eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarniaModernizacja drogi w miejscowości Czarnia



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi w miejscowości Czarnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 41

1.5.2.) Miejscowość: Czarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 2977270174

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnia.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05f54447-32f9-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi w miejscowości Czarnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f54447-32f9-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064311/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja drogi w miejscowości Czarnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384386

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FUK.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1703036,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania:
„Modernizacja drogi w miejscowości Czarnia”. Miejsce realizacji zamówienia: województwo: mazowieckie; powiat: ostrołęcki; gmina: Czarnia; miejscowość: Czarnia obręb: 0005 Czarnia. Dokładną lokalizację określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ.

1. Parametry drogi gminnej:
- Klasa techniczna drogi „D” (dojazdowa),
- Grupa nośności podłoża -G1
- kategoria obciążenia ruchem- KR1
- obciążenie (nośność nawierzchni)- 115 kN/oś
- Prędkość projektowa Vp - 30km/h,
- głębokość przemarzania gruntu hz- 1,00m
- przekrój drogi- szlakowy
- spadki poprzeczne jezdni- daszkowy 2% na prostych
- Szerokość jezdni – 5,00m (nawierzchnia z betonu asfaltowego)
- zjazdy- szerokość nominalna od 3,5m do 5,0 m, promień wyokrąglający 3,00 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego
- pobocza – gruntowe szerokość 0,75 m
- skarpy – ukształtowane w spadku 1:1,5

Zadanie obejmuje rozbudowę drogi gminnej relacji droga powiatowa nr 2512W – Czarnia Budy o łącznej długości ok. 1,945 km. Nawierzchnia jezdni drogi gminnej z betonu asfaltowego o szerokości 5,0 z obustronnymi poboczami gruntowymi o szer. 0,75m, budowę zjazdów o nawierzchni z betonu asfaltowego, likwidację urządzeń wodnych takich jak: przepusty pod istniejącą jezdnią, rowów melioracyjnych i przydrożnych, budowę przepustów drogowych, budowę przepustów pod zjazdami, budowę rowów melioracyjnych i drogowych. Budowę oświetlenia ulicznego oraz przebudowę sieci elektroenergetycznej w zakresie usunięcia kolizji zawarte w odrębnych opracowaniach. W strefie projektowanej inwestycji zlokalizowane są stanowiska archeologiczne w związku z czym realizacja przedmiotowej inwestycji jest możliwa pod warunkiem przeprowadzenia badań archeologicznych w formie nadzoru w liniach rozgraniczających inwestycji, w obrębie wszystkich wykopów otwartych. W przypadku odkrycia zabytków lub obiektów archeologicznych konieczne będzie przeprowadzenie ratowniczych badań wykopaliskowych.
Na prowadzenie badań archeologicznych należy uzyskać pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków zgodnie z art. 36 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2023 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840, ze zm.)
a) Projektowana jezdnia (konstrukcja nawierzchni) :
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S, o gr. 5cm
-podbudowa zasadnicza z mieszanki z kruszywa naturalnego fr.0/31,5 C50/30 o gr. 20cm
b) Zjazdy:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S, o gr. 5cm
-podbudowa zasadnicza z mieszanki z kruszywa naturalnego fr.0/31,5 C50/30 o gr. 20cm
c) Pobocza gruntowe o szerokości 0,75m
d) odwodnienie:
-od km 0+000 do km 0+907 odwodnienie nawierzchni jezdni i poboczy do projektowanych rowów drogowych z których za pośrednictwem przepustów pod zjazdami i jezdnią wody opadowe będą odprowadzone do rowów melioracyjnych
-od km 0+000 do km 1+938 odwodnienie powierzchniowo na przyległą powierzchnie pasa drogowego
-nawierzchnia jezdni i poboczy skrzyżowania z drogą powiatową 2512W odwodniona będzie do istniejącego rowu drogowego biegnącego wzdłuż drogi powiatowej
e) oświetlenie uliczne:
- Zasilanie projektowanych latarni oświetleniowych kablem YAKXS 4x25mm2. Wyprowadzenie linii kablowej z projektowanej szafy sterującej oświetleniem SSO. Umiejscowienie 27 szt. słupów z lampami oświetlenia ulicznego, zlokalizowanych w granicach istniejącego pasa drogowego.

Zakres prac obejmuje sporządzenie m.in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz innej dokumentacji wymienionej we wzorze umowy, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.

Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia określa załącznik nr 8a, 8b, 8c oraz 8d tj.
 dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót STWiOR , przedmiar oraz projekt stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2450051,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3300004,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2704914,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS DROG SZLACHETKA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382695813

7.3.3) Ulica: Dylewo

7.3.4) Miejscowość: Dylewo

7.3.5) Kod pocztowy: 07-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2704914,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.