eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż"#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż"-zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych:UTM, oprogram.antywirusowe EDR i SOC, oprogram.do monitorow.infrastruktury informatycznej-II



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż”–zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych:UTM, oprogram.antywirusowe EDR i SOC, oprogram.do monitorow.infrastruktury informatycznej–II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Działkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 624 92 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffcd07a9-7875-478c-a182-2ee4c1b453ff

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż”–zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych:UTM, oprogram.antywirusowe EDR i SOC, oprogram.do monitorow.infrastruktury informatycznej–II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffcd07a9-7875-478c-a182-2ee4c1b453ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031755/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 "Cyberbezpieczna Gmina Libiąż"-zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych:UTM, oprogram.antywirusowe EDR i SOC, oprogram.do monitorowan.infrastruktury informatycznej-II,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinasowane jest z Programu „Cyberbezpieczny samorząd” w ramach środków z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553905

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 592960,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342960,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pn.
„#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż” – zakup wyposażenia i oprogramowania do UM w Libiążu i jednostek podległych: UTM, oprogramowanie antywirusowe EDR i SOC, oprogramowanie do monitorowania infrastruktury informatycznej – II.
2) Zamówienie współfinasowane jest z Programu „Cyberbezpieczny samorząd” w ramach środków z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę:
a) oprogramowania do monitorowania infrastruktury informatycznej,
b) zaawansowanego oprogramowania antywirusowego z modułami EDR i SOC (Centralny System Bezpieczeństwa),
c) urządzenia UTM oraz licencje do posiadanych urządzeń,
zwanych razem w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia i SWZ „sprzętem”.
4) Wymagania ogólne w zakresie dostawy sprzętu:
a) dostarczony sprzęt musi być wolny od wad prawnych, fizycznych konstrukcyjnych, materiałowych oraz nienoszący oznak użytkowania;
b) dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, pochodzić z seryjnej produkcji z uwzględnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu sprzętu;
c) niedopuszczalne są produkty prototypowe, nie dopuszcza się urządzeń długotrwale magazynowanych (rok produkcji nie starszy niż 2023 rok) oraz pochodzących z programów wyprzedażowych producenta.
Urządzenia nie mogą znajdować się na liście „end-of-sale” oraz „end-of-support” producenta;
d) Wykonawca zapewni dostawę sprzętu do wskazanej lokalizacji u Zamawiającego;
e) Wykonawca jest odpowiedzialny za skonfigurowanie połączeń fizycznych, logicznych, połączenie i skonfigurowanie urządzeń do działania, pozwalające na rozpoczęcie pracy oraz dostarczenie odpowiedniej ilości kabli zasilających, połączeniowych w celu przygotowania zamawianego sprzętu do działania;
f) Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania zamawianego sprzętu w uzgodnieniu z Zamawiającym.
5) Wykonawca zobowiązany jest udzielić licencji oprogramowania w taki sposób, aby Zamawiający był uprawniony do korzystania z oprogramowania na następujących polach eksploatacji:
a) prawo do korzystania z wszystkich funkcjonalności odsprzedanego oprogramowania w dowolny sposób;
b) prawo do instalowania odsprzedanego oprogramowania;
c) prawo do wykonywania kopii zapasowych, dostarczonych przez Wykonawcę nośników oraz zainstalowanych odsprzedanych oprogramowań;
d) prawo do aktualizowania oprogramowania, na które udzielono licencji, poprzez zamówienie i zainstalowanie nowszych wersji oprogramowania;
e) prawo do instalowania wszelkich poprawek opublikowanych na stronach wytwórcy oprogramowania.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 4 do SWZ.
7) Warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy – wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
8) Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów.
Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.
Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420512,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421914,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420512,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Pozytywni Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863026446

7.3.3) Ulica: Wrocławska 113/307

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-306

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420512,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 30 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.