tego:
• w roku 2025 – 237,45 MWh
• w roku 2026 – 237,45 MWh
szczegóły dotyczące zużycia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej w ostatnich 12 miesiącach. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
2. Postępowaniem nie zostały objęte PPE ze statusem Prosumenta.
3. Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej
1) Zamawiający planuje montaż instalacji PV na 3 obiektach:
• PPE 590310600001925267
• PPE 590310600002042352
• PPE 590310600001930544
Realizacja inwestycji uzależniona jest od pozyskania środków na sfinansowanie bądź współfinansowanie.
2) Planowany termin podłączenia instalacji
• PPE 590310600001925267 – styczeń 2026
• PPE 590310600002042352 – lipiec 2025
• PPE 590310600001930544 – marzec 2026
3) W odniesieniu do tych 3 obiektów zamawiający planuje uzyskanie statusu Wytwórcy i w takim przypadku podpisze umowę/y na odsprzedaż i bilansowanie energii elektrycznej wyprodukowanej w OZE i wprowadzonej do sieci OSD - na wzorcu stosowanym przez wykonawcę, przy czym nie wyraża zgody na ponoszenie dodatkowych kosztów z tego tytułu (opłata handlowa/abonamentowa) – umowa/y obowiązywać będą/dzie do dnia 31.12.2026 r.
4) W przypadku zrealizowania planowanych inwestycji możliwe jest obniżenie szacowanej ilości energii elektrycznej podlegającej zakupowi przez zamawiającego maksymalnie o:
• PPE 590310600001925267 – 22% w roku 2026
• PPE 590310600002042352 – 9% w roku 2025 oraz 19% w roku 2026
• PPE 590310600001930544 – 19% w roku 2026
co nie będzie stanowiło zmiany umowy oraz nie będzie wymagało podpisania Aneksu do Umowy.
5) O realizacji inwestycji – ze wskazaniem PPE oraz możliwym zmniejszeniu zużycia energii elektrycznej w danym roku (zgodnie z ppkt 4) - zamawiający powiadomi wykonawcę nie później niż na 60 dni przed planowaną datą uruchomienia instalacji PV.
4. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych PPE) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez Odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej
5. W odniesieniu do wszystkich PPE zamawiający ma zawarte umowy na dostawę energii elektrycznej (umowy są rozdzielone), które wygasną z dniem 31.12.2024r.
6. Standardy jakościowe
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych
2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w Ustawie Pe oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 13 października 2023r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r., zmienione Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 9 września 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną
7. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 – Elektryczność
8. Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w umowy właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania go przed OSD - proces zmiany sprzedawcy.
9. Jako dostawcę rezerwowego zamawiający wskazuje ENEA S.A. z siedzibą w Poznaniu.
10. Stosowane okresy rozliczeniowe: 2 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287157,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391657,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287157,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEKLA ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793212199

7.3.3) Ulica: LUDWIKA IDZIKOWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287157,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.