Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535558/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja dróg powiatowych w zakresie robót odwodnieniowych na terenie powiatu kieleckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kielecki - Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach
1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291087120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrzosowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pzdkielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdkielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja dróg powiatowych w zakresie robót odwodnieniowych na terenie powiatu kieleckiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acef8e08-7675-443c-a252-3dec935165d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036869/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bieżąca konserwacja dróg powiatowych w zakresie robót odwodnieniowych na terenie powiatu kieleckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.26.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317350,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca konserwacja dróg powiatowych – roboty odwodnieniowe na terenie Obwodu Drogowego w Celinach (Gminy: Chmielnik, Chęciny, Pierzchnica, Morawica, Sitkówka-Nowiny). Przewidywany zakres robót:- renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm – 2000,00 mb,
- renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm – 1500,00 mb,
- renowacja rowów (umocnionych ażurami betonowymi) śr. gł. 35 cm – 500,00 mb,
- ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) – 10 000,00 m2,
- wymiana rur betonowych Ø40 pod zjazdami – 20,00 mb,
- wymiana rur betonowych Ø50 pod zjazdami – 20,00 mb,
- wymiana rur betonowych Ø60 pod zjazdami – 10,00 mb,
- montaż murków czołowych prefabrykowanych skośnych dla rur bet. Ø60 – 4 szt.
- oczyszczenie przepustów Ø40 i Ø50 z namułu (śr. zamulenie 50%) – 50,00 mb,
zgodnie z kosztorysem ofertowym – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 73550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca konserwacja dróg powiatowych – roboty odwodnieniowe na terenie Obwodu Drogowego w Łagowie (gminy: Bodzentyn, Górno, Daleszyce, Bieliny, Raków, Łagów i Nowa Słupia). Przewidywany zakres robót:- renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm – 4000,00 mb,
- renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm – 3000,00 mb,
- renowacja rowów (umocnionych ażurami betonowymi) śr. gł. 35 cm – 300,00 mb,
- ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) – 12 000,00 m2,
- oczyszczenie przepustów Ø40 i Ø50 z namułu (śr. zamulenie 50%) – 150 mb,
- wymiana rur betonowych Ø40 pod zjazdami – 20,00 mb,
- wymiana rur betonowych Ø50 pod zjazdami – 20,00 mb,
- montaż murków czołowych prefabrykowanych dla rur bet. Ø40 – 8 szt.,
- montaż murków czołowych prefabrykowanych dla rur bet. Ø50 – 8 szt.,
zgodnie z kosztorysem ofertowym – załącznik nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca konserwacja dróg powiatowych – roboty odwodnieniowe na terenie Obwodu Drogowego w Stachurze (gminy: Strawczyn, Łopuszno, Miedziana Góra, Mniów, Piekoszów, Zagnańsk i Masłów). Przewidywany zakres robót:- renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm – 6000,00 mb,
- renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm – 3000,00 mb,
- renowacja rowów (umocnionych ażurami betonowymi) śr. gł. 35 cm – 600,00 mb,
- ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) – 12 000,00 m2,
- wymiana rur betonowych Ø40 pod zjazdami – 30,00 mb,
- wymiana rur betonowych Ø50 pod zjazdami – 30,00 mb,
- oczyszczenie przepustów Ø40 i Ø50 z namułu (śr. zamulenie 50%) – 50,00 mb,
- oczyszczenie przepustów Ø60 i Ø80 z namułu (śr. zamulenie 50%) – 30,00 mb,
- montaż murków czołowych prefabrykowanych dla rur bet. Ø40 – 8 szt.,
- montaż murków czołowych prefabrykowanych dla rur bet. Ø50 – 8 szt.,
zgodnie z kosztorysem ofertowym – załącznik nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 133800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78535,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151167,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78535,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ,,MANEX” Maniara Zdzisław USŁUGI BUDOWLANE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6640003157
7.3.3) Ulica: Kielecka 27
7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-010
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78535,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93172,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131794,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93172,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ,,MANEX” Maniara Zdzisław USŁUGI BUDOWLANE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6640003157
7.3.3) Ulica: Kielecka 27
7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-010
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93172,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172938,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172938,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172938,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. MANEX-BIS Usługi Budowlane i Transportowe Dominik Maniara
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572412362
7.3.3) Ulica: Kielecka 27
7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-010
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dominik Maniara P U H "MANEX BIS" Usługi Budowlane i Transportowe
jakie przetargi wygrała firma
Dominik Maniara P U H "MANEX BIS" Usługi Budowlane i Transportowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172938,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wypełnienie spękań w nawierzchniach zalewową masą asfaltową na gorąco.
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.