eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiebylecRemont nawierzchni mineralno-bitumicznych na terenie Gminy Niebylec



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni mineralno-bitumicznych na terenie Gminy Niebylec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niebylec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niebylec 170

1.5.2.) Miejscowość: Niebylec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-114

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172773002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@niebylec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.niebylec.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/963178

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni mineralno-bitumicznych na terenie Gminy Niebylec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb6e9422-c542-4d5f-8b9a-6768b8121b02

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042295/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont nawierzchni mineralno-bitumicznych na terenie Gminy Niebylec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447418

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 501991,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni mineralno-bitumicznych dróg gminnych, w tym dróg wewnętrznych, jak również gminnych placów i parkingów na terenie Gminy Niebylec.
Obszar realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sołectwa: Baryczka, Blizianka, Gwoździanka, Gwoźnica Dolna, Gwoźnica Górna, Jawornik, Konieczkowa, Lutcza, Małówka, Niebylec i Połomia.
Zakres rzeczowy robót wraz z ich szacowaną ilością obejmuje w szczególności: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. średnio 5 cm bez wywozu – 299,0 m2; 2) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1092,5 m2; 3) podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm – 1336,75 m2; 4) wyrównanie nawierzchni z AC 0/16 mm – 258,20 Mg; 5) wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym zagęszczonym machanicznie – 3,20 m3; 6) nawierzchnię ścieralną z AC 0/11mm o gr. 4 cm – 3253,25 m2; 7) nawierzchnię ścieralną z AC 0/11mm o gr. 5 cm – 930,50 m2; 8) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych – 10,0 m2; 9) ścięcie poboczy mechanicznie gr. do 10 cm – 915,0 m2; 10) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym zagęszczanym mechanicznie gr. 10 cm – 265,0 m2.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania znajduje się w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik do SWZ.
Wskazane szacowane ilości robót do wykonania w ramach poszczególnych pozycji kosztorysowych robót stanowią jedynie przewidywane wielkości zamówienia i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistego obmiaru (możliwości zlecenia w granicach posiadanych środków finansowych lub rzeczywistych potrzeb na miejscu wykonywanych robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466100,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1054483,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582396,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525874818

7.3.3) Ulica: Kielnarowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tyczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 36-020

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582396,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.