Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549653/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pralnicze na bazie pralni wykonawcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zalesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 236 00 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7bc2104-7846-4dde-a19e-518fea824bc91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pralnicze na bazie pralni wykonawcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7bc2104-7846-4dde-a19e-518fea824bc9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014151/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi pralnicze na bazie pralni Wykonawcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.26.9.2024.TP.MJ.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 570500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pralnicza na bazie pralni Wykonawcy, polegająca na praniu wodnym i chemicznym bielizny szpitalnej, obejmującej w szczególności: bieliznę pościelową (prześcieradła, poszwy, poszewki, pokrowce na materace, poduszki), odzież pacjentów, odzież roboczą i ochronną, fartuchy, ręczniki, piżamy, materace, koce, worki, końcówki mopów oraz inną bieliznę szpitalną, z pełnym wykończeniem, tj. suszeniem, krochmaleniem, maglowaniem, prasowaniem, wykonywaniem drobnych napraw krawieckich, odkażaniem – zgodnie ze szczegółowym wykazem bielizny szpitalnej stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
2. Usługa, o której mowa w ust. 1 tego Rozdziału obejmuje także transport, załadunek, rozładunek bezpośrednio do punktu odbioru i wydawania bielizny szpitalnej, o którym mowa w ust. 3 tego Rozdziału.
3. Punkt odbioru i wydawania bielizny szpitalnej, o którym mowa w ust. 3 tego Rozdziału znajduje się na terenie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, adres: ul. Zalesie 1, kod: 09-500, miejscowość: Gostynin.
4. Strony niniejszego zamówienia zgodnie ustalają, iż Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na rzecz poniżej wymienionych komórek organizacyjnych i oddziałów szpitalnych, tj.:
1) Izba Przyjęć (Pawilon nr 1);
2) Zarząd ogólny (Pawilon nr 1);
3) Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej – RP – (Pawilon nr 1);
4) Dział Farmacji Szpitalnej/ Apteka – (Pawilon nr 4);
5) Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej – (Pawilon nr 1);
6) Zakład Opiekuńczo Leczniczy – ZOL – (Pawilon nr 2);
7) Oddział Rehabilitacji Neurologicznej – RN – (Pawilon nr 3);
8) Oddział Psychiatryczny III – (Pawilon nr 3);
9) Oddział Psychogeriatrii – PG – (Pawilon nr 6);
10) Całodobowy Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu – COTUA – (Pawilon nr 6);
11) Oddział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych – OLAZA – (Pawilon nr 6);
12) Pododdział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych – (Pawilon nr 6);
13) Oddział Psychiatryczny V – (Pawilon nr 7);
14) Oddział Psychiatryczny VI – (Pawilon nr 7);
15) Poradnia Psychologiczna dla dzieci i młodzieży – (Pawilon nr 4);
16) Poradnia Zdrowia Psychicznego dla dzieci – (Pawilon nr 4);
17) Poradnia Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia – (Pawilon nr 4).
5. Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w podmiotach leczniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U.
z 2000 r., Nr 40, poz. 469), ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2024 poz. 1284 z późn. zm.), ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 416), oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), oraz zobowiązuje się bezwzględnie przestrzegać zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego w zakresie właściwej realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
6. Szacunkowa ilość bielizny szpitalnej oddanej do prania w okresie trwania umowy, tj.: przez okres 12 miesięcy wyniesie min. 70 000 kg, z zastrzeżeniem, iż faktyczny zakres usługi, o której mowa w tym Rozdziale uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów.
7. Faktyczne ilości oddanej bielizny szpitalnej ze wskazaniem asortymentu oraz ogólnej wagi określone będą na druku zbiorczym oddanej i wydanej bielizny szpitalnej, stanowiącym załącznik nr 2 do projektu umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał system RFID HF do radiowej identyfikacji
i bezdotykowego liczenia brudnej bielizny szpitalnej. System powinien zapewniać identyfikację
i ewidencję przekazywanej do prania bielizny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 686000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 686000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 686000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087
7.3.3) Ulica: Bojanowska 2B
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 686000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.