eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrazów"Projekt i budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Obrazów"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Projekt i budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Obrazów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRAZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 84

1.5.2.) Miejscowość: Obrazów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-641

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@obrazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.obrazow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cc3f8cb-215c-400f-8dd0-f9f83c572356

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekt i budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Obrazów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cc3f8cb-215c-400f-8dd0-f9f83c572356

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065543/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Projekt i budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Obrazów - Etap I

1.1.10 Projekt i budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Obrazów - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494537

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest realizacja w formule „zaprojektuj i wybuduj” procesu zaprojektowania, budowy i oddania do użytkowania „pod klucz” wolnostojącego budynku o funkcji biurowej wraz z infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu, przyłączami i zjazdami na działkach ewidencyjnych nr 182/3 z obrębu Obrazów .
Projektowany budynek będzie w kształcie litery „L” , stanowić będzie dwa segmenty połączone łącznikiem nadziemnym na wysokości I piętra. Jeden z segmentów będzie trzykondygnacyjny , niepodpiwniczony – budynek średniowysoki , natomiast drugi segment dwukondygnacyjny niepodpiwniczony – budynek niski . W części średniowysokiej na parterze znajdować się będzie Przychodnia Zdrowia z gabinetami rehabilitacyjnymi , Apteka ( Zamawiający dopuszcza – punkt apteczny ) , na I piętrze – pomieszczenia biurowe Urzędu Gminy z zapleczem sanitarnym i gospodarczym oraz siedzibami : Centrum Zarządzania Kryzysowego , siedziba Spółdzielni Socjalnej , na II piętrze – sala ślubów , Centrum Komputerowe , Zespół Interdyscyplinarny , Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych , Poradnia Psychologiczna , archiwum oraz kotłownia . Wejścia do Przychodni i Apteki będą z zewnątrz niezależne , natomiast do kondygnacji wyższych będzie niezależne wejście do klatki schodowej wyposażonej w windę osobowo towarową i osób niepełnosprawnych . Segment niski na parterze Biblioteka z zapleczem a na piętrze : pomieszczenia biurowe Urzędu Gminy z salą konferencyjną
Budynek będzie realizowany w dwóch etapach odpowiednio :
I etap – opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji oraz prace budowlane obejmujące wykonanie : robót ziemnych oraz zagospodarowania terenu (ciągi piesze , jezdne , parkingi oraz strefy rekreacyjne , umocnienie skarpy ) , roboty fundamentowe , roboty murowe , stropy , konstrukcja i pokrycie dachu , elewacji oraz stolarki i ślusarki zewnętrznej oraz instalacji fotowoltaicznej , instalacji zewnętrznych wody , gazu , kanalizacji , instalacji elektrycznych . W etapie I w zagospodarowaniu terenu realizacja tylko umocnienia skarpy , pozostałe prace po realizacji etapu II .
II etap – obejmuje wykonanie i montaż stolarki i ślusarki wewnętrznej , instalacje (wodociągowe , hydrantowe , sanitarne , deszczowe ) , instalacja CO oraz kotłowni , wentylacji i klimatyzacji , wewnętrzne linie zasilające , instalacje elektryczne wewnętrzne obejmujące (oświetlenie ogólne , awaryjne , ewakuacyjne , zewnętrzne , instalacji dla potrzeb wentylacji , odgromowej , teletechnicznej , monitoringu , SSWiN , gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia . Obiekt w całości będzie dostępny dla osób z niepełnosprawnością ruchową oraz będzie umożliwiał korzystanie z budynku przez osoby z innymi niepełnosprawnościami .

Postępowanie będzie realizowane w dwóch etapach z uwagi na obowiązek oddzielnego rozliczenia każdego z etapów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17589000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17589000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBO Śląsk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008134421

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17589000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.