eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska"Przebudowa ul. Podleśnej drogi powiatowej nr 1165L, od km 0+620,00 do km 1+202,86 w Białej Podlaskiej"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Podleśnej drogi powiatowej nr 1165L, od km 0+620,00 do km 1+202,86 w Białej Podlaskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833416865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ul. Podleśnej drogi powiatowej nr 1165L, od km 0+620,00 do km 1+202,86 w Białej Podlaskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05307c1a-8582-4de5-96d9-1cf05dba1c7a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540016

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2024.JW2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7624893,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa ulicy Podleśnej w Białej Podlaskiej na odcinku o długości ok. 0,58 km od skrzyżowania z ul. Kruczą do skrzyżowania
z ul. Łomaska, w zakresie obejmującym układ drogowy, system odwodnienia drogi, budowę wydzielonej linii oświetlenia drogowego wraz z doświetleniem przejść dla pieszych
i przejazdów rowerowych, przebudowę sieci w zakresie usunięcia kolizji z projektowanym układem drogowym (sieć telekomunikacyjna, energetyczna nN, wodociągowa, gazowa).
2. Przedmiotowa inwestycja zaliczona jest do obiektów liniowych, pod pojęciem których należy rozumieć obiekt budowlany, którego charakterystycznym parametrem jest długość,
w szczególności droga wraz ze zjazdami i obiektami znajdującymi się w jej ciągu.
Zakres rzeczowy zamierzenia budowlanego:
• przebudowa drogi powiatowej nr 1165L klasy Z, ul. Podleśnej w zakresie: jezdni, chodników, drogi dla rowerów, poboczy;
• przebudowa zjazdów z drogi na posesje przyległe (w granicach istniejącego pasa drogowego);
• przebudowa systemu odwodnienia - system szczelnej kanalizacji deszczowej;
• wyburzenie kolidujących budynków;
• usunięcie kolizji z przebudowywaną drogą polegające na przebudowie sieci infrastruktury niedrogowej (wodociągowej, elektrycznej, gazowej, telekomunikacyjnej) i rozbiórce infrastruktury nieprzeznaczonej do dalszego użytkowania (w szczególności w zakresie sieci infrastrukturalnych i nawierzchni elementów korony drogi);
• budowa wydzielonej linii oświetlenia drogowego,
• wykonanie monitoringu,
• usunięcie drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi elementami drogowymi i infrastrukturalnymi,
• nasadzenie drzew i krzewów,
• wprowadzenie oznakowania poziomego i pionowego wg zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu,
• wykonanie tablicy informacyjnej.
Zakres obszarowy zamierzenia budowlanego:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w terenie zabudowanym, w istniejących pasach dróg publicznych objętych dokumentacją, na terenie miasta Biała Podlaska, województwo lubelskie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa.
W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w szczególności:
1) wykona roboty budowlane zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową;
2) wykona dokumentację powykonawczą;
3) przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji powykonawczej;
4) zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności cywilnej związanej
z wykonywaniem przedmiotu umowy na warunkach określonych w niniejszej Umowie;
5) udzieli gwarancji na roboty budowlane na warunkach określonych w niniejszej Umowie;
6) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta;
7) Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługę wycinki i usuwania drzew z terenu inwestycji.
8) dokona rozbiórek wszystkich elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu;
9) zasili plac budowy w niezbędne przyłącza (elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjne, inne własnym staraniem i na własny koszt;
10) zagwarantuje wykonanie wszystkich robót budowlanych w sposób zapewniający możliwie najmniejsze uciążliwości dla sąsiadujących ulic;
11) wykona niezbędne badania laboratoryjne poszczególnych etapów realizacji robót;
12) wykona i zamontuje tablicę informacyjną zgodnie z zasadami promocji Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - dwustronna tablica informacyjną o wymiarach min. 120 x 80 cm zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. 2021r. poz. 953). Zgodnie z ww. Rozporządzeniem:
a) tablicę wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią;
b) wzorów tablic nie można modyfikować, dodawać własnych znaków i informacji, poza uzupełnianiem treści we wskazanych polach;
c) tablica informacyjna może zawierać informację o wartościach finansowania lub dofinansowania zadania, zamieszczaną w polu „dofinansowanie” i o całkowitej wartości zadania;
d) tablica informacyjna nie może zawierać innych dodatkowych informacji i elementów graficznych, takich jak logo beneficjenta, partnera lub wykonawcy prac;
e) tablicę informacyjną umieszcza się w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania. Ostateczny wzór tablicy powinien zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
3. Wyposażenie techniczne
Zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
4. Konstrukcja nawierzchni i rozwiązania materiałowe
Zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
5. Oznakowanie
Na czas budowy wykonawca wykona czasową organizację ruchu.
6. Zadanie będzie realizowane przy udziale środków zewnętrznych pochodzących ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6962897,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8576496,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6962897,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372142153

7.3.3) Ulica: UL. SIDORSKA 84-90

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża sanitarna, elektryczna i teletechniczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6962897,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.