eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup wraz z dostawą kombinezonu neuromodulacyjnego oraz stołów rehabilitacyjnych, stanowiących wyposażenie sal symulacji medycznej.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą kombinezonu neuromodulacyjnego oraz stołów rehabilitacyjnych, stanowiących wyposażenie sal symulacji medycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 78

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126831052

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.awf.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą kombinezonu neuromodulacyjnego oraz stołów rehabilitacyjnych, stanowiących wyposażenie sal symulacji medycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e119f2f4-35d6-41ca-bcee-b891caacd4a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00429931/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup wraz z dostawą sprzętu rehabilitacyjnego, w tym łóżka medyczne, leżanki rehabilitacyjne, wózki, krzesła

1.2.9 Sprzęt rehabilitacyjny i stymulujący do prowadzenia zajęć z fizjoterapii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój umiejętności na Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie szansą na zwiększenie potencjału dydaktycznego uczelni” nr projektu FERS.01.05-IP.08-0354/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-2.381/27/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112962 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą kombinezonów neuromodulacyjnych stanowiących wyposażenie sal symulacji medycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne

4.5.5.) Wartość części: 72222 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą stołów rehabilitacyjnych, stanowiących wyposażenie sal symulacji medycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

4.5.5.) Wartość części: 40740 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na zaproszenie do podpisania umowy Wykonawca wniósł pismo
w sprawie odstąpienia od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74000 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, której cena przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia o 15 218,56 i nie ma możliwości zwiększenia budżetu do ceny tej oferty.
Cena oferty: 59 218,56 zł brutto.
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: 44 000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59218,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59218,56 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.