Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00471346/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Kraków - Etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20189,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Krakow-Etap-III.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na terenie NW Kraków - Etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9120b46-7a8f-49ed-a244-97dce08f7b9a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.50 Roboty budowlane na terenie NW Kraków - Etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00471346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.69.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 389991,98 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 317066,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Naprawa uszkodzeń i udrożnienie potoku Garliczka w km 0+000-0+650 m. Zielonki, gm. Zielonki;Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie NW Kraków – Etap III. Szczegółowy zakres i rodzaj robót a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a – 2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a – 3c do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4a – 4b do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14a – 14c do SWZ oraz Zawiadomienia i Decyzje RDOŚ stanowiące Załącznik nr 15 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach:
Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/
z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z wydanymi decyzjami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.
Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte odpowiednio w § 14 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 4a – 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 36582,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Naprawa uszkodzeń i udrożnienie rzeki Białucha w km 9+737-9+877 w m. Zielonki, gm. Zielonki;Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie NW Kraków – Etap III. Szczegółowy zakres i rodzaj robót a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a – 2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a – 3c do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4a – 4b do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14a – 14c do SWZ oraz Zawiadomienia i Decyzje RDOŚ stanowiące Załącznik nr 15 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach:
Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/
z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z wydanymi decyzjami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.
Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte odpowiednio w § 14 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 4a – 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 36581,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Naprawa uszkodzeń i udrożnienie na potoku Sudoł od Modlnicy w km 0+000-9+890 w m. Kraków, Giebułtów;Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie NW Kraków – Etap III. Szczegółowy zakres i rodzaj robót a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a – 2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a – 3c do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4a – 4b do SWZ, przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 14a – 14c do SWZ oraz Zawiadomienia i Decyzje RDOŚ stanowiące Załącznik nr 15 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy przez cały okres realizacji zamówienia na następujących zasadach:
Nadzór przyrodniczy powinien być wykonywany przez osobę /osoby/ posiadającą niezbędne kwalifikacje gwarantujące należyte wykonanie powierzonych obowiązków, tj. osobę /osoby/
z wykształceniem wyższym z zakresu nauk przyrodniczych lub leśnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności przewidziane dla pełnienia nadzoru przyrodniczego oraz sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru sumiennie i fachowo, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska oraz do przestrzegania wytycznych Zamawiającego oraz zgodnie z wydanymi decyzjami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.
Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego szczegółowo zostały zawarte odpowiednio w § 14 wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 4a – 4b do SWZ.
Zamawiający dla Części 3 zamówienia wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy liczonych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzonego odbiorem końcowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 243902,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38797,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49888,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38797,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Jędrzejowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 656 000 27 99
7.3.3) Ulica: Przypkowskiego 28a
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W JĘDRZEJOWIE
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W JĘDRZEJOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38797,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił w Specyfikacji Warunków Zamówienia informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 45 000,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert tj. do dnia 10.09.2024r.do godz. 10:00 zostały złożone trzy oferty o następujących wartościach, przez:
1. Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Jędrzejowie ul. Przypkowskiego 28a, 28-300 Jędrzejów – 38 797,98 zł brutto;
2. Firma JANO Jan Kądzioła ul. Nowowiejska 11, 34-115 Łączany – 44 898,91 zł brutto;
3. TRANSHERDET Rafał Kozioł ul. Zagroda 22, 34-115 Łączany – 49 888,80 zł brutto;
Zamawiający podjął czynności badania ofert umożliwiające dokonanie ich oceny w rozumieniu art. 274 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wezwał Wykonawcę Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Jędrzejowie do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Ostatecznie Wykonawca złożył oświadczenie o rezygnacji z dalszego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta Firmy JANO Jan Kądzioła podlega odrzuceniu jako oferta złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania. Oferta złożona przez TRANSHURDET Rafał Kozioł przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający pomimo podjętych starań nie może pozyskać środków na zwiększenie budżetu zadania i nie ma możliwości zrównania zadeklarowanej kwoty z wartością oferty TRANSHURDET. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z językową wykładnią wskazanego przepisu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379844,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379844,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379844,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSHERDET Rafał Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 551 002 12 45
7.3.3) Ulica: Zagroda 22
7.3.4) Miejscowość: Łączany
7.3.5) Kod pocztowy: 34-115
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379844,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zabudowa lewostronnej wyrwy brzegowo-dennej w km 21+400-21+600 na rzece Wisła w m. Góra, gm. Miedźna w rejonie ul. Nad Wisłą - etap I
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodnych i melioracyjnych oraz cieku naturalnego rzeka Radomka w roku 2025
- Usuwanie szkód powodziowych- skutków powodzi z września 2024 r.-obszar nadzoru Wodnego Skoczów-gm. Brenna, Dębowiec, Goleszów, Skoczów, Strumień, Ustroń, Wisła
- "Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice"
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Złaków Kościelny.
- Usuwanie skutków powodzi na terenie Zarządu Zlewni w Opolu
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.