eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDost. mater. edukac. oraz pomocy dydakt. z zastos. rozszerz. rzeczywist. dla uczn. szk. podst. w ramach zad. pn. "Popular. wynik. badaw.-aplikac. z bad. nt. żywie. uczn. i ich post. wobec (...)".



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dost. mater. edukac. oraz pomocy dydakt. z zastos. rozszerz. rzeczywist. dla uczn. szk. podst. w ramach zad. pn. „Popular. wynik. badaw.-aplikac. z bad. nt. żywie. uczn. i ich post. wobec (...)".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225937058

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol_talacha@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b18a2512-7d5c-4ec5-98e9-984ffd587a47

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dost. mater. edukac. oraz pomocy dydakt. z zastos. rozszerz. rzeczywist. dla uczn. szk. podst. w ramach zad. pn. „Popular. wynik. badaw.-aplikac. z bad. nt. żywie. uczn. i ich post. wobec (...)".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b18a2512-7d5c-4ec5-98e9-984ffd587a47

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571016/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.37 Dost. mat. edukac. oraz pomocy dydakt. z zastosow. rozszerzon. rzeczywist. dla uczn. szk. podst. w ramach zad. pn. "Popular. wynik. badaw. -aplikac. z bad. nt. żywn. z żywien. uczn. (...)"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518960

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INOŻC.250.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Opis przedmiotu zamówienia CPV: 39162100-6: Pomoce dydaktyczne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów edukacyjnych oraz pomocy dydaktycznych z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości dla uczniów szkół podstawowych w ramach realizacji zadania zleconego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą: „Popularyzacja wyników badawczo-aplikacyjnych z badań nt. żywienie uczniów i ich postawy wobec żywności i żywienia oraz wdrożenie programu edukacji żywieniowej dla uczniów klas I-VIII szkół podstawowych Akronim: Junior – Edu-Żywienie (JEŻ-Bis)”. Numer umowy MNiSW/2024/DAP/137 z dnia 09.07.2024 r.).
Dostawa obejmować będzie:
1. Przygotowanie plików do druku i druk przy użyciu materiałów Wykonawcy, na podstawie treści zawartej w plikach, które zostaną udostępnione przez Zamawiającego Wykonawcy, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Opracowane pliki, którymi Zamawiający dysponuję posiadają wdrożone i osadzone w treści kody QR oraz znaczniki (zdjęcia, rysunki) wyzwalające rozszerzoną rzeczywistość AR (ang. augmented reality).
Materiały mają dodatkowy, interaktywny kanał multimedialny poprzez zastosowanie technologii rzeczywistości rozszerzonej, co oznacza, że po najechaniu urządzeniem (np. tabletem lub smartfonem z odpowiednim oprogramowaniem umożliwiającym zainstalowanie aplikacji na urządzeniu odbiorcy, dostępnej bezpłatnie tylko z oficjalnych sklepów z materiałami cyfrowymi) na wybrane elementy, odbiorca zobaczy dodatkowe informacje w postaci filmu, animacji lub obrazu.
Efekt AR będzie wywoływany przez zaprogramowany obraz lub znacznik rozpoznawany przez aplikację mobilną zainstalowaną na urządzeniu odbiorcy. Zamawiający dysponuje materiałami z rozszerzoną rzeczywistością, które są kompatybilne z aplikacją obsługującą i wywołującą rozszerzoną rzeczywistość firmy Runvido Sp z o.o. ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, Polska. Zamawiający wymaga, aby w dodruku materiałów, rozszerzona rzeczywistość została utrzymana poprzez zastosowanie jednego z niżej wymienionych rozwiązań:
a) alternatywne aplikacje innych firm umożliwiające wywoływanie rzeczywistości wirtualnej, których parametry i funkcjonalność muszą spełniać w stopniu równym lub wyższym funkcje aplikacji firmy Runvido Sp z o.o. ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, Polska. Alternatywna aplikacja musi zapewniać taką samą lub wyższą jakość wyświetlania treści AR, niezawodność w rozpoznawaniu znaczników oraz stabilność działania na różnych urządzeniach (tablety, smartfony) kompatybilnych z różnymi systemami. Wymagana jest również możliwość pobrania aplikacji z oficjalnych sklepów cyfrowych bez dodatkowych opłat;
b) uzyskanie licencji od firmy Runvido Sp z o.o. ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, Polska i korzystanie z zasobów tej firmy, przy czym uzyskanie licencji oraz wszelkich porozumień z firmą Runvido Sp z o.o. ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, Polska leży po stronie Wykonawcy i jest realizowane na jego koszt. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia, że wszystkie prawa do korzystania z aplikacji oraz jej zasobów będą spełniały wymogi Zamawiającego, w tym pełną funkcjonalność i kompatybilność z istniejącymi materiałami AR.
Wydrukowane materiały muszą być zgodne z normami technologicznymi, zapewniając pełną funkcjonalność rzeczywistości rozszerzonej oraz kompatybilność z wymienionymi narzędziami, w tym zapewnienie ciągłości działania interaktywnych elementów AR podczas użytkowania materiałów przez odbiorców.

Wykonawca przekaże Zamawiającemu 1 komplet egzemplarzy próbnych materiałów i pomocy dydaktycznych przed wydrukiem całości zamówienia, w celu ich akceptacji i odbioru jakościowego, który zostanie potwierdzony podpisaniem przez Zamawiającego protokołu stanowiącego Załącznik nr 2.1 do Umowy. Dopiero po akceptacji Zamawiającego i dokonaniu odbioru jakościowego, Wykonawca będzie uprawniony do wykonania całości zamówienia, tj. wydruku, dystrybucji materiałów i pomocy dydaktycznych z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości do szkół podstawowych.

2. Zapakowanie i przygotowanie do dystrybucji, w tym magazynowanie wydrukowanych materiałów edukacyjnych i pomocy dydaktycznych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

3. Dystrybucja do szkół podstawowych na terenie całego kraju wg wykazu przekazanego przez Zamawiającego.
W ramach dystrybucji przedmiotu zamówienia przewidziana jest realizacja:
a) zadanie 1 - dystrybucja materiałów edukacyjnych oraz pomocy dydaktycznych, złożonej z jednej książki, w nakładzie 1.000 egzemplarzy i jej dostawa do siedziby Zamawiającego
b) zadanie 2 - dystrybucja materiałów edukacyjnych oraz pomocy dydaktycznych, złożonej z zestawu 2 książek, w nakładzie każdej książki 12.000 egzemplarzy i dystrybucja kompletów po 2 książki do 12.000 szkół
Powyższy podział na zadania nie stanowi podziału na części zamówienia. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1 – siedziba Zamawiającego: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Nowoursynowska 159c, 02-776 Warszawa, budynek 32, pokój A64

Zadanie 2 - Szkoły podstawowe wg przekazanej listy dystrybucyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 523980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971249,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 523980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Janusz Ciosek Wielka Reklama

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730018779

7.3.3) Ulica: ks. J. Popiełuszki 13

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 523980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.