eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich - z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67ce0e85-ca39-4885-b3f9-85627da86bae

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67ce0e85-ca39-4885-b3f9-85627da86bae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071123/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.45 Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich - z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513900

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-84/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 1 – Remont mostu na rz. Dunajec w m. Biskupice Radłowskie w ciągu DW 975 odc. 050 km 1+488 – 1+823
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu mostu na rz. Dunajec w m. Biskupice Radłowskie w ciągu DW 975 odc. 050 km 1+488 – 1+823, w tym w szczególności: opracowanie wraz z zatwierdzeniem projektu tymczasowej organizacji ruchu, wymianę nawierzchni na obiekcie: warstwa ścieralna, wiążąca, wymianę gumowych wkładek uszczelniających w dylatacji modułowej, wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego balustrad – wedle zakresu prac określonych treścią Kosztorysu ofertowego dla Części nr 1.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 407309,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 2 – Remont mostu na rz. Sękówka w m. Gorlice w ciągu drogi DW 993 odc. 010 km 0+808 – 0+895
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu mostu na rz. Sękówka w m. Gorlice w ciągu drogi DW 993 odc. 010 km 0+808 – 0+895, w tym w szczególności: wymianę nawierzchni na obiekcie i dojazdach do obiektu, wymianę dylatacji bitumicznych, wymianę nawierzchni na chodnikach, naprawę umocnienia skarp – wedle zakresu prac określonych treścią Kosztorysu ofertowego dla Części nr 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 311102,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 3 – Wymiana dylatacji na obiektach inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich nr 957, 958 i 969
Zamówienie obejmuje wykonanie wymiany dylatacji na obiektach inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich nr 957, 958 i 969, w tym w szczególności: wymianę dylatacji bitumicznej, wymianę dylatacji blokowej, naprawę dylatacji stalowych modułowych - wedle zakresu prac określonych treścią Kosztorysu ofertowego dla Części nr 3.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 609180,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie obejmującym Część nr 1, cena oferty, która w świetle kryteriów oceny ofert określonych w SWZ mogłaby zostać uznana za ofertę najkorzystniejszą w zakresie postępowania dotyczącego tej konkretnej części zamówienia, znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (budżet Zamawiającego) w zakresie tej części zamówienia – kwota przeznaczona na sfinansowanie Części nr 1 wynosi 501 000,00 zł, podczas gdy cena oferty, która mogłaby zostać uznana za ofertę najkorzystniejszą w ramach tej części zamówienia (stanowiącej ofertę z najniższą ceną) wynosi 1 110 275,29 zł, i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny wskazanej oferty. Przedmiotowa sytuacja wypełnia zatem znamiona podstawy unieważnienia postępowania przewidzianej w art. 255 pkt 3 ustawy PZP – w kontekście i w odniesieniu do przywołanej przedmiotowej części zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1110275,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2574280,41 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456708,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949728,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456708,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe GODROM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491932915

7.3.3) Ulica: Zakole 9

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456708,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618808,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1901087,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618808,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356294738

7.3.3) Ulica: Płk. Stanisława Dąbka 8

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-732

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618808,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia (w zakresie wszystkich części zamówienia stanowiących przedmiot niniejszego
postępowania): 45 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 20.12.2024 r.
Za obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia przedmiotu umowy (w zakresie wszystkich części zamówienia
stanowiących przedmiot niniejszego postępowania) będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 45-dniowego
liczonego od daty zawarcia umowy, albo data 20.12.2024 r. – w zależności od faktu, która z dat zaistnieje wcześniej mając
na uwadze moment czasowy zawarcia umowy.
Zaznacza się, iż określenie terminu realizacji zamówienia w kontekście wariantu datowego (w postaci wskazanej wyżej daty)
jest wymagane i uzasadnione obiektywną przyczyną – koniecznością uwzględnienia uwarunkowań finansowych istniejących
po stronie Zamawiającego (determinowanych zapisami budżetu i planów finansowych Województwa Małopolskiego)
implikujących konieczność zrealizowania zadania oraz wydatkowania i rozliczenia przez Zamawiającego przyznanych w
ramach budżetu środków finansowych na realizację niniejszego zadania do końca 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.