Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513900/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67ce0e85-ca39-4885-b3f9-85627da86bae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67ce0e85-ca39-4885-b3f9-85627da86bae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071123/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.45 Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich - z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-84/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części:Część nr 1 – Remont mostu na rz. Dunajec w m. Biskupice Radłowskie w ciągu DW 975 odc. 050 km 1+488 – 1+823
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu mostu na rz. Dunajec w m. Biskupice Radłowskie w ciągu DW 975 odc. 050 km 1+488 – 1+823, w tym w szczególności: opracowanie wraz z zatwierdzeniem projektu tymczasowej organizacji ruchu, wymianę nawierzchni na obiekcie: warstwa ścieralna, wiążąca, wymianę gumowych wkładek uszczelniających w dylatacji modułowej, wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego balustrad – wedle zakresu prac określonych treścią Kosztorysu ofertowego dla Części nr 1.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją
4.5.5.) Wartość części: 407309,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części:Część nr 2 – Remont mostu na rz. Sękówka w m. Gorlice w ciągu drogi DW 993 odc. 010 km 0+808 – 0+895
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu mostu na rz. Sękówka w m. Gorlice w ciągu drogi DW 993 odc. 010 km 0+808 – 0+895, w tym w szczególności: wymianę nawierzchni na obiekcie i dojazdach do obiektu, wymianę dylatacji bitumicznych, wymianę nawierzchni na chodnikach, naprawę umocnienia skarp – wedle zakresu prac określonych treścią Kosztorysu ofertowego dla Części nr 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją
4.5.5.) Wartość części: 311102,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Remont obiektów inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich – z podziałem na części:Część nr 3 – Wymiana dylatacji na obiektach inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich nr 957, 958 i 969
Zamówienie obejmuje wykonanie wymiany dylatacji na obiektach inżynierskich w ciągu dróg wojewódzkich nr 957, 958 i 969, w tym w szczególności: wymianę dylatacji bitumicznej, wymianę dylatacji blokowej, naprawę dylatacji stalowych modułowych - wedle zakresu prac określonych treścią Kosztorysu ofertowego dla Części nr 3.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją
4.5.5.) Wartość części: 609180,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie obejmującym Część nr 1, cena oferty, która w świetle kryteriów oceny ofert określonych w SWZ mogłaby zostać uznana za ofertę najkorzystniejszą w zakresie postępowania dotyczącego tej konkretnej części zamówienia, znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (budżet Zamawiającego) w zakresie tej części zamówienia – kwota przeznaczona na sfinansowanie Części nr 1 wynosi 501 000,00 zł, podczas gdy cena oferty, która mogłaby zostać uznana za ofertę najkorzystniejszą w ramach tej części zamówienia (stanowiącej ofertę z najniższą ceną) wynosi 1 110 275,29 zł, i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny wskazanej oferty. Przedmiotowa sytuacja wypełnia zatem znamiona podstawy unieważnienia postępowania przewidzianej w art. 255 pkt 3 ustawy PZP – w kontekście i w odniesieniu do przywołanej przedmiotowej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1110275,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2574280,41 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456708,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 949728,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456708,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe GODROM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491932915
7.3.3) Ulica: Zakole 9
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456708,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618808,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1901087,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618808,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356294738
7.3.3) Ulica: Płk. Stanisława Dąbka 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "GODROM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-MOSTOWE "GODROM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618808,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
postępowania): 45 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 20.12.2024 r.
Za obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia przedmiotu umowy (w zakresie wszystkich części zamówienia
stanowiących przedmiot niniejszego postępowania) będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 45-dniowego
liczonego od daty zawarcia umowy, albo data 20.12.2024 r. – w zależności od faktu, która z dat zaistnieje wcześniej mając
na uwadze moment czasowy zawarcia umowy.
Zaznacza się, iż określenie terminu realizacji zamówienia w kontekście wariantu datowego (w postaci wskazanej wyżej daty)
jest wymagane i uzasadnione obiektywną przyczyną – koniecznością uwzględnienia uwarunkowań finansowych istniejących
po stronie Zamawiającego (determinowanych zapisami budżetu i planów finansowych Województwa Małopolskiego)
implikujących konieczność zrealizowania zadania oraz wydatkowania i rozliczenia przez Zamawiającego przyznanych w
ramach budżetu środków finansowych na realizację niniejszego zadania do końca 2024 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Przebudowa drogi dojazdowej do cmentarza w Nowych Załubicach
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.