eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOdmulenie Stawu nr II, III, IV w Parku Sołackim w Poznaniu wraz z wykonaniem drogi technologicznej



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odmulenie Stawu nr II, III, IV w Parku Sołackim w Poznaniu
wraz z wykonaniem drogi technologicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odmulenie Stawu nr II, III, IV w Parku Sołackim w Poznaniu
wraz z wykonaniem drogi technologicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67a949d3-8a25-4e45-9be4-fe1b0c9556de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Odmulanie stawu nr II, III i IV w Parku Sołackim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517066

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.125.2024.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odmulenia Stawu nr II, III, IV w Parku Sołackim wraz z wykonaniem drogi technologicznej. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo wskazany w załącznikach do umowy, tj. Projekcie Wykonawczym wraz z jego załącznikami (załącznik nr 1 do umowy), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót -STWiOR (załącznik nr 2 do umowy). Zadanie zostało podzielone na dwa etapy:
I etap obejmuje:
– roboty przygotowawcze, zabezpieczenie zieleni, drzew, alejek na trasach transportu na terenie Parku Sołackiego w Poznaniu,
– wykonanie trwałego podłoża drogi transportu technologicznego do czaszy stawu nr IV, oraz umocnienie docelowego stałego miejsca poboru urobku z odmulania
i konserwacji stawów na brzegu stawu nr IV,
– przygotowanie dna i czaszy stawu nr IV do funkcji okresowego składowania namułów - refulatu, montaż refulera i rurociągów tłocznych na stawach nr II
i nr III,
– odmulenie początkowe stawu nr IV, odmulenie stawu nr II, ukopy i wywóz zgromadzonego namułu ze stawu nr IV - cykliczne w trakcie pracy refulera.
Termin zakończenia prac I etapu: 10.12.2024 r.
II etap obejmuje:
 odmulanie - refulację pozostałej części stawu nr II oraz całości stawu nr III, ukop
i wywóz namułów po odsączeniu ze stawu nr IV,
- zagospodarowanie urobku we wskazanym przez Wykonawcę robót miejscu składowania,
- roboty towarzyszące na brzegach stawów - naprawa umocnień skarp,
- naprawę nawierzchni dróg dojazdowych oraz ścieżek spacerowych dla pieszych trawników,
- wykonanie nawierzchni docelowej na trasie drogi technologicznej do stawu nr IV.
Termin zakończenia prac II etapu: 28.02.2025 r.
2) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonanie drogi technologicznej.
3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1092249,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2369438,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1101697,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy BUDOMELIOR Krzysztof Dziechciar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7771021819

7.3.3) Ulica: ul. Bogusławskiego 77

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1101697,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia jest podzielony na dwa etapy:
I etap do dnia 10.12.2024 r.
II etap - do dnia 28.02.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.