Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511411/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00524153/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ścieżki edukacyjnej "Ostoje bobrowe" wraz z budową infrastruktury turystyczno - edukacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690026999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomasza Michałka 48
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2428894
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lezajsk@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lezajsk.krosno.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lezajsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ścieżki edukacyjnej "Ostoje bobrowe" wraz z budową infrastruktury turystyczno - edukacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bdb17f1-d012-464e-aca7-d0e65e831cc6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00494670/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ścieżki edukacyjnej "Ostoje Bobrowe"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja techniczną pn.: Przebudowa ścieżki edukacyjnej „Ostoje bobrowe” wraz z budową infrastruktury turystyczno - edukacyjnej oraz zagospodarowanie terenu przyległego do ścieżki elementami infrastruktury edukacyjnej i małej
architektury, służącej poprawie obsługi osób korzystających ze ścieżki edukacyjnej na części działek nr 5511 i 5513 w gminie Nowa Sarzyna na terenie Leśnictwa Jelna. Lokalizacja: nieruchomość dz. ewid. nr 5511 i 5513; obręb 0004 Jelna; gmina Nowa Sarzyna; powiat leżajski; woj. podkarpackie Jednostka ewidencyjna 180805_5 Nowa Sarzyna, obszar wiejski.
Przedmiotowy obszar pełni funkcję użytków rolnych i leśnych, komunikacji, wód stojących, płynących i rowów. Dojazd do terenu inwestycji odbywa się poprzez utwardzony ciąg z drogi wojewódzkiej 875, bezpośrednio przyległej do frontu działek od strony północnej na dz. nr 3253/2.
Ogólna charakterystyka obiektów lub robót:
Zakres robót obejmuje budowę i montaż:
1. Przebudowę istniejącej ścieżki gruntowej poprzez jej utwardzenie
2. Budowę altan - 2 sztuki
3. Montaż obiektu małej architektury - „Brama”
4. Montaż tablicy informacyjnej - „Witacz”
5. Budowę kładki
6. Budowę pomostu
7. Budowę ławostołów zadaszonych - 2 sztuki
8. Montaż ławek z oparciem - 4 sztuki
9. Montaż tablic edukacyjnych - 10 sztuk
10. Montaż koszy na śmieci - 6 sztuk
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
1. Przebudowa istniejącej ścieżki gruntowej poprzez jej utwardzenie.
Charakterystyczne parametry techniczne: dł. osiowa ścieżki - 825 m, szer.ścieżki - 2,5 m, powierzchnia ścieżki - 2066m2.
Projektuje się przebudowę istniejącej ścieżki gruntowej poprzez wykonanie utwardzenia nawierzchni kruszywem łamanym. Należy wykarczować wszystkie mogące się pojawić w gruncie pnie oraz zakrzaczenia w obrębie 1m po obu stronach ścieżki. W następnej kolejności po zagęszczeniu rodzimego gruntu piaszczystego ułożyć warstwę kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm z zagęszczeniem. Spadek projektowany jest jednostronny około 5%.
2. Budowa altan - 2 sztuki. Parametry techniczne: szer.boku sześciokątnej altany - 2,86 m, powierzchnia zabudowy po obrysie słupów - 23,08 m2, powierzchnia utwardzenia kostka brukową - 36,20 m2, materiał pokrycia dachowego - blacha panelowa płaska powlekana na rąbek, wysokość do kalenicy - 4,18 m, kąt dachu wielospadowego - 25°. Projektuje się budowę altan o konstrukcji drewnianej, z drewna iglastego struganego. Posadowienie na fundamentach żelbetowych. Bryłę altany tworzy sześciokąt foremny. Przykrycie dachem wielospadowym o kącie nachylenia połaci 25°, blachą panelową płaską powlekaną na rąbek stojący. Stopy fundamentowe żelbetowe z betonu C20/25 (B25), zbrojone stalą B500SP, otulenie 50 mm. Konstrukcja główna drewniana z drewna struganego to słupy 16x16 cm, płatwie 16x16 cm, zastrzały 14x14 cm, kleszcze 4x14 cm, krokwie 7x14 cm, deska okapowa gr. 32 mm. Zaprojektowano więźbę drewnianą krokwiową, z tarcicy klasy C24. Krokwie 7x14 cm, strugane od spodu. Obróbki blacharskie z blachy płaskiej powlekanej 0,5 mm w kolorze pokrycia. Należy wykonać pas podrynnowy i nadrynnowy, wiatrownice, kalenice oraz orynnowanie stalowe powlekane. Posadzka z kostki brukowej bezfazowej, kolorowej, wg. wyboru zamawiającego. Kostka o gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego 0/32 gr. 12 cm. Kostka ograniczona obrzeżem wibroprasowanym 6x20 cm na podsypce cementowo - piaskowej.
Wyposażenie altany:
a) Stoły - 6 szt. Stoły o konstrukcji drewnianej, blat z drewna bezsmołowego, gr. blatu min. 40 mm, dł. 160 cm, szer. 70 cm.
b) Ławka stojąca - 12 szt. Ławka o konstrukcji drewnianej z siedziskiem z drewna liściastego, bez oparcia, szer. 30 cm, gr. min. 50 mm, dł. 160 cm.
3. Montaż obiektu małej architektury - „Brama”.
Brama będzie posiadać napisy i logo według wskazania inwestora. Daszek dwuspadowy pokryty blachą powlekaną ocynkowaną płaską na rąbek. Wszystkie elementy drewniane zabezpieczone lakierem szkutniczym: impregnatem i lakier. Szerokość bramy ok. 3do3,5m, wys. światła przejazdu ok.2,6m.
4. Montaż tablicy informacyjnej - „Witacz”
Witacz będzie posiadać napisy i logo według wskazania inwestora. Daszek dwuspadowy pokryty blachą powlekaną ocynkowaną płaską na rąbek. Wszystkie elementy drewniane zabezpieczone lakierem szkutniczym: impregnatem i lakier. Deski rzeźbione wykonane z drewna iglastego grubości ok.6 cm, wybierane tło na głęb.1 cm. Ręcznie malowane i stylizowane, a także zabezpieczone przed czynnikami zewnętrznymi. Słupy mocowane na kotwach stalowych.
5. Budowa kładki na ścieżce. Projektuje się budowę kładki o konstrukcji drewnianej na trasie ścieżki edukacyjnej. Kładka o konstrukcji drewnianej, posadowiona na słupach dębowych wbijanych w ziemię. Przyczółki wykonać z betonu B37 W8 zbrojonego stalą żebrowaną wg. rysunku. Kładka pokryta deskami o gr.min.7cm na legarach 18,4x29 cm. Elementy konstrukcyjne strugane. Przed budową kładki na odcinku długości 15m projektuje się wyrównanie koryta i obniżenie terenu pod kładką. Parametry techniczne:
dł. kładki - 15 m, szer.pomostu bez barierek - 2,5 m, wys.barierek - 110 cm, wys.w środku nad terenem - 1,43 m.
6. Budowa pomostu, projektuje się w kształcie litery T, umiejscowionego zgodnie z planem sytuacyjnym w miejsce rozbiórki starego molo. Pomost o konstrukcji drewnianej, posadowiony na słupkach dębowych wbijanych w ziemię. Pomost pokryty deskami struganymi o gr. min. 5 cm na legarach 14x16 cm. Pomost wyposażony w poręcze drewniane, strugane na wysokości 110 cm. Parametry techniczne: dł. pomostu - 12 m + 7,32 m, szer.pomostu - 2 m i 2,95 m.
7. Budowa ławostołów zadaszonych - 2 sztuki
Charakterystyczne parametry techniczne:
dł. stołu – 2,5m, szer.stołu – 0,7 m, szer. ławki – 0,26m, dł.ławki – 2,5 m, materiał pokrycia dachowego – blacha panelowa powlekana płaska na rąbek i zatrzask, wysokość do kalenicy – 2,85 m, kąt dachu dwuspadowego - 330
Projektuje się budowę ławostołów o konstrukcji drewnianej. Posadowienie na fund. żelbet. Stopy fundam.żelbet.z betonu C20/25, zbrojone stalą B500SP, otulenie 50 mm. Całość konstrukcji drewnianej zabezpieczona impregnatem. Konstrukcja gł. drewniana z drewna okrągłego, krokwie 7x14cm, deska okapowa gr. 32mm. Elementy drew. zaimpregnować do granicy niepalności NRO. Obróbki blach. z blachy płaskiej powlekanej 0,5 mm w kolorze pokrycia. Należy wykonać pas podrynnowy i nadrynnowy, wiatrownice.
8. Montaż ławek z oparciem - 4 sztuki. Parametry: materiał: drewno iglaste klasy C24, mocowanie: kotwy stalowe (w standardzie), szer. siedziska ok.28 cm, dł. ławki ok.160 cm lub 200 cm, szer. całej konstrukcji ok. 48 cm. Kolor impregnacji do uzgodnienia z Zamawiającym.
9. Montaż tablic edukacyjnych - 10 szt. Tablice będą posiadać treści wg wskazania inwestora. Daszek dwuspadowy pokryty blachą powlekaną płaska na rąbek. Wszystkie elementy drewniane zabezpieczone lakierem szkutniczym: impregnatem i lakier. Słupy mocowane na kotwach stalowych ocynkowanych.
10. Montaż koszy na śmieci - 6 szt. Kosze na śmieci, o wymiarach zewnętrznych około 55x80x55 cm, wykonane z drewna iglastego (sosna, świerk). Ściany zbudowane z półwałków o średnicy ok.8cm. W górnej części ramka do mocowania worków na odpady. Przy podstawie dwa odbojniki - po jednym na stronę. W koszu można zamontować worki na odpady ok.160litrów.
Dokumentacja : Przedmiar robót aktualizacja, tj.:zał. nr12doSWZ, STWiORB aktualizacja, zał. nr13doSWZ oraz dokumentacja techniczna aktualizacja zał.nr14doSWZ.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z SWZ, postanowieniami zawartej umowy, dokumentacją projektową, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz sztuką budowlaną. Za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe ustalone w oparciu o stawki jedn. cen za poszczególne pozycje robót oraz w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych robót. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia fakturami częściowymi. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca może rozpocząć roboty budowlane w momencie uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. W terminie do: 31.12.2024 r., Zamawiający wymaga zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wyroby bud. stosowane w trakcie wyk. robót bud. mają spełniać wymagania pl. przepisów prawa, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające że zostały one wprowadzone do obrotu. Zamawiający przewiduje bieżące kontrole wykonywania robót.
a) stosowane wyroby budowlane w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z opisem specyfikacji technicznej,
b) wyroby budowlane lub elementy wytworzone na budowie,
c) jakość i dokładność wykonania prac,
d) sposób wykonania przedmiotu umowy w aspekcie zgodności wykonania z umową.
Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów:
a) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (w trakcie wykonywania robót) - jeżeli takowe będą występowały,
b) odbiór końcowy (przekazanie Zamawiającemu gotowego obiektu).
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia stanowią jedną i nierozerwalną całość pod względem gospodarczym, technicznym i funkcjonalnym. Przebudowa dotyczy jednego obiektu budowlanego, jednej ścieżki edukacyjnej. W zakresie zadania zaplanowano szereg robót. Podział zadania na części jest niezasadny z uwagi na nadmierne koszty wykonania zamówienia, w tym m.in. koszt zabezpieczenia wykonanych robót, dozoru i naprawy ewentualnych usterek oraz trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców, co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Jeden generalny wykonawca we właściwym czasie wykona odpowiednie prace składające się na przedmiot zamówienia, właściwie skoordynuje roboty, zadba o należyte wykończenie prac. Złożona oferta musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45244200-1 - Mola
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471776,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549664,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471776,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Star Ewa Chmura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711088074
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Żabno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-240
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471776,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.