eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrybówKompleksowe ubezpieczenie Gminy Grybów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury."



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Grybów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRYBÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892268

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jakubowskiego 33

1.5.2.) Miejscowość: Grybów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagrybow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mentor.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Grybów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-919f0a71-1c3a-4631-bb20-3d0db17ecd62

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001668/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Grybów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00517890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZK. 26/09/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Grybów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury

a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 168000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Grybów

a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) ubezpieczenie autocasco,
c) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów,
d) ubezpieczenie assistance,

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 320400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Grybów

a) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP.

3. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załącznikach 1b, 1c, 1d do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182886 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182886 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182886 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group 00-668 Warszawa, ul. Noakowskiego 22 Oddział w Krakowie : 31-514 Kraków, Al. Beliny-Prażmowskiego 6A NIP: 526-00-38-806

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-00-38-806

7.3.4) Miejscowość: Warszawa,

7.3.5) Kod pocztowy: 00-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W przypadku udziału podwykonawców w zakresie innym niż ochrona ubezpieczeniowa, wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182886 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246687 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282978 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246687 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Ul. Domaniewska 41 02-672 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-22-71-511

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

. W przypadku udziału podwykonawców w zakresie innym niż ochrona ubezpieczeniowa, wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246687 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30144 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcia Insurance SE z siedzibą w Rydze (LV-1010) przy ul. K. Valdemara 63, Łotwa, do Rejestru Przedsiębiorstw Republiki Łotewskiej pod nr 40003159840, NIP: LV40003159840 działająca w Polsce w ramach oddziału zagranicznego przedsiębiorcy pod firmą Balcia Insurance SE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 147065333

7.3.3) Ulica: K. Valdemara 63

7.3.4) Miejscowość: Ryga

7.3.7.) Kraj: Łotwa

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W przypadku udziału podwykonawców w zakresie innym niż ochrona ubezpieczeniowa, wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.